logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Kruszewska: Head of Creative Team w Scholz & Friends Warszawa

  PR 23.03.2019, przeczytano 693 razy

Katarzyna Kruszewska objęła stanowisko Head of Creative Team w agencji Scholz & Friends Warszawa (Grupa S/F). Kruszewska przechodzi bezpośrednio z Saatchi & Saatchi IS, gdzie przez ostatnie dwa lata pełniła funkcję Head of Editorial.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-kruszewska%3A-head-of-creative-team-w-scholz-and-friends-warszawa,381777,artykul.html

Katarzyna Kruszewska specjalizuje się w editorial design. Pracę zawodową rozpoczynała w Gazecie Wyborczej doskonaląc swoje umiejętności z zakresu typografii i projektowania publikacji. Następnie zdobywała doświadczenie w wydawnictwach oraz agencjach reklamowych. Była związana m.in. z TBWA / Tequila, IQ Marketing, a ostatnio z Saatchi & Saatchi IS. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Toyota, Era – obecnie T-Mobile, PKO, WWF, Ghelamco, Lipton, Dove, Ariel, Wedel, Absolut, Wyborowa, Malibu, Carlsberg, GoSport, Cinema City, Tesco oraz Carrefour. Współpracowała również z House & Garden UK i z Ministerstwem Spraw Zagranicznych (Konsulat w Tuluzie).

Obecenie w Scholz & Friends Warszawa Kruszewska zarządza kilkuosobowym zespołem odpowiadając za obsługę kreatywną sieci handlowej ALDI. Raportuje bezpośrednio do Józka Dutkiewicza – Dyrektora Kreatywnego agencji.

Źródło: Scholz & Friends Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Glapiński i Kotowicz Partnerami Zarządzającymi w platformie Foap.com
Do zarządu globalnej platformy Foap.com zrzeszającej ponad 4,5 miliona tw ó rc ó w w USA, Europie i Azji dołączają Micha ł Glapiński (jako Chief Strategy & Growth Officer/Managing Partner) oraz Edyta Kotowicz (jako Executive Creative Director/Managing Partner). Glapi ński i Kotowicz będą współtworzyli zarząd z obecnym...
Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764