logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Lis wzmacnia zespół marketingu Inteliwise

  PR 16.10.2018, przeczytano 897 razy

InteliWISE wykorzystuje zainteresowanie technologiami sztucznej inteligencji (AI) i rozbudowuje zespół marketingu. Z początkiem września Katarzyna Lis objęła stanowisko Kierownika ds. Marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-lis-wzmacnia-zespol-marketingu-inteliwise,379763,artykul.html

W ostatnim czasie firma pozyskała wielu globalnych klientów, uruchamiających rozwiązania inteligentnej automatyzacji. W 2019 r. planuje intensyfikację działań i wzmocnienie zespołu. Katarzyna Lis będzie odpowiadać za całość działań komunikacyjnych i marketingowych oraz wsparcie sprzedaży w kraju i na świecie. Wiedzę i doświadczenie zdobywała w agencjach PR-owych, m.in. w Monday, gdzie realizowała projekty z obszaru komunikacji korporacyjnej, B2B oraz społecznej odpowiedzialności biznesu. Do jej obowiązków należało m.in. tworzenie i wdrażanie strategii komunikacyjnej, działania content marketingowe, organizacja eventów oraz zarządzanie bieżącymi działaniami promocyjnymi dla takich klientów jak: Dell EMC, T-Mobile, Trend Micro czy SatRevolution.

Katarzyna Lis jest absolwentką Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie. Ukończyła także studia podyplomowe na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie na kierunku Public Relations w praktyce.

- Sztuczną inteligencją interesuje się coraz więcej firm, widzimy jej zastosowanie już nie tylko w obsłudze klienta, ale także w rosnącej liczbie projektów marketingowych i sprzedażowych. Nie tylko w Polsce, ale także na naszych preferowanych rynkach – w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Stąd też decyzja o powiększeniu zespołu, tak abyśmy mogli lepiej zrozumieć i obsługiwać potrzeby naszych obecnych i potencjalnych klientów. Kasia Lis ma w tym znakomite doświadczenie i liczymy na wsparcie naszego globalnego marketingu – komentuje Marcin Strzałkowski, Założyciel InteliWISE.

Źródło: InteliWISE

www.inteliwise.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: MMInteliWISE

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764