logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Łukasiewicz dołącza do dentsu Polska

  PR 04.07.2024, przeczytano 497 razy
ilustracja

Do dentsu Polska dołączyła Katarzyna Łukasiewicz i objęła rolę Client Partnera. Łukasiewicz wzmocni zespół new bussinesowy na poziomie globalnej współpracy z klientami grupy, będzie odpowiedzialna za koordynację zespołów dedykowanych do międzynarodowych przetargów i wsparcie merytoryczne w procesie tworzenia ofert przetargowych. Będzie raportować bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska. Przez ostatnie 14 lat związana była z Value Media oraz agencją Mediaplus Warsaw, w której odpowiadała za budowanie od podstaw marki Mediaplus na polskim rynku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-lukasiewicz-dolacza-do-dentsu-polska,404896,artykul.html

Kasia to skuteczna managerka, która łączy unikalne kompetencje mediowe z biznesowym podejściem. Jej międzynarodowe doświadczenie pozwoli nam jeszcze efektywniej zarządzać globalnymi procesami przetargowymi i dostarczać innowacyjne rozwiązania, które tworzymy w dentsu, na międzynarodową skalę. Jestem przekonana, że Kasia świetnie odnajdzie się w naszej partnerskiej kulturze organizacyjnej i będzie miała swój wkład w nasze sukcesy – komentuje Nicolette Senye, Media Practice Lead, dentsu Polska.

Katarzyna Łukasiewicz posiada 20-letnie doświadczenie mediowe. Swoją karierę zawodową rozpoczynała od stanowiska juniorskiego w agencji Optimum Media OMD, następnie jako media planner/buyer związana była z Initiative Media Warszawa.

Od 2010 pracowała w Value Media, gdzie pełniła role managerskie i odpowiadała za planowanie, implementację i bieżącą koordynację strategii komunikacyjnych dla takich klientów jak: Kasa Stefczyka, GasPol, Gerlach, Drogerie Natura, Medicover, Nazwa.pl, Agroman, Euler Hermes czy Neckermann.

Od 2017 związana była z Mediaplus Warsaw, gdzie jako Communication Director & Head of International Communication była odpowiedzialna za tworzenie i prowadzenie projektów polegających m.in. na wdrażaniu strategii komunikacji marek w mediach 360, koordynację zespołu mediowego, optymalizację budżetów, raportowanie i bieżące doradztwo biznesowe dla wielu międzynarodowych klientów, m.in. Grupy De’Longhi oraz wprowadzenie na polski rynek wielu globalnych marek, jak C&A, Amazon, ASUS, Epson, Jack Wolfskin czy Dr Beckmann.

Źródło: dentsu Polska

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Awanse w OneMulti
Agencja PR OneMulti wraz z początkiem lipca dokonała wzmocnienia swojego zespołu i awansowała na stanowiska account executive swoich dwóch pracowników – Magdalenę Anisiewicz i Janusza Kotońskiego. Zmiany kadrowe odzwierciedlają strategię firmy skupioną na rozwoju kadr i podnoszeniu jakości usług.
Beata Nowalska poprowadzi marketing Empik Go i Virtualo
Beata Nowalska objęła stanowisko Digital Content Marketing Director w Grupie Empik. Na tym miejscu zastąpiła Jakuba Ambrożewskiego, który pokieruje analogicznym działem w spółce Going (Grupa Empik).
Zmiany w zespole Client Engagement agencji VML
Urszula Zielińska awansowała w strukturach Client Engagement agencji VML. Do zespołu VML dołączył także Bartosz Teresiak. 
VerdeAgency z transferami do działu obsługi klienta, strategii i kreacji
VerdeAgency, agencja założona z początkiem czerwca przez Piotra Potorskiego, Jerzego Przeździeckiego i Jarosława Króla mocno rozbudowuje swoje struktury.
Ewa Traczyk obejmuje stanowisko w OBTK
Do zespołu social media agencji OBTK dołączyła Ewa Traczyk, obejmując stanowisko Senior Social Media Executive. Ewa specjalizuje się w dziedzinie social mediów, digital marketingu oraz public relations. Wnosi ze sobą wieloletnie doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów dla marek z różnych branż.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764