logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Mauer dołącza do agencji Formup jako Client Partner

  PR 03.03.2021, przeczytano 528 razy

Do agencji FormUp dołączyła Katarzyna Mauer. Jako Client Partner jest odpowiedzialna za koordynację pracy 11-osobowego zespołu i relacje z kluczowymi klientami firmy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-mauer-dolacza-do-agencji-formup-jako-client-partner,390456,artykul.html

Katarzyna Mauer w dziale Performance na stanowisku Client Partner odpowiada za rozwój i zarządzanie działem realizującym projekty m.in. dla Premium Mobile, a2mobile, Nationale-Nederlanden i STS.

– Ostatni miesiąc był dla nas czasem kluczowych zmian związanych z dalszym rozwojem kompetencji oraz powiększaniem portfolio klientów. Wierzę, że doświadczenie Kasi w pracy agencyjnej i szeroka wiedza biznesowa, pozwoli nam budować jeszcze bliższe i bardziej efektywne relacje z partnerami biznesowymi – podsumowuje Michał Szynal, CEO FormUp.

Mauer związana jest z branżą mediów cyfrowych od 2008 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach interaktywnych i domach mediowych, takich jak Hypermedia, Carat Poland, Starcom, czy Mastermind Media. Pracowała również w dziale strategii Biura Reklamy TVN Media. Przed dołączeniem do FormUp pełniła stanowisko Client Service Director, odpowiadając między innymi za rozwój i koordynację kampanii w mediach digital dla marek międzynarodowych i polskich.

W portfolio najważniejszych klientów posiada: Super-Pharm, Marki Grupy Żywiec (Żywiec, Heineken, Warka, Desperados, EB, Królewskie, Leżajsk, Tatra, Specjal, Strongbow), Marki Mondelez International (Milka, Prince Polo, Belvita, Lubisie, Jacobs, Tassimo), Marki General Motors (Opel, Chevrolet, Saab), H&M, Reebok, Adidas oraz Cyfrowy Polsat.

Źródło: FormUp

www.formup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764