Do agencji FormUp dołączyła Katarzyna Mauer. Jako Client Partner jest odpowiedzialna za koordynację pracy 11-osobowego zespołu i relacje z kluczowymi klientami firmy.
Katarzyna Mauer w dziale Performance na stanowisku Client Partner odpowiada za rozwój i zarządzanie działem realizującym projekty m.in. dla Premium Mobile, a2mobile, Nationale-Nederlanden i STS.
– Ostatni miesiąc był dla nas czasem kluczowych zmian związanych z dalszym rozwojem kompetencji oraz powiększaniem portfolio klientów. Wierzę, że doświadczenie Kasi w pracy agencyjnej i szeroka wiedza biznesowa, pozwoli nam budować jeszcze bliższe i bardziej efektywne relacje z partnerami biznesowymi – podsumowuje Michał Szynal, CEO FormUp.
Mauer związana jest z branżą mediów cyfrowych od 2008 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach interaktywnych i domach mediowych, takich jak Hypermedia, Carat Poland, Starcom, czy Mastermind Media. Pracowała również w dziale strategii Biura Reklamy TVN Media. Przed dołączeniem do FormUp pełniła stanowisko Client Service Director, odpowiadając między innymi za rozwój i koordynację kampanii w mediach digital dla marek międzynarodowych i polskich.
W portfolio najważniejszych klientów posiada: Super-Pharm, Marki Grupy Żywiec (Żywiec, Heineken, Warka, Desperados, EB, Królewskie, Leżajsk, Tatra, Specjal, Strongbow), Marki Mondelez International (Milka, Prince Polo, Belvita, Lubisie, Jacobs, Tassimo), Marki General Motors (Opel, Chevrolet, Saab), H&M, Reebok, Adidas oraz Cyfrowy Polsat.
Źródło: FormUp