logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Mazurek-Ziomek dołącza do Tailor&Baker

   05.10.2010, przeczytano 3152 razy
ilustracjastrzałka

Katarzyna Mazurek-Ziomek z dniem 1 października objęła stanowisko Strategy & Development Director w agencji Tailor&Baker. Będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowych dla klientów oraz rozwój agencji i jej nowych usług.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-mazurek-ziomek-dolacza-do-tailorandbaker,11388,artykul.html

Absolwentka SGH, kierunek zarządzanie i marketing. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach Euro RSCG 4D, FireFly Creation, Radar i Communication Service. Jest strategiem i specjalistą w zakresie planowania i koordynacji działań z zakresu BTL, ATL, Interactive, programów lojalnościowych i promocji konsumenckich. Zajmowała się też zarządzaniem i tworzeniem działu Client Service, ustalaniem standardów obsługi klienta oraz new businessem. Od 12 lat związana z branżą marketingu i reklamy. W 2003 roku rozpoczęła współpracę z sieciową agencją Euro RSCG 4D, w której pracowała przez 6 lat, w tym przez ponad 3 lata zajmowała stanowisko Group Account Director. Ostanie 2 spędziła w FireFly Creation na początkowo na stanowisku Client Service Director, zaś później także jako Dyrektor Strategiczny.

Katarzyna współpracowała m.in. z takimi klientami jak: Peugeot Polska, Lotos Paliwa, Telekomunikacja Polska, Nestle, Winiary, CEDC, Kompania Piwowarska, Polkomtel, GlaxoSmithKline, Sanofi Aventis, Bristol-Mayers Squibb.

Źródło: Partner of Promotion

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764