logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Mazurek-Ziomek dołącza do Tailor&Baker

   05.10.2010, przeczytano 2980 razy
ilustracjastrzałka

Katarzyna Mazurek-Ziomek z dniem 1 października objęła stanowisko Strategy & Development Director w agencji Tailor&Baker. Będzie odpowiedzialna za tworzenie strategii marketingowych dla klientów oraz rozwój agencji i jej nowych usług.   


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-mazurek-ziomek-dolacza-do-tailorandbaker,11388,artykul.html

Absolwentka SGH, kierunek zarządzanie i marketing. Doświadczenie zawodowe zdobywała w agencjach Euro RSCG 4D, FireFly Creation, Radar i Communication Service. Jest strategiem i specjalistą w zakresie planowania i koordynacji działań z zakresu BTL, ATL, Interactive, programów lojalnościowych i promocji konsumenckich. Zajmowała się też zarządzaniem i tworzeniem działu Client Service, ustalaniem standardów obsługi klienta oraz new businessem. Od 12 lat związana z branżą marketingu i reklamy. W 2003 roku rozpoczęła współpracę z sieciową agencją Euro RSCG 4D, w której pracowała przez 6 lat, w tym przez ponad 3 lata zajmowała stanowisko Group Account Director. Ostanie 2 spędziła w FireFly Creation na początkowo na stanowisku Client Service Director, zaś później także jako Dyrektor Strategiczny.

Katarzyna współpracowała m.in. z takimi klientami jak: Peugeot Polska, Lotos Paliwa, Telekomunikacja Polska, Nestle, Winiary, CEDC, Kompania Piwowarska, Polkomtel, GlaxoSmithKline, Sanofi Aventis, Bristol-Mayers Squibb.

Źródło: Partner of Promotion

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ambasada Ukrainy przygotowała kampanię „Dziękuję Ci, Polsko!”
Ambasada Ukrainy w Rzeczypospolitej Polskiej oraz Komunikacyjne Media Centrum przy Ambasadzie Ukrainy w RP przygotowali kampanię komunikacyjną „Dziękuję Ci, Polsko!” ("Thank You, Poland!"). Jej celem jest podkreślenie wdzięczności Ukraińców wobec Polaków za ogromną pomoc w łagodzeniu skutków pełnoskalowej wojny, wywołanej przez Rosje, w której do dzisiaj cierpi naród...
Bartłomiej Stańczak liderem teamu ING w Mediahub
Bartłomiej Stańczak jako media communication director dołączył do domu mediowego Mediahub. Został liderem zespołu kompleksowo pracującego dla ING Banku Śląskiego SA, kluczowego klienta agencji.
Żabka Jush w nowej kampanii przekonuje, że czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy
Kampania „Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy” jest kontynuacją zeszłorocznej komunikacji „No i super, że nie macie czasu na zakupy”. To odpowiedź Żabki Jush na sytuacje spotykające każdego z nas, kiedy wizyta w sklepie jest niemożliwa z różnych względów. To właśnie wtedy możemy zdecydować się na szybkie zakupy online....
Panasonic prezentuje nową generację monitorów klasy premium
Aby sprostać rosnącemu zapotrzebowaniu na profesjonalne monitory klasy premium, Panasonic Connect Europe zaprezentował najnowszą generację monitorów LCD 4K UHD – serię SQ2H, które pozwalają na pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Niezawodne monitory dostępne są w siedmiu rozmiarach ekranu - od 43 do 98 cali - i idealnie nadają się do sal konferencyjnych...
Leaseplan świętuje 60 lat obecności na świecie globalną kampanią
LeasePlan, wiodąca firma świadcząca usługi Car-as-a-Service z 1,9 mln pojazdów zarządzanych w blisko 30 krajach, obchodzi sześć dekad świadczenia usług wynajmu długoterminowego samochodów. Z okazji urodzin firma przygotowała globalną kampanię „60 years of matchmaking” oraz wyjątkową ofertę urodzinową dla małych i średnich firm.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764