logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Niczypor dołącza do zarządu Group One Media

  PR 25.06.2021, przeczytano 526 razy
ilustracja

Katarzyna Niczypor, zachowując swoją rolę Head of Human Capital, dołącza do zarządu Group One Media. Wspomniany awans to jedno z wielu działań wspierających rozwój obszaru Human Capital, jakie w ciągu ostatnich dwóch lat podejmuje grupa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-niczypor-dolacza-do-zarzadu-group-one-media,392020,artykul.html

Decyzja o włączeniu szefa działu Human Capital do zarządu Group One Media to jasny sygnał dla pracowników firmy oraz całego rynku, że grupa traktuje ten obszar priorytetowo. CEO Group One Media Kamil Wiszowaty podkreśla, że budowanie Best Place to Work wyraźnie wpisuje się w misję całej organizacji.

- Na rynku usług, na którym działamy, naszą największą wartością są ludzie rozwijający naszą firmę. To z myślą o nich staramy się tworzyć najlepsze miejsce do pracy. Obszar Human Capital, to obok biznesu, klientów i innowacji jeden z czterech filarów przez pryzmat których oceniamy realizację naszej misji. Chcemy, aby głos naszych pracowników, ich potrzeby, pomysły i plany był jeszcze lepiej słyszany - mówi.

Kamil Wiszowaty podkreśla, że w ciągu dwóch lat pracy Katarzyny Niczypor w firmie zaszły liczne zmiany. Do najważniejszych należą dalsza koncentracja na na pozyskiwaniu talentów z rynku, planowaniu ich rozwoju, promowaniu kultury feedbacku, w tym cykliczne badanie 360 One Eval dla wszystkich pracowników, systematyczne badanie satysfakcji pracowników Best Place to Work czy dedykowane programy rozwojowe One Level, People Manager i Best Performer.

- Pracujemy na bardzo konkurencyjnym rynku, a naszą ambicją jest tworzenie najlepszego miejsca pracy, które przyciągnie największe talenty. Chcemy konkurować już nie tylko z innymi agencjami mediowymi, ale też z liderami na rynku bez względu na branżę. Wiemy, że ta zmiana będzie wymagała innowacyjnego podejścia i kierowania się jedną z naszych wartości Try Harder.  Cieszę się, że jako osoba reprezentująca obszar Human Capital w zarządzie będę mogła dalej przybliżać nas do realizacji tych planów - mówi Katarzyna Niczypor.

Katarzyna Niczypor pracuje w Group One od dwóch lat. Kilkunastoletnie doświadczenie zdobywała w Link4, Liberty Ubezpieczenia czy EY. Ukończyła psychologię na Uniwersytecie Warszawskim oraz studia podyplomowe Life Coaching Collegium Civitas, Szkołę Trenerów Biznesu Intra Biznes oraz Studium Pomocy i Edukacji Psychologicznej Intra.

Przejście Katarzyny Niczypor do zarządu to nie jedyne zmiany w strukturze Human Capital w Group One w ostatnim czasie. Na stanowisko Talent Senior Specialist awansowały Paulina Czuba i Martyna Strugińska. Obie zarządzają systematycznie powiększającymi się zespołami wspólnie z Katarzyną Niczypor tworząc Best Place to Work.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764