logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Rajchel obejmuje stanowisko Group Account Directora w Agencji Gong

  PR 25.10.2022, przeczytano 602 razy
ilustracja

Awans związany jest z dynamicznym rozwojem obszarów współpracy dla jednego z kluczowych klientów agencji, jakim jest Netflix. Nowa Group Account Director będzie odpowiedzialna za kierowanie pracami zespołu klienckiego dedykowanego temu klientowi oraz kompleksową koordynację działań Agencji dla Netflix na rynku polskim i zagranicznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-rajchel-obejmuje-stanowisko-group-account-directora-w-agencji-gong,397745,artykul.html

Group Account Director to nowe stanowisko w strukturze GONG (Group One). Katarzyna Rajchel będzie zarządzać 8-osobowym zespołem składającym się z doświadczonych account managerów, creative producerów i project managerów. W nowej roli jej zadaniem będzie usprawnienie procesów, wzmocnienie i rozwijanie zespołu pod kątem osobowym jak i kompetencyjnym oraz tworzenie obszarów specjalizacji, dostosowanych do nowych potrzeb klienta.

Rajchel, absolwentka prawa oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od 12 lat pracuje w mediach i dla agencji reklamowych. Wcześniej związana była m.in. z K2, Artegence i Eurozet. Doświadczenie budowała realizując projekty dla branży telekomunikacyjnej, bankowej, FMCG czy beauty. Współpracowała z takimi klientami jak Tymbark, Plus, LG, IKEA, Play, LPP, M.A.C., Johnson & Johnson, Castorama czy PKO.

Z Agencją GONG, w której dotychczas pełniła rolę Account Directora, związana jest od 2018 roku. Wcześniej odpowiadała w niej za obsługę takich klientów jak ING Bank Śląski, Virgin Mobile, Sanofi i COTY oraz za projekty new business, z sukcesami rozbudowując działania dla Netflix. Projekty dla jej klientów nagradzane były w międzynarodowych i polskich konkursach branżowych. Ostatnio w konkursie KTR za projekt Witchermaniac, promujący serial “Wiedźmin” na Netflix.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Roland DG zaprezentuje nowe plotery na targach Fespa 2024
Firma Roland DG z przyjemnością powróci na targi FESPA Global Print Expo, które odbędą się w Amsterdamie w dniach  19-22 marca  2024 r., gdzie zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy.
Glenfiddich: opakowania inspirowane naturą i powrotem znaku Smoka
Z okazji tegorocznego Chińskiego Nowego Roku (zwanego też Księżycowym Nowym Rokiem) marka Glenfiddich stworzyła wyjątkową, prezentową edycję limitowaną. W jej skład wchodzi 21 letnia whisky typu single malt, Glenfiddich Gran Reserva Rum Cask 21YO, w nowym, świątecznym opakowaniu. Współpracując z artystą Raku Inoue, marka stworzyła design opakowania, które...
Vive XR Elite Business Edition - VR dla przedsiębiorstw
HTC VIVE, czołowy gracz w segmencie premium rzeczywistości wirtualnej (VR), ponownie podnosi poprzeczkę w dziedzinie technologii XR dla biznesu i konsumentów. Firma wprowadziła zestaw oprogramowania, który przyczynił się do stworzenia pierwszego działającego systemu VR w warunkach mikrograwitacji.
Agencja Ro dołącza do SAPR
Agencja Ro dołączyła do Stowarzyszenia Agencji Public Relations jako 39. agencja.
Kerris dla Mola: kampania „Będzie ups...”
Mola, marka należąca do Metsä Tissue, uruchomiła nową odsłonę platformy komunikacyjnej. Najnowsza kampania „Będzie UPS. Mola zrobi porządek!” wychodzi naprzeciw codziennym sytuacjom, podkreślając gotowość produktów Mola do przywracania porządku w każdej sytuacji. Za nową komunikację marketingową marki Mola odpowiada agencja KERRIS.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764