logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Rajchel obejmuje stanowisko Group Account Directora w Agencji Gong

  PR 25.10.2022, przeczytano 743 razy
ilustracja

Awans związany jest z dynamicznym rozwojem obszarów współpracy dla jednego z kluczowych klientów agencji, jakim jest Netflix. Nowa Group Account Director będzie odpowiedzialna za kierowanie pracami zespołu klienckiego dedykowanego temu klientowi oraz kompleksową koordynację działań Agencji dla Netflix na rynku polskim i zagranicznym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-rajchel-obejmuje-stanowisko-group-account-directora-w-agencji-gong,397745,artykul.html

Group Account Director to nowe stanowisko w strukturze GONG (Group One). Katarzyna Rajchel będzie zarządzać 8-osobowym zespołem składającym się z doświadczonych account managerów, creative producerów i project managerów. W nowej roli jej zadaniem będzie usprawnienie procesów, wzmocnienie i rozwijanie zespołu pod kątem osobowym jak i kompetencyjnym oraz tworzenie obszarów specjalizacji, dostosowanych do nowych potrzeb klienta.

Rajchel, absolwentka prawa oraz dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim, od 12 lat pracuje w mediach i dla agencji reklamowych. Wcześniej związana była m.in. z K2, Artegence i Eurozet. Doświadczenie budowała realizując projekty dla branży telekomunikacyjnej, bankowej, FMCG czy beauty. Współpracowała z takimi klientami jak Tymbark, Plus, LG, IKEA, Play, LPP, M.A.C., Johnson & Johnson, Castorama czy PKO.

Z Agencją GONG, w której dotychczas pełniła rolę Account Directora, związana jest od 2018 roku. Wcześniej odpowiadała w niej za obsługę takich klientów jak ING Bank Śląski, Virgin Mobile, Sanofi i COTY oraz za projekty new business, z sukcesami rozbudowując działania dla Netflix. Projekty dla jej klientów nagradzane były w międzynarodowych i polskich konkursach branżowych. Ostatnio w konkursie KTR za projekt Witchermaniac, promujący serial “Wiedźmin” na Netflix.

Źródło: Group One S.A.

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mieszanka Krakowska w kampanii Wawel
Wawel, producent kultowych galaretek w czekoladzie Mieszanka Krakowska, wprowadza nowy smak i startuje z kampanią reklamową, obejmującą spot telewizyjny przygotowany z wykorzystaniem AI, działania digital, PR i in-store.
Nowe studio w Stowarzyszeniu Producentów Reklamowych
Do grona członków Stowarzyszenia Producentów Reklamowych (SPR) dołączył niezależny dom produkcyjny Sugar Free, specjalizujący się w realizacjach digital i branded content.
Fabrizio Romano ogłasza transfery w kampanii STS
STS rusza z „Misjami”, czyli wielką akcją promocyjną dla graczy, w której pula nagród wyniesie aż 5 mln zł. To najwyższa w historii zakładów bukmacherskich w Polsce kwota przekazana graczom w ramach jednej akcji bonusowej. Ten rekordowy transfer gotówki ogłosił w mediach sam Fabrizio Romano ze swoim słynnym hasłem „Here we...
SEXEDPL z kampanią do nauczycieli
Rusza kolejna odsłona kampanii „Ciało obce”, realizowana przez fundację SEXEDPL we współpracy z agencją Ancymony (*ancy). Przekaz? Jeśli jesteście nauczycielami i szukacie dobrych narzędzi do prowadzenia zajęć z zakresu edukacji seksualnej, to właśnie je znaleźliście!
Agencja ANDO zrealizuje kampanię „Niepełnosprawny, czyli jaki”
Fundacja Avalon, jedna z największych organizacji w Polsce wspierających osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore, ogłasza wynik konkursu na agencję współpracującą przy kolejnej swojej kampanii społecznej planowanej na koniec tego roku. Kampania zrealizowana zostanie wspólnie z Agencją Nie Do Ogarnięcia (ANDO).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764