logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Samojluk na czele Paramount w Europie Środkowej i Wschodniej

  PR 11.03.2022, przeczytano 346 razy
ilustracja

Katarzyna Samojluk, Country Manager w Polsce, poszerzy zakres swoich obowiązków i pokieruje działaniami Paramount w Europie Środkowo-Wschodniej, które obejmują 14 krajów w tym regionie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-samojluk-na-czele-paramount-w-europie-srodkowej-i-wschodniej,395062,artykul.html

Samojluk zastąpi na tym stanowisku Gábora Harsányi, który został mianowany Regional General Managerem na Europę Środkowo-Wschodnią w SkyShowtime, nowym serwisie streamingowym stanowiącym wspólne przedsięwzięcie Comcast Corporation i Paramount Global, który zostanie uruchomiony jeszcze w tym roku.

Katarzyna Samojluk jest związana z Paramount od 2014 roku, zajmując różne stanowiska kierownicze, handlowe i finansowe, ostatnio jako Country Manager w Polsce, równolegle z rolą VP, CFO na Europę Środkową i Północną oraz Azję. Posiada gruntowną wiedzę dotyczącą biznesu i ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w międzynarodowym środowisku.

W rozszerzonej roli, jako Country Manager na Europę Środkową i Wschodnią, będzie nadzorować działalność Paramountu na 14 rynkach, w tym w Polsce, na Węgrzech, w Czechach i Rumunii. Będzie podlegać bezpośrednio Markowi Spechtowi, EVP MD na Europę Środkową i Północną oraz Azję.

Źródło: Paramount Network

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764