logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Samojluk na czele Paramount w Europie Środkowej i Wschodniej

  PR 11.03.2022, przeczytano 362 razy
ilustracja

Katarzyna Samojluk, Country Manager w Polsce, poszerzy zakres swoich obowiązków i pokieruje działaniami Paramount w Europie Środkowo-Wschodniej, które obejmują 14 krajów w tym regionie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-samojluk-na-czele-paramount-w-europie-srodkowej-i-wschodniej,395062,artykul.html

Samojluk zastąpi na tym stanowisku Gábora Harsányi, który został mianowany Regional General Managerem na Europę Środkowo-Wschodnią w SkyShowtime, nowym serwisie streamingowym stanowiącym wspólne przedsięwzięcie Comcast Corporation i Paramount Global, który zostanie uruchomiony jeszcze w tym roku.

Katarzyna Samojluk jest związana z Paramount od 2014 roku, zajmując różne stanowiska kierownicze, handlowe i finansowe, ostatnio jako Country Manager w Polsce, równolegle z rolą VP, CFO na Europę Środkową i Północną oraz Azję. Posiada gruntowną wiedzę dotyczącą biznesu i ponad 15-letnie doświadczenie zawodowe zdobyte w międzynarodowym środowisku.

W rozszerzonej roli, jako Country Manager na Europę Środkową i Wschodnią, będzie nadzorować działalność Paramountu na 14 rynkach, w tym w Polsce, na Węgrzech, w Czechach i Rumunii. Będzie podlegać bezpośrednio Markowi Spechtowi, EVP MD na Europę Środkową i Północną oraz Azję.

Źródło: Paramount Network

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W lipcowej ramówce RMF Classic jednym z wiodących tematów będzie sport, a dokładniej Euro 2024 oraz Igrzyska Olimpijskie. W wakacyjnych programach nie zabraknie też niezwykłej powieści w odcinkach Artura Andrusa i felietonów Michał Rusinka.
Nowy cykl od kanału Urbex History w Radiu RMF24
W letniej ramówce internetowego Radia RMF24 znajdą się dwa nowe programy: „Turystom wstęp wzbroniony” i „Polska gorączka złota”. Oba programy będą też dostępne w formie podcastów na RMFon.pl i RMF24.pl.
Publicis Groupe z certyfikatem Google – Digital TV
Najnowszy certyfikat w ramach programu Google Marketing Partner potwierdza ekspertyzę Publicis Groupe w zakresie wsparcia klientów w adaptacji do dynamicznych zmian sposobu oglądania telewizji i wykorzystywania możliwości reklamy wideo w całym ekosystemie digitalowym.
Max, PKOl i Looney Tunes łączą siły przed Igrzyskami Paryż 2024
Platforma Max, na której dostępny będzie każdy moment Igrzysk Olimpijskich Paryż 2024, została oficjalnym partnerem streamingowym Olimpijskiej Reprezentacji Polski. Warner Bros. Discovery Global Consumer Products i PKOl wraz z firmą LPP ogłosiły również współpracę, której efektem jest specjalna kolekcja ubrań z ukochanymi postaciami znanymi z Looney...
Lato RMF na koncertach i festiwalach
W tym roku RMF FM bawić się będzie wraz ze słuchaczami na największych festiwalach w kraju i koncertach najpopularniejszych artystów, m.in. sanah, Eda Sheerana, Lenny’ego Kravitza czy Justina Timberlake’a. Będzie też zabawa SMS-owa w nowej odsłonie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764