Katarzyna Sitarska dołączyła do Monday – agencji komunikacji w części wymiaru pracy jako Social Selling Lead. Oprócz niezależnie realizowanych programów w ramach współpracy z agencją odpowiada za tworzenie strategii i wsparcie klientów w obszarze digital sellingu. Dla Monday to kolejny krok w kierunku rozwoju kompetencji digitalowych.
Aby zrealizować strategiczny cel organizacji – czyli zwiększenie poziomu sprzedaży, niezbędne jest wsparcie sprzedawców przez zespół marketingowy. W tym miejscu z pomocą przychodzi social selling. W dzisiejszych realiach, kiedy rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami na bazie tradycyjnych metod jest coraz trudniejsze, staje się on jednym z kluczowych elementów działalności firmy. W dobie wirtualnych spotkań, działania marketingowe są niezbędnym ogniwem w generowaniu przychodów przedsiębiorstwa. Włączenie treści oraz działań LinkedIn do procesu sprzedażowego pozwala skutecznie wpływać na decyzje zakupowe klientów. Właśnie dlatego Monday stawia na rozwój digital sellingu.
- Sukcesywnie rozwijamy kompetencje marketingu i sprzedaży B2B z mocnym nastawieniem na efekty. Nasze podejście opieramy na strategicznym układaniu programów social sellingowych i wpisywaniu ich w strategie sprzedażowe naszych klientów. Obszar ten jest całościowo zintegrowany z działaniami marketingowymi, zarówno w zakresie contentu, jak i performance marketingu czy działań lead generation. Współpraca z Katarzyną Sitarską to dla nas okazja, żeby jeszcze lepiej odpowiadać na aktualne potrzeby klientów, którzy w tym zintegrowanym podejściu widzą swoją szansę na budowanie konkurencyjności na rynku – mówi Adam Kozłowski, VP Digital w Monday – agencji komunikacji.
Katarzyna Sitarska dołączyła do Monday w lipcu br. Posiada 13-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B jako konsultant i trener social selling. Specjalizuje się w budowaniu i realizowaniu programów social selling w B2B dla dużych i średnich organizacji, głównie w branży IT. Jej klienci to m.in. z Canon Polska, CyberCom Group, Bibby Financial Services, AdRem Software. W Monday realizuje projekty social selling i warsztaty m.in dla Sage Polska i Dell Technologies.
- Dzięki współpracy z Monday zyskuję strategicznego partnera, który idealnie uzupełnia moją handlową perspektywę w projektach. Wspólnie realizujemy programy social sellingowe na polskim rynku. Pokazujemy w ten sposób, jaką rolę dzisiaj w procesie sprzedaży odgrywa content marketing i jakie możliwości tworzy wykorzystanie kanałów social mediów takich jak LinkedIn w połączeniu działań marketingowo-sprzedażowych – mówi Katarzyna Sitarska, Social Selling Lead w Monday – agencji komunikacji.
Źródło: Monday