logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Sitarska dołączyła do zespołu Monday

  PR 23.07.2020, przeczytano 323 razy
ilustracja

Katarzyna Sitarska dołączyła do Monday – agencji komunikacji w części wymiaru pracy jako Social Selling Lead. Oprócz niezależnie realizowanych programów w ramach współpracy z agencją odpowiada za tworzenie strategii i wsparcie klientów w obszarze digital sellingu. Dla Monday to kolejny krok w kierunku rozwoju kompetencji digitalowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-sitarska-dolaczyla-do-zespolu-monday,387864,artykul.html

Aby zrealizować strategiczny cel organizacji – czyli zwiększenie poziomu sprzedaży, niezbędne jest wsparcie sprzedawców przez zespół marketingowy. W tym miejscu z pomocą przychodzi social selling. W dzisiejszych realiach, kiedy rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami na bazie tradycyjnych metod jest coraz trudniejsze, staje się on jednym z kluczowych elementów działalności firmy. W dobie wirtualnych spotkań, działania marketingowe są niezbędnym ogniwem w generowaniu przychodów przedsiębiorstwa. Włączenie treści oraz działań LinkedIn do procesu sprzedażowego pozwala skutecznie wpływać na decyzje zakupowe klientów. Właśnie dlatego Monday stawia na rozwój digital sellingu.

- Sukcesywnie rozwijamy kompetencje marketingu i sprzedaży B2B z mocnym nastawieniem na efekty. Nasze podejście opieramy na strategicznym układaniu programów social sellingowych i wpisywaniu ich w strategie sprzedażowe naszych klientów. Obszar ten jest całościowo zintegrowany z działaniami marketingowymi, zarówno w zakresie contentu, jak i performance marketingu czy działań lead generation. Współpraca z Katarzyną Sitarską to dla nas okazja, żeby jeszcze lepiej odpowiadać na aktualne potrzeby klientów, którzy w tym zintegrowanym podejściu widzą swoją szansę na budowanie konkurencyjności na rynku – mówi Adam Kozłowski, VP Digital w Monday – agencji komunikacji.

Katarzyna Sitarska dołączyła do Monday w lipcu br. Posiada 13-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B jako konsultant i trener social selling. Specjalizuje się w budowaniu i realizowaniu programów social selling w B2B dla dużych i średnich organizacji, głównie w branży IT. Jej klienci to m.in. z Canon Polska, CyberCom Group, Bibby Financial Services, AdRem Software. W Monday realizuje projekty social selling i warsztaty m.in dla Sage Polska i Dell Technologies.

- Dzięki współpracy z Monday zyskuję strategicznego partnera, który idealnie uzupełnia moją handlową perspektywę w projektach. Wspólnie realizujemy programy social sellingowe na polskim rynku. Pokazujemy w ten sposób, jaką rolę dzisiaj w procesie sprzedaży odgrywa content marketing i jakie możliwości tworzy wykorzystanie kanałów social mediów takich jak LinkedIn w połączeniu działań marketingowo-sprzedażowych – mówi Katarzyna Sitarska, Social Selling Lead w Monday – agencji komunikacji.

Źródło: Monday

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klienci VMLY&R Poland, wśród Interbrand Best Global Brands 2020
Samsung, IKEA, adidas, Danone, 3M i Colgate to wybrane brandy, jakie znalazły się w zestawieniu najwartościowszych marek świata - Interbrand Best Global Brands 2020. Łączy je jedno - za ich lokalną lub regionalną obsługę reklamową odpowiada agencja VMLY&R Poland.
​Marcin Dec został nowym prezesem Sigmy Bis, agencji mediowej PKN ORLEN i PZU. To ceniony menadżer z ponad 20-letnim międzynarodowym doświadczeniem w branży mediowo-reklamowej, który będzie odpowiedzialny za budowanie i rozwój relacji biznesowych z klientami, współtworzenie strategii oraz nadzorowanie najważniejszych projektów agencji. W zarządzie Sigmy...
T-Mobile rozpoczyna kampanię pokazującą transformację, jaką przeszła firma: od tradycyjnej korporacji telekomunikacyjnej do czołowej firmy technologicznej. Prezentuje także możliwości, jakie dzięki tej zmianie zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT. Hasłem przewodnim kampanii jest #IWILLNOTSTOP, podkreślające zaangażowanie...
„Porozmawiajmy o Pie@#&%!$”– Czesław Mozil i Maria Rotkiel w akcji ING

Najnowsza inicjatywa ING Banku Śląskiego zachęca do otwartej rozmowy na ważny społecznie temat – pieniędzy. Czy jest to dla nas naturalne i łatwe? A może jednak budzi wiele trudności i napięć – ING odkrywa różne perspektywy stawiając na stand-upy i podcasty.
Nowa reklama TV Banku Millennium
23 października rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Pożyczki Gotówkowej Banku Millennium (RRSO 15,32%). W towarzystwie Radka Kotarskiego przekonamy się, że wspaniałe zbiory muzealne można podziwiać nie wychodząc z domu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764