logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Sitarska dołączyła do zespołu Monday

  PR 23.07.2020, przeczytano 674 razy
ilustracja

Katarzyna Sitarska dołączyła do Monday – agencji komunikacji w części wymiaru pracy jako Social Selling Lead. Oprócz niezależnie realizowanych programów w ramach współpracy z agencją odpowiada za tworzenie strategii i wsparcie klientów w obszarze digital sellingu. Dla Monday to kolejny krok w kierunku rozwoju kompetencji digitalowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-sitarska-dolaczyla-do-zespolu-monday,387864,artykul.html

Aby zrealizować strategiczny cel organizacji – czyli zwiększenie poziomu sprzedaży, niezbędne jest wsparcie sprzedawców przez zespół marketingowy. W tym miejscu z pomocą przychodzi social selling. W dzisiejszych realiach, kiedy rozwijanie współpracy z obecnymi partnerami na bazie tradycyjnych metod jest coraz trudniejsze, staje się on jednym z kluczowych elementów działalności firmy. W dobie wirtualnych spotkań, działania marketingowe są niezbędnym ogniwem w generowaniu przychodów przedsiębiorstwa. Włączenie treści oraz działań LinkedIn do procesu sprzedażowego pozwala skutecznie wpływać na decyzje zakupowe klientów. Właśnie dlatego Monday stawia na rozwój digital sellingu.

- Sukcesywnie rozwijamy kompetencje marketingu i sprzedaży B2B z mocnym nastawieniem na efekty. Nasze podejście opieramy na strategicznym układaniu programów social sellingowych i wpisywaniu ich w strategie sprzedażowe naszych klientów. Obszar ten jest całościowo zintegrowany z działaniami marketingowymi, zarówno w zakresie contentu, jak i performance marketingu czy działań lead generation. Współpraca z Katarzyną Sitarską to dla nas okazja, żeby jeszcze lepiej odpowiadać na aktualne potrzeby klientów, którzy w tym zintegrowanym podejściu widzą swoją szansę na budowanie konkurencyjności na rynku – mówi Adam Kozłowski, VP Digital w Monday – agencji komunikacji.

Katarzyna Sitarska dołączyła do Monday w lipcu br. Posiada 13-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B jako konsultant i trener social selling. Specjalizuje się w budowaniu i realizowaniu programów social selling w B2B dla dużych i średnich organizacji, głównie w branży IT. Jej klienci to m.in. z Canon Polska, CyberCom Group, Bibby Financial Services, AdRem Software. W Monday realizuje projekty social selling i warsztaty m.in dla Sage Polska i Dell Technologies.

- Dzięki współpracy z Monday zyskuję strategicznego partnera, który idealnie uzupełnia moją handlową perspektywę w projektach. Wspólnie realizujemy programy social sellingowe na polskim rynku. Pokazujemy w ten sposób, jaką rolę dzisiaj w procesie sprzedaży odgrywa content marketing i jakie możliwości tworzy wykorzystanie kanałów social mediów takich jak LinkedIn w połączeniu działań marketingowo-sprzedażowych – mówi Katarzyna Sitarska, Social Selling Lead w Monday – agencji komunikacji.

Źródło: Monday

www.mondaypr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764