logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Smoleń-Drzazga dołącza do Intellect

  PR 11.12.2019, przeczytano 826 razy

Agencja Intellect wzmacnia dział UX, do którego dołącza Katarzyna Smoleń-Drzazga na stanowisko UX Designer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-smolen-drzazga-dolacza-do-intellect,385053,artykul.html

Katarzyna Smoleń-Drzazga zajmie się w Intellect projektami platform, systemów, nowych produktów oraz usług wspierając współpracujące z agencją firmy w ich budowie i rozwoju. Przez ostatnie 2 lata pracowała jako UX Designer & Business Analyst w agencji Project:People specjalizującej się w metodach lean.

W swojej karierze zawodowej pracowała również jako UI Designer w agencji reklamowej AMC Group oraz jako Analityk IT w niemieckim ośrodku badawczym Desy.

Katarzyna Smoleń-Drzazga pracą w zakresie UX zajmuje się od 7 lat. Jest Certyfikowanym Trenerem Biznesu i rozwoju osobistego. Zajmuje się również szkoleniami z metodologii Lean UX / Lean Startup / Lean UX Research. Jest współautorką takich narzędzi jak Experiment Sprint Canvas i Personal Development Canvas. Jako facilitator warsztatów i speaker występowała na wielu meetupach i konferencjach (m.in.: Product Camp 2019, Ciemna Strona UX, Tipi UX Wrocław, II Konferencja Produkcja Lean i DesignWays Conf).

Z wykształcenia jest magistrem, inżynierem fizyki technicznej, ma również skończone studia podyplomowe User Experience & Product Design na AGH.

Prywatnie jest fanką tańca towarzyskiego.

Źródło: Agencja Intellect

www.intellect.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764