logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Smoleń-Drzazga dołącza do Intellect

  PR 11.12.2019, przeczytano 294 razy

Agencja Intellect wzmacnia dział UX, do którego dołącza Katarzyna Smoleń-Drzazga na stanowisko UX Designer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-smolen-drzazga-dolacza-do-intellect,385053,artykul.html

Katarzyna Smoleń-Drzazga zajmie się w Intellect projektami platform, systemów, nowych produktów oraz usług wspierając współpracujące z agencją firmy w ich budowie i rozwoju. Przez ostatnie 2 lata pracowała jako UX Designer & Business Analyst w agencji Project:People specjalizującej się w metodach lean.

W swojej karierze zawodowej pracowała również jako UI Designer w agencji reklamowej AMC Group oraz jako Analityk IT w niemieckim ośrodku badawczym Desy.

Katarzyna Smoleń-Drzazga pracą w zakresie UX zajmuje się od 7 lat. Jest Certyfikowanym Trenerem Biznesu i rozwoju osobistego. Zajmuje się również szkoleniami z metodologii Lean UX / Lean Startup / Lean UX Research. Jest współautorką takich narzędzi jak Experiment Sprint Canvas i Personal Development Canvas. Jako facilitator warsztatów i speaker występowała na wielu meetupach i konferencjach (m.in.: Product Camp 2019, Ciemna Strona UX, Tipi UX Wrocław, II Konferencja Produkcja Lean i DesignWays Conf).

Z wykształcenia jest magistrem, inżynierem fizyki technicznej, ma również skończone studia podyplomowe User Experience & Product Design na AGH.

Prywatnie jest fanką tańca towarzyskiego.

Źródło: Agencja Intellect

www.intellect.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764