logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Smoleń-Drzazga dołącza do Intellect

  PR 11.12.2019, przeczytano 825 razy

Agencja Intellect wzmacnia dział UX, do którego dołącza Katarzyna Smoleń-Drzazga na stanowisko UX Designer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-smolen-drzazga-dolacza-do-intellect,385053,artykul.html

Katarzyna Smoleń-Drzazga zajmie się w Intellect projektami platform, systemów, nowych produktów oraz usług wspierając współpracujące z agencją firmy w ich budowie i rozwoju. Przez ostatnie 2 lata pracowała jako UX Designer & Business Analyst w agencji Project:People specjalizującej się w metodach lean.

W swojej karierze zawodowej pracowała również jako UI Designer w agencji reklamowej AMC Group oraz jako Analityk IT w niemieckim ośrodku badawczym Desy.

Katarzyna Smoleń-Drzazga pracą w zakresie UX zajmuje się od 7 lat. Jest Certyfikowanym Trenerem Biznesu i rozwoju osobistego. Zajmuje się również szkoleniami z metodologii Lean UX / Lean Startup / Lean UX Research. Jest współautorką takich narzędzi jak Experiment Sprint Canvas i Personal Development Canvas. Jako facilitator warsztatów i speaker występowała na wielu meetupach i konferencjach (m.in.: Product Camp 2019, Ciemna Strona UX, Tipi UX Wrocław, II Konferencja Produkcja Lean i DesignWays Conf).

Z wykształcenia jest magistrem, inżynierem fizyki technicznej, ma również skończone studia podyplomowe User Experience & Product Design na AGH.

Prywatnie jest fanką tańca towarzyskiego.

Źródło: Agencja Intellect

www.intellect.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764