logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Spałek head of social media w Mullenlowe Warsaw

  PR 27.04.2023, przeczytano 583 razy
ilustracja

Katarzyna Spałek jako head of social media dołączyła do zespołu digital agencji MullenLowe Warsaw. Na nowo utworzonym stanowisku powierzono jej zadanie koordynacji komunikacji social media oraz projektów influencer i gaming marketingu dla klientów agencji.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-spalek-head-of-social-media-w-mullenlowe-warsaw,399796,artykul.html

- Media społecznościowe i influencer marketing odgrywają ogromną rolę w pracy, którą wykonujemy dla klientów, a nasze portfolio w tym zakresie stale się powiększa - komentuje Przemysław Półtorak digital director MullenLowe Warsaw. - W szybko zmieniającym się cyfrowym świecie, Kasia wnosi także ciekawe know how z zakresu gamingu, co pomoże nam rozbudować ofertę - dodaje.

Ostatnie dziewięć lat Katarzyna Spałek pracowała w dentsu - ostatnio jako account supervisor - i odpowiadała głównie za projekty social media m.in. dla klientów takich jak: Grupa Polsat Plus, Esoleo, Telewizja Polsat, L’Oreal, W.Kruk, Vistula, Alma, Kruszwica (Finuu), Intersnack (Przysnacki), AVON, Biedronka, Auchan. Współtworzyła także program gamingowy dla marki Xbox Microsoftu. W sumie ma 14-letnie doświadczenie pracy w branży - wcześniej pracowała także w Akon Marketing Partners (tu dla Henkel, Bic i Nestle) oraz w Socializer.

- Uważam, że upewnienie się, że klient jest w centrum wszystkiego, co robimy, jest niezbędne do prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych  - mówi Katarzyna Spałek. - I tak podchodzę także do nowych wyzwań w MullenLowe. Chcę wraz z zespołem agencji tworzyć autentyczną i zgodną z najlepszymi praktykami komunikację - podkreśla.

Przypomnijmy, że MullenLowe realizuje kampanie w zakresie social media m.in. dla Kinder (Ferrero), Douglas Polska, Pattex (Henkel), Maybelline (L’Oreal) czy Delikatesów Centrum.

Źródło: MullenLowe Warsaw

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764