Katarzyna Spałek jako head of social media dołączyła do zespołu digital agencji MullenLowe Warsaw. Na nowo utworzonym stanowisku powierzono jej zadanie koordynacji komunikacji social media oraz projektów influencer i gaming marketingu dla klientów agencji.
- Media społecznościowe i influencer marketing odgrywają ogromną rolę w pracy, którą wykonujemy dla klientów, a nasze portfolio w tym zakresie stale się powiększa - komentuje Przemysław Półtorak digital director MullenLowe Warsaw. - W szybko zmieniającym się cyfrowym świecie, Kasia wnosi także ciekawe know how z zakresu gamingu, co pomoże nam rozbudować ofertę - dodaje.
Ostatnie dziewięć lat Katarzyna Spałek pracowała w dentsu - ostatnio jako account supervisor - i odpowiadała głównie za projekty social media m.in. dla klientów takich jak: Grupa Polsat Plus, Esoleo, Telewizja Polsat, L’Oreal, W.Kruk, Vistula, Alma, Kruszwica (Finuu), Intersnack (Przysnacki), AVON, Biedronka, Auchan. Współtworzyła także program gamingowy dla marki Xbox Microsoftu. W sumie ma 14-letnie doświadczenie pracy w branży - wcześniej pracowała także w Akon Marketing Partners (tu dla Henkel, Bic i Nestle) oraz w Socializer.
- Uważam, że upewnienie się, że klient jest w centrum wszystkiego, co robimy, jest niezbędne do prowadzenia kampanii w mediach społecznościowych - mówi Katarzyna Spałek. - I tak podchodzę także do nowych wyzwań w MullenLowe. Chcę wraz z zespołem agencji tworzyć autentyczną i zgodną z najlepszymi praktykami komunikację - podkreśla.
Przypomnijmy, że MullenLowe realizuje kampanie w zakresie social media m.in. dla Kinder (Ferrero), Douglas Polska, Pattex (Henkel), Maybelline (L’Oreal) czy Delikatesów Centrum.
Źródło: MullenLowe Warsaw