Do działu strategii agencji Isobar Polska dołączyła Katarzyna Strachota i objęła stanowisko Customer Experience Strategy Lead. W Isobar zajmie się rozwojem strategii doświadczeń i komunikacji digitalowej w oparciu o zintegrowane ekosystemy komunikacyjne przy ścisłej współpracy z agencjami performance dentsu Polska, technologią, social customer care i ecommerce. Dodatkowo będzie odpowiedzialna za usprawnienie procesów wewnątrz agencji na styku ww. obszarów.
Katarzyna Strachota do Isobar wraca po kilkuletniej przerwie. W styczniu 2016 przeszła z Isobar do PwC, gdzie pełniła rolę Senior Consultant w działach Data Analytics i Doradztwie Strategicznym. Następnie pracowała w Saatchi & Saatchi, gdzie odpowiadała za strategię w obszarze digital m.in. dla takich marek jak IKEA i Carrefour.
Realizowane przez nią kampanie zdobyły liczne nagrody, m.in. Effie, Golden Drums, Mixx Awards, Golden Arrow, CLIO i 2 shortlisty Cannes Lions.
Jest absolwentką Uniwersytetu w Heidelbergu i Uniwersytetu Warszawskiego.
Dział strategii Isobar Polska został w tym roku wzmocniony także przez Jakuba Tomkiewicza, który objął stanowisko Commerce Strategy Lead, Macieja Podgórskiego jako Commerce Partnerships Lead i Piotra Białozora-Fiećko w roli Commerce Analytics Lead, wszyscy przyszli z Publicis Groupe.
Źródło: Isobar Polska