logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko dołącza do Kamikaze

  PR 27.09.2021, przeczytano 430 razy
ilustracja

Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko wzmacnia zespół agencji Kamikaze, obejmując stanowisko Senior Account Manager. Do  Kamikaze przechodzi z agencji Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-stryjczyk-zakharchenko-dolacza-do-kamikaze,393136,artykul.html

Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko, na stanowisku Senior Account Manager, będzie w Kamikaze odpowiedzialna za obsługę marki Kaufland, w tym m.in. za budowanie relacji i bieżący kontakt z klientem oraz  koordynację zespołu agencyjnego pracującego dla tego brandu.

Karierę w branży marketingowej rozpoczynała 10 lat temu, pracując w latach 2011-2013 dla wydawnictwa Direct Publishing Group, specjalizującego się w projektach z obszaru custom publishing. Początkowo jako Client Service Assistant, następnie na stanowisku Account Executive, obsługiwała w tym wydawnictwie klientów takich jak m.in. Tauron Polska Energia, PKOl, Grupa Żywiec. Następnie pracowała w Tesco Polska, jako Marketing Specialist oraz w agencji Duda Ads Polska, gdzie jako Account Manager współpracowała z Jeronimo Martins (Biedronka).

Od 2016 r. przez ponad 4 lata zdobywała doświadczenie w agencji Isobar (Dentsu), finalnie na stanowisku Group Account Manager. Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pełniła funkcję Group Account Supervisor w agencji Plej.

Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Orientalistyczny, studia I i II stopnia, Japonistyka).

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
Velobank z kampanią „Świat bardziej Velo”
VeloBank wdrożył nową strategię, zaprezentował logotyp i ruszył z promocją odmienionej marki. Hasłem kampanii jest „Świat bardziej Velo”, które ma pokazać, że bank poprzez swoje wartości, produkty i jakość obsługi tworzy bankowość bardziej dopasowaną do współczesnego klienta. 16 listopada wystartowała kampania teaserowa, a 21 listopada kampania wizerunkowa...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764