logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko dołącza do Kamikaze

  PR 27.09.2021, przeczytano 622 razy
ilustracja

Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko wzmacnia zespół agencji Kamikaze, obejmując stanowisko Senior Account Manager. Do  Kamikaze przechodzi z agencji Plej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-stryjczyk-zakharchenko-dolacza-do-kamikaze,393136,artykul.html

Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko, na stanowisku Senior Account Manager, będzie w Kamikaze odpowiedzialna za obsługę marki Kaufland, w tym m.in. za budowanie relacji i bieżący kontakt z klientem oraz  koordynację zespołu agencyjnego pracującego dla tego brandu.

Karierę w branży marketingowej rozpoczynała 10 lat temu, pracując w latach 2011-2013 dla wydawnictwa Direct Publishing Group, specjalizującego się w projektach z obszaru custom publishing. Początkowo jako Client Service Assistant, następnie na stanowisku Account Executive, obsługiwała w tym wydawnictwie klientów takich jak m.in. Tauron Polska Energia, PKOl, Grupa Żywiec. Następnie pracowała w Tesco Polska, jako Marketing Specialist oraz w agencji Duda Ads Polska, gdzie jako Account Manager współpracowała z Jeronimo Martins (Biedronka).

Od 2016 r. przez ponad 4 lata zdobywała doświadczenie w agencji Isobar (Dentsu), finalnie na stanowisku Group Account Manager. Bezpośrednio przed przejściem do Kamikaze pełniła funkcję Group Account Supervisor w agencji Plej.

Katarzyna Stryjczyk-Zakharchenko jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego (Wydział Orientalistyczny, studia I i II stopnia, Japonistyka).

Źródło: Kamikaze

www.kamikaze.digital

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764