Katarzyna Szewczuk z dniem 02 stycznia br. objęła stanowisko managing directora w agencji FCB Bridge2Fun.
Zanim przyjęła propozycję FCB Bridge2Fun przez dwa lata pełniła rolę Business Growth Directora w ramach grupy Grey. W latach 2013-2016 z sukcesem zarządzała działem obsługi Klienta Grey jako Client Service Director, a wcześniej jako Regional Account Director odpowiadała za komunikację marek GSK w regionie CEE.
Podczas 17 lat pracy w branży agencyjnej współpracowała z wieloma Klientami z różnych kategorii – m.in.: BAT, Browary Lubelskie Perła, Cyfrowy Polsat, Lotos, SmartDom, GSK, PKN Orlen, Idea/Orange, Telekomunikacja Polska, Costa Cofee, Emirates, Mastercard, Ferrero, Green Cafe Nero.
Wiele projektów, dla których pracowała, zostało nagrodzonych prestiżowymi nagrodami - w tym m.in. pięciokrotnym podium na Golden Drum oraz sześcioma statuetkami Effie. Współtworzyła także sukcesy agencji RedCell oraz Grey, które zaowocowały tytułami Agencji Roku w Raporcie Media & Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.
- Zgodnie ze strategią hybrydowości agencji, ciągle poszerzamy obszary usług marketingowych dla naszych Klientów, wykorzystując także potencjał spółek holdingu 4Fun Media Group. To stosowny moment, aby powiększyć zespół agencji o osobę zarządzającą na poziomie operacyjnym. Bardzo się cieszę, że Kasia przyjęła moją propozycję. Znamy się od wielu lat, pracowaliśmy z sukcesami przy bardzo wielu projektach. Jestem przekonany, że jej ogromne doświadczenie – począwszy od organizacji największych komercyjnych przedsięwzięć muzycznych typu koncert Stinga z okazji rebrandingu TP SA/Orange, po zarządzanie regionalnym budżetem GSK – korzystnie i zauważalnie wpłynie na przebieg prac dla naszych Klientów - Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.
Źródło: FCB Bridge2fun