logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Szewczuk nową dyrektorką zarządzającą FCB Bridge2fun

  PR 02.01.2019, przeczytano 564 razy
Katarzyna Szewczuk i Rafał Baran

Katarzyna Szewczuk z dniem 02 stycznia br. objęła stanowisko managing directora w agencji FCB Bridge2Fun.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-szewczuk-nowa-dyrektorka-zarzadzajaca-fcb-bridge2fun,380654,artykul.html

Zanim przyjęła propozycję FCB Bridge2Fun przez dwa lata pełniła rolę Business Growth Directora w ramach grupy Grey. W latach 2013-2016 z sukcesem zarządzała działem obsługi Klienta Grey jako Client Service Director, a wcześniej jako Regional Account Director odpowiadała za komunikację marek GSK w regionie CEE.

Podczas 17 lat pracy w branży agencyjnej współpracowała z wieloma Klientami z różnych kategorii – m.in.: BAT, Browary Lubelskie Perła, Cyfrowy Polsat, Lotos, SmartDom, GSK, PKN Orlen, Idea/Orange, Telekomunikacja Polska, Costa Cofee, Emirates, Mastercard, Ferrero, Green Cafe Nero.

Wiele projektów, dla których pracowała, zostało nagrodzonych prestiżowymi nagrodami - w tym m.in. pięciokrotnym podium na Golden Drum oraz sześcioma statuetkami Effie. Współtworzyła także sukcesy agencji RedCell oraz Grey, które zaowocowały tytułami Agencji Roku w Raporcie Media & Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.

- Zgodnie ze strategią hybrydowości agencji, ciągle poszerzamy obszary usług marketingowych dla naszych Klientów, wykorzystując także potencjał spółek holdingu 4Fun Media Group. To stosowny moment, aby powiększyć zespół agencji o osobę zarządzającą na poziomie operacyjnym. Bardzo się cieszę, że Kasia przyjęła moją propozycję. Znamy się od wielu lat, pracowaliśmy z sukcesami przy bardzo wielu projektach. Jestem przekonany, że jej ogromne doświadczenie – począwszy od organizacji największych komercyjnych przedsięwzięć muzycznych typu koncert Stinga z okazji rebrandingu TP SA/Orange, po zarządzanie regionalnym budżetem GSK – korzystnie i zauważalnie wpłynie na przebieg prac dla naszych Klientów - Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.

Źródło: FCB Bridge2fun

www.fcbbridge2fun.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Festiwaldruku.pl - Do zobaczenia we wrześniu
W Niemczech, które są drugim po Chinach największym rynkiem branży wystawienniczej, pierwsze wydarzenia planowane są już w czerwcu. Centrum kongresowe RAI Amsterdam jest gotowe do przeprowadzenia próbnych wydarzeń tego lata. Targi Klintex w Korei z pełnymi obostrzeniami sanitarnymi mamy już za sobą. Zwiedzający dopisali. Prace nad wrześniowym...
Opus B dla Mccormick na rynkach francuskim i brytyjskim
Agencja przygotowała wiosenną kampanię digital dla marek Ducros i Schwartz.
Komunikacja+ nawiązała współpracę z Grupą Goldenmark
Komunikacja+PR zajmie się obsługą Grupy Goldenmark – jednego z największych dystrybutorów złota i srebra lokacyjnego w Polsce.
­Jakub Zajdel na stanowisku EMEA President w Iprex
W czerwcu 2020 roku Jakub Zajdel, założyciel i CEO more communications agency, objął funkcję EMEA President w IPREX – Międzynarodowej Organizacji Niezależnych Firm PR, zrzeszającej ponad 60 agencji z całego świata. Jego kadencja potrwa 2 lata, do maja 2022. Wcześniej rolę tę pełnił Harri Kammonen, Managing Director Manifesto - agencji zlokalizowanej w Helsinkach.
Kampania Depositphotos wspierająca fotografów podczas kwarantanny
Jeden z największych międzynarodowych banków zdjęć rozpoczął kampanię #LockdownArt, aby wesprzeć fotografów, którzy tworzą pomimo obecnych ograniczeń.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764