logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Szewczuk nową dyrektorką zarządzającą FCB Bridge2fun

  PR 02.01.2019, przeczytano 453 razy
Katarzyna Szewczuk i Rafał Baran

Katarzyna Szewczuk z dniem 02 stycznia br. objęła stanowisko managing directora w agencji FCB Bridge2Fun.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-szewczuk-nowa-dyrektorka-zarzadzajaca-fcb-bridge2fun,380654,artykul.html

Zanim przyjęła propozycję FCB Bridge2Fun przez dwa lata pełniła rolę Business Growth Directora w ramach grupy Grey. W latach 2013-2016 z sukcesem zarządzała działem obsługi Klienta Grey jako Client Service Director, a wcześniej jako Regional Account Director odpowiadała za komunikację marek GSK w regionie CEE.

Podczas 17 lat pracy w branży agencyjnej współpracowała z wieloma Klientami z różnych kategorii – m.in.: BAT, Browary Lubelskie Perła, Cyfrowy Polsat, Lotos, SmartDom, GSK, PKN Orlen, Idea/Orange, Telekomunikacja Polska, Costa Cofee, Emirates, Mastercard, Ferrero, Green Cafe Nero.

Wiele projektów, dla których pracowała, zostało nagrodzonych prestiżowymi nagrodami - w tym m.in. pięciokrotnym podium na Golden Drum oraz sześcioma statuetkami Effie. Współtworzyła także sukcesy agencji RedCell oraz Grey, które zaowocowały tytułami Agencji Roku w Raporcie Media & Marketing Polska oraz Kantar Millward Brown.

- Zgodnie ze strategią hybrydowości agencji, ciągle poszerzamy obszary usług marketingowych dla naszych Klientów, wykorzystując także potencjał spółek holdingu 4Fun Media Group. To stosowny moment, aby powiększyć zespół agencji o osobę zarządzającą na poziomie operacyjnym. Bardzo się cieszę, że Kasia przyjęła moją propozycję. Znamy się od wielu lat, pracowaliśmy z sukcesami przy bardzo wielu projektach. Jestem przekonany, że jej ogromne doświadczenie – począwszy od organizacji największych komercyjnych przedsięwzięć muzycznych typu koncert Stinga z okazji rebrandingu TP SA/Orange, po zarządzanie regionalnym budżetem GSK – korzystnie i zauważalnie wpłynie na przebieg prac dla naszych Klientów - Rafał Baran, CEO FCB Bridge2Fun.

Źródło: FCB Bridge2fun

www.fcbbridge2fun.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

MORE – Miejskie Okna Reklamowe od Jetline
MORE to więcej niż cyfrowa reklama zewnętrzna, to nowoczesne spojrzenie na witryny pawilonów, punktów usługowych czy gastronomicznych. Sieć ekranów stworzonych przez MyLED dla JetLINE jest odpowiedzią na potrzeby współczesnych klientów oraz marketerów.
Samsung QPR: profesjonalne ekrany QLED 8K
Samsung Electronics Polska wprowadza do sprzedaży monitory profesjonalne 8K z serii QPR. Najnowsze urządzenia z rodziny wyświetlaczy profesjonalnych, oferują najwyższą jakość wyświetlanego obrazu, szczególnie ważną dla klientów biznesowych. Ekran wyposażony jest w matrycę o rozdzielczość 33 mln pikseli, a funkcja upscalingu AI znacząco poprawia jakość obrazu.
Decathlon i Hand Made znów w jednej drużynie
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg na koncept kreatywny oraz realizację kampanii promocyjnej dla marki własnej Decathlon – IMVISO (futsal).
Lekcje aktorstwa w kampanii świątecznej SOS Wiosek Dziecięcych
Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce rozpoczyna nową kampanię, której celem jest zapewnienie rodzinnych świąt opuszczonym i osieroconym dzieciom oraz rodzinom znajdującym się w kryzysowej sytuacji. W tym roku do wsparcia akcji Stowarzyszenie zaprosiło Tomasza Kota oraz innych znanych aktorów filmowych i teatralnych.
„Don’t just take, give.” - najnowsza kampania marki Instax dla Fujifilm
Wystartowała kampania marki instax, której jedną z odsłon jest konkurs konsumencki, w ramach którego każdy może zostać instaxfluencerem. W wyniku wygranego przetargu, za adaptację globalnej kampanii odpowiada agencja Bluecloud Interactive.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764