logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Terej nową przewodniczącą Rady Związku

  PR 04.03.2022, przeczytano 377 razy
ilustracjastrzałka

Od 21 lutego br. Katarzyna Terej jest nową przewodniczącą Rady Związku. Wcześniej tę funkcję sprawował Przemysław Mitraszewski, obecny prezes Związku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-terej-nowa-przewodniczaca-rady-zwiazku,394995,artykul.html

Katarzyna Terej jest Partnerem Zarządzającym w agencji TBT i Wspólnicy, ekspertem oraz doradcą ds. komunikacji i public affairs. Od 25 lat nadzoruje międzynarodowe projekty komunikacyjne i business-to-business, posiada szerokie doświadczenie w doradztwie kryzysowym i w prowadzeniu relacji z interesariuszami. Absolwentka Filologii Angielskiej Uniwersytetu Warszawskiego. Studiowała na Wydziale Zarządzania UW oraz na podyplomowych studiach Public Relations w SGH/University Minnesota, posiada tytuł Master of Business and Administration (MBA), specjalizacja International Marketing, otrzymany w WSHiFM/ Erasmus University Rotterdam, University of Durham. Posiada certyfikat Ministerstwa Skarbu dla członków rad nadzorczych, jest mediatorem Fundacji Rozwoju Mediacji. Wieloletnia jurorka międzynarodowego konkursu International Business Stevie Awards oraz International Public Relations Association Golden World Awards, a także konkursu Złote Spinacze.

Rada jest organem kontrolnym Związku i składa się z przynajmniej trzech członków spośród zrzeszonych agencji. Do jej kompetencji należy kontrolowanie całokształtu działalności Zarządu, składanie wniosku do Walnego Zgromadzenia Członków w kwestii udzielania absolutorium dla Zarządu, a także rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy członkami na tle ich działalności w Związku.

Rada ZFPR składa się obecnie z czterech przedstawicieli zrzeszonych agencji – Katarzyny Terej (TBT i Wspólnicy), Alicji Wysockiej-Świtały (Clue PR), Iwony Kubicz (Procontent) oraz Elizy Misieckiej (GENESIS PR). Kadencja powołanej Rady trwa do 2023 roku.

Źródło: Związek Firm Public Relations

www.zfpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Ignaczak odpowiada za komunikację wewnętrzną i employer brandingową w Publicis Groupe
Joanna Ignaczak, dotychczas Senior PR Manager w Agencji MSL, dołączyła do zespołu Communications Publicis Groupe, obejmując nowo utworzone stanowisko dyrektorki ds. komunikacji wewnętrznej i employer brandingowej całej Grupy.  
Kaufland z kampanią w rytmie disco
Piosenką „Price Fever” rozpoczyna się międzynarodowa kampania sieci Kaufland. Humorystyczny klip w rytmie disco podkreśla szeroki asortyment oraz atrakcyjne ceny produktów dostępnych w sklepach detalisty.
Żabka podjęła współpracę z marką Żywiec w związku z nadchodzącą trasą Męskie Granie. Z tej okazji partnerzy zaskakują innowacyjną kreacją marketingową z udziałem związanego z żywieckim projektem Vito Bambino. W jednym ze spotów reklamowych, który pojawił się w social mediach, Vito śpiewa wspólnie z kasjerką z Żabki fragment piosenki...
Business Accessibility Forum (BAF) to inicjatywa partnerska Fundacji Widzialni, Allegro, Microsoft Polska, Orange Polska i Santander Bank Polska. Forum będzie płaszczyzną do dyskusji i wymiany doświadczeń, aby lepiej odpowiedzieć na zobowiązania wynikające z Europejskiego Aktu o Dostępności.
IABCoffeeTalks to cykl rozmów ekspertów IAB Polska w formie live’ów. Najbliższe spotkania poświęcone będą wybranym zagadnieniom z obszaru digital marketingu opisanym również w najnowszym Raporcie Strategicznym INTERNET 2021/2022, którego premiera miała miejsce 7 czerwca podczas konferencji Forum IAB 2022. Na wydarzenia obowiązuje...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764