logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Twarowska Executive Vice President w Brand New Galaxy

  PR 26.05.2021, przeczytano 648 razy

Katarzyna Twarowska została powołana na stanowisko Executive Vice President w holdingu marketingowo-technologicznym Brand New Galaxy. Odpowiada za globalne centrum usług wspólnych (Shared Services Center) oraz za finanse grupy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-twarowska-executive-vice-president-w-brand-new-galaxy,391624,artykul.html

Katarzyna Twarowska to biznesowa liderka w obszarze innowacji, efektywności i rozwoju organizacji. Posiada dwudziestoletnie doświadczenie zawodowe w Polsce i za granicą. Większość swojej kariery zawodowej związała z EY, na pozycji dyrektora w dziale Assurance. Następnie pełniła funkcję Head of Family Office, skupiającego w swojej strukturze kilka spółek giełdowych. Tworzyła i rozwijała fundację, której celem jest wspieranie kobiet w rozwoju ich ścieżki zawodowej oraz poszerzanie ich kompetencji przywódczych.

- Siła oferty Brand New Galaxy pochodzi z wchodzących w jej skład dynamicznie rosnących, specjalistycznych spółek, które cechuje doskonała jakość usług oraz globalna skala działania. Szybkie tempo wzrostu wymaga silnego wsparcia w obszarze usług wspólnych. Dołączenie Katarzyny do zespołu to kolejny krok w rozwoju BNG. Przeskalowanie naszego biznesu o otwarcie nowych biur (Dubaj, Amsterdam), czy akwizycja Content26 zobowiązują do sprawnego zarządzania procesami, ich digitalizacji i automatyzacji. Jest to bardzo istotny komponent na planowanej, dalszej ścieżce wzrostu - mówi Kacper Kłos, CEO Brand New Galaxy.

Shared Services Center w Brand New Galaxy łączy kompetencje administracji, zarządzania nieruchomościami, IT oraz HR. Ponadto w jego skład wchodzi dział prawny, finansowy, księgowość oraz PR. Zadaniem centrum usług wspólnych jest umożliwienie agencjom skupienia się wyłącznie na rozwoju ich kompetencji i zgłębianiu zagadnień profesjonalnych. Centralne zarządzanie procesami umożliwia utrzymanie wysokich standardów obsługi międzynarodowej.

- Z ogromną przyjemnością podjęłam wyzwanie rozwoju grupy BNG, w tym m.in. zbudowania globalnego Shared Services Center. Moim celem jest zapewnienie synergii biznesowej dla całej grupy Brand New Galaxy. Dostrzegamy wymierne korzyści w centralizacji i digitalizacji procesów, które są kluczowe dla funkcjonowania całej organizacji, zwłaszcza, takiej jak nasza, która swoje oddziały ma na całym świecie – od Seattle po Dubaj. Przyjęty przez Brand New Galaxy model zarządzania umożliwia jednolite podejście biznesowe w każdej spółce i we wszystkich biurach. – dodaje Katarzyna Twarowska, Executive Vice President w Brand New Galaxy.

Źródło: Brand New Galaxy

www.brandnewgalaxy.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764