logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Uziembło dołącza zespołu Hyper Crew

  PR 15.09.2016, przeczytano 648 razy

Agencja Hyper Crew wzmacnia dział obsługi klienta. Dołącza do niego Katarzyna Uziembło, która na stanowisku Account Managera zajmie się obsługą m.in. GlaxoSmithKline, Maoam (marka Haribo), Grupy Żywiec oraz BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (Grupa Bosch).


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-uziemblo-dolacza-zespolu-hyper-crew,29920,artykul.html

Katarzyna Uziembło ma 7-letnie doświadczenie w pracy w branży marketingowej. Bezpośrednio przed dołączeniem do Hyper Crew zajmowała stanowisko Client Service Director w Valkea Media. Wcześniej w agencji ClearSense jako Project Manager/Product Manager pracowała nad projektami dla klubu Legia Warszawa, a w agencji Xconcept, na stanowisku Interactive Project Leader/Project Manager, obsługiwała m.in. firmy i marki: Ambra, Colian, COTY, Procter & Gamble, L'Oreal, Chiquita Europe B.V., Unimil, Dax Cosmetics. Karierę w branży rozpoczynała w agencji Synerway przy obsłudze takich klientów jak: GTI Travel, Ronson, Orbis, City Index, Green House Development.

Katarzyna Uziembło jest absolwentką Dziennikarstwa/UKSW i Prawa/Wyższa Szkoła Prawa i Administracji.

Źródło: Hyper Crew

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764