logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Żakieta na czele kreacji w Cape Morris

  PR 08.11.2024, przeczytano 650 razy
ilustracja

Katarzyna Żakieta awansowała i objęła stanowisko Head of Creation. Jest związana z Cape Morris od ponad 3 lat, gdzie jako Team Leaderka oraz Senior Copywriterka pracowała dla najważniejszych Partnerów (Klientów) agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-zakieta-na-czele-kreacji-w-cape-morris,406394,artykul.html

Doświadczenie marketingowe zdobywała podczas pracy dla ponad 50 marek – z sektora beauty, retail, farmacji, a przede wszystkim FMCG. M.in.: Kaufland Polska, Super-Pharm, Shell, Bepanthen, Krups, Danone, COTY. Była odpowiedzialna długofalowo za kampanie brandów i social media z portfolio Carlsberg, a jej projekty zdobywały uznanie jurorów w konkursach branżowych Golden Arrow oraz Effie Awards.

Awans Katarzyny Żakiety na szefową kreacji był krokiem naturalnym, wynikającym z jej wyjątkowej zdolności do budowania zespołu, który nie tylko współpracuje, ale wzajemnie inspiruje się do kreowania oryginalnych rozwiązań. Jej wieloletnie doświadczenie w tworzeniu projektów, które są kreatywne, a jednocześnie precyzyjnie odpowiadają na biznesowe potrzeby naszych Partnerów, z pewnością zaowocuje kampaniami, które jeszcze nieraz zaskoczą rynek." – skomentował Mateusz Walaszczyk, CEO Cape Morris.

Katarzyna zastąpiła w roli Head of Creation Grzecha Lufta.

Źródło: Cape Morris

capemorris.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dawid Pożoga szefem marketingu w STS
Z początkiem grudnia Dawid Pożoga dołączył jako Chief Marketing Officer do STS, lidera rynku bukmacherskiego w Polsce. Zastąpił Pawła Rabantka, który odszedł z firmy po 11 latach pracy.
Rafał Szafraniec dołącza do Value Media
W grudniu do zespołu Value Media (Group One) w roli Business Directora dołączył Rafał Szafraniec, który będzie odpowiadać za rozwój współpracy pomiędzy agencją a Orange Polska, pracę dedykowanego zespołu współpracującego z klientem w zakresie rekomendacji biznesowych, kompleksowej obsługi mediowej oraz realizacji strategii marketingowych...
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina
Do dentsu Polska dołączył Bartosz Malina i objął stanowisko Head of AI. Głównym zadaniem Bartosza będzie rozwijanie tego obszaru, budowanie zespołu konsultantów oraz wspieranie klientów dentsu w implementacji narzędzi AI oraz wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby rynku zarówno w Polsce, jak i w całym...
Rafał Kaniecki dołącza do Salestube
Rafał Kaniecki, po ponad 10 latach pracy dla gigantów technologicznych takich jak Meta i TikTok, dołączył do Salestube jako Paid Social & Partnerships Director. W nowej roli będzie łączył działania kreatywne z technologicznymi, koncentrując się na opracowywaniu i wdrażaniu innowacyjnych narzędzi oraz strategii, które umożliwią klientom Salestube pełne...
Andrzej Mężyński nowym szefem Forsal.pl
Z początkiem grudnia Andrzej Mężyński objął stanowisko kierownika Forsal.pl, jednego z kluczowych serwisów ekonomicznych w Polsce. Jego 20-letnie doświadczenie dziennikarskie oraz znajomość nowoczesnych trendów w mediach przyczynią się do dalszego rozwoju portalu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764