logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Zawadzka awansowała w agencji Good One PR

  PR 23.08.2022, przeczytano 715 razy
ilustracja

W sierpniu br. w agencji Good One PR na stanowisko Senior Account Executive awansowała Katarzyna Zawadzka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-zawadzka-awansowala-w-agencji-good-one-pr,396976,artykul.html

Katarzyna Zawadzka związana jest z agencją Good One PR od lipca 2019 roku. Na nowym stanowisku, w dziale komunikacji konsumenckiej, którym kieruje Ilona Rutkowska (Account Manager), Zawadzka odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań PR dla Bee.pl – sklepu internetowego ze zdrową żywnością i eko asortymentem, należącego do spółki Glosel, Venome – polskiej marki produktów z zakresu medycyny estetycznej, true men skin care – producenta kosmetyków męskich oraz Instant Pot - kanadyjskiej marki elektrycznych multicookerów.

Katarzyna Zawadzka posiada 5-letnie doświadczenie w branży public relations, które zdobywała pracując dla takich marek, jak m.in.: Centrum Medyczne CMP, Lajuu, Piotr Sierpiński Hair, Brześć, Fundacja Kultury Bez Barier, Würth. Swoją karierę zaczynała w działach marketingu Accor Hotels oraz Danone. Odbyła także praktyki w TVP Warszawa. Ukończyła dziennikarstwo i medioznawstwo ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Jest także absolwentką komunikacji zintegrowanej na wydziale socjologii Collegium Civitas.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764