logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Zawadzka awansowała w agencji Good One PR

  PR 23.08.2022, przeczytano 383 razy
ilustracja

W sierpniu br. w agencji Good One PR na stanowisko Senior Account Executive awansowała Katarzyna Zawadzka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-zawadzka-awansowala-w-agencji-good-one-pr,396976,artykul.html

Katarzyna Zawadzka związana jest z agencją Good One PR od lipca 2019 roku. Na nowym stanowisku, w dziale komunikacji konsumenckiej, którym kieruje Ilona Rutkowska (Account Manager), Zawadzka odpowiada za prowadzenie kompleksowych działań PR dla Bee.pl – sklepu internetowego ze zdrową żywnością i eko asortymentem, należącego do spółki Glosel, Venome – polskiej marki produktów z zakresu medycyny estetycznej, true men skin care – producenta kosmetyków męskich oraz Instant Pot - kanadyjskiej marki elektrycznych multicookerów.

Katarzyna Zawadzka posiada 5-letnie doświadczenie w branży public relations, które zdobywała pracując dla takich marek, jak m.in.: Centrum Medyczne CMP, Lajuu, Piotr Sierpiński Hair, Brześć, Fundacja Kultury Bez Barier, Würth. Swoją karierę zaczynała w działach marketingu Accor Hotels oraz Danone. Odbyła także praktyki w TVP Warszawa. Ukończyła dziennikarstwo i medioznawstwo ze specjalizacją PR i marketing medialny na Uniwersytecie Warszawskim. Jest także absolwentką komunikacji zintegrowanej na wydziale socjologii Collegium Civitas.

Źródło: Good One PR

www.goodonepr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowości Epson na Promo Show 2023
Już wkrótce startują targi Promo Show 2023 – tym razem spotkamy się w Warszawie 8 i 9 lutego. W trakcie tegorocznej edycji targów Epson zaprezentuje szerokie portfolio modeli, w tym najnowsze rozwiązania przeznaczone dla producentów reklamy, wydruków fotograficznych czy branży tekstylnej. Nie może tam zabraknąć wszystkich tych, którzy planują...
Panasonic rozszerza ofertę monitorów dotykowych prezentując serię EQ2-PCAP
Wychodząc naprzeciw rosnącemu zapotrzebowaniu na intuicyjne technologie współpracy, Panasonic Connect Europe rozszerzył ofertę monitorów dotykowych 4K, prezentując najlepszą w swojej klasie serię EQ2-PCAP. Dzięki sześciu rozmiarom ekranów - od 43 do 86 cali - te wysokiej jakości interaktywne monitory z pojemnościową technologią dotykową sprawiają, że...
Już jutro startuje Promo Show – Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku
Już jutro rozpoczną się Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW. 8 i 9 lutego TOP Dostawcy spotkają się w EXPO XXI, mieszczącym się w samym sercu Warszawy.
Fachowiec w… konfesjonale, czyli kolejna odsłona kampanii Atlasa
Atlas wchodzi w kolejną fazę komunikacji związanej z nowym Gruntem NKP. To innowacyjny produkt, który dzięki swoim właściwościom nie kapie, nie chlapie i zapewnia w 100 proc. czystą pracę. Nawiązując do możliwości gruntu, ale także haseł kampanii, firma przygotowała spot, którego akcja dzieje się w… konfesjonale, a głównymi postaciami są Fachowiec...
Medallia wspiera Schneider Electric w zwiększaniu satysfakcji klientów dzięki przekazaniu spersonalizowanych informacji pracownikom w czasie rzeczywistym
Medallia nawiązał współpracę z firmą Schneider Electric, aby zmodernizować proces zbierania, mierzenia i zarządzania satysfakcją klientów. Koncentrując się na uwagach odbiorców, Schneider Electric wdrożył innowacyjne sposoby wspierania działań związanych z ich obsługą oraz satysfakcją poprzez zmianę sposobu postrzegania podróży klienta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764