logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Zegar dołącza do zespołu social media Insignii

  PR 26.09.2018, przeczytano 274 razy

Katarzyna Zegar w agencji Insignia jest dedykowaną specjalistką do kompleksowej obsługi moderacyjnej marki Bosch Home i cyklu konkursów organizowanych w ramach projektu Akademia Smaku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-zegar-dolacza-do-zespolu-social-media-insignii,379503,artykul.html

Z branżą związana jest od 2015 roku. Do tej pory prowadziła działania content marketingowe i reklamowe dla branż turystycznej, finansowej, edukacyjnej oraz RTV/AGD. Miała przyjemność współpracować m.in. z takimi klientami jak Biuro Informacji Kredytowej (BIK), Biuro Informacji Gospodarczej (BIG InfoMonitor) czy PKL Kasprowy Wierch. W ramach prowadzonych działań Zegar była odpowiedzialna za obsługę klienta, przygotowanie oraz implementację strategii obecności marki na Facebooku i Instagramie, research na potrzeby tworzenia contentu, bieżącą moderację oraz optymalizację kampanii reklamowych Facebook Ads.

Katarzyna to najbardziej skrupulatna i dokładna specjalistka, z którą dotychczas miałam przyjemność pracować! Jej doświadczenie moderacyjne w pracy na trudnych profilach można było zauważyć już w pierwszym dniu. Jestem przekonana, że wybór Kasi jako dodatkowej osoby wspierającej team moderacyjny jednego z naszych najważniejszych klientów jest jedną z najlepszych decyzji – komentuje Anna Ortman, Social Media Manager, INSIGNIA.

Katarzyna Zegar jest absolwentką Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, która swoją przygodę w branży rozpoczęła od połączenia aktywności fizycznej z marketingiem. Jest baczną obserwatorką nowinek technologicznych mających wpływ na rozwój branży marketingowej i przyszłość kanałów social media. Na co dzień kieruje się zasadą work-life balance, umiejętnie łączy pracę kreatywną ze zdrowym stylem życia i z ogromną pasją udoskonala swój kulinarny talent, przygotowując autorskie (przede wszystkim fit!) przepisy.

Źródło: INSIGNIA

insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warsztaty Plakatu 2020 - zapisy
Warsztaty Plakatu to autorski program projektowania plakatów filmowych w duchu polskiej szkoły plakatu. To zajęcia, które pokazują jak wyraziste może być graficzne oddanie istoty filmu oraz jak dużymi walorami artystycznymi charakteryzuje się ta forma.
Galeria Jurajska z nową linią kreatywna
Największe centrum handlowe w Częstochowie odsłoniło właśnie swoją linię kreatywną na 2020 rok. Podkreśla w niej, że jest galerią nr 1 w mieście i w regionie. Co ciekawe, mówi to wprost.
Fabryka mediów ekologicznych Ikonos na Remadays
Podczas targów REMADAYS 2020, wśród kilkuset wystawców, nie zabraknie materiałów i pełnej oferty polskiej fabryki ekologicznych materiałów samoprzylepnych i powlekanych – IKONOS z Opola.
Firmy w Polsce niegotowe na kryzys - kluczowe zarządzanie reputacją
Zdaniem prawie 95 proc. dyrektorów komunikacji w Polsce reputacja ma wpływ na wyniki finansowe i chroni markę w sytuacjach kryzysowych. Jednocześnie 44 proc. badanych przewiduje, że w ciągu trzech lat ich firmę może spotkać kryzys wizerunkowy – wynika z pierwszego w Polsce badania na temat zarządzania reputacją, które objęło dyrektorów komunikacji...
Intensywna kampania wspierająca czekolady Wawel
Marka Wawel ruszyła właśnie z nową kampanią podkreślającą wyjątkową jakość czekolad. Najnowszy spot, który można zobaczyć od 20 stycznia wspiera całą kategorię czekolad standardowych 100 g Wawel ze szczególnym wyróżnieniem czekolady Gorzkiej 70% cocoa. Kampania widoczna będzie w wiodących stacjach telewizyjnych oraz kinach. Zaplanowano także silną komunikację digital,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764