logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Zegar dołącza do zespołu social media Insignii

  PR 26.09.2018, przeczytano 212 razy

Katarzyna Zegar w agencji Insignia jest dedykowaną specjalistką do kompleksowej obsługi moderacyjnej marki Bosch Home i cyklu konkursów organizowanych w ramach projektu Akademia Smaku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-zegar-dolacza-do-zespolu-social-media-insignii,379503,artykul.html

Z branżą związana jest od 2015 roku. Do tej pory prowadziła działania content marketingowe i reklamowe dla branż turystycznej, finansowej, edukacyjnej oraz RTV/AGD. Miała przyjemność współpracować m.in. z takimi klientami jak Biuro Informacji Kredytowej (BIK), Biuro Informacji Gospodarczej (BIG InfoMonitor) czy PKL Kasprowy Wierch. W ramach prowadzonych działań Zegar była odpowiedzialna za obsługę klienta, przygotowanie oraz implementację strategii obecności marki na Facebooku i Instagramie, research na potrzeby tworzenia contentu, bieżącą moderację oraz optymalizację kampanii reklamowych Facebook Ads.

Katarzyna to najbardziej skrupulatna i dokładna specjalistka, z którą dotychczas miałam przyjemność pracować! Jej doświadczenie moderacyjne w pracy na trudnych profilach można było zauważyć już w pierwszym dniu. Jestem przekonana, że wybór Kasi jako dodatkowej osoby wspierającej team moderacyjny jednego z naszych najważniejszych klientów jest jedną z najlepszych decyzji – komentuje Anna Ortman, Social Media Manager, INSIGNIA.

Katarzyna Zegar jest absolwentką Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, która swoją przygodę w branży rozpoczęła od połączenia aktywności fizycznej z marketingiem. Jest baczną obserwatorką nowinek technologicznych mających wpływ na rozwój branży marketingowej i przyszłość kanałów social media. Na co dzień kieruje się zasadą work-life balance, umiejętnie łączy pracę kreatywną ze zdrowym stylem życia i z ogromną pasją udoskonala swój kulinarny talent, przygotowując autorskie (przede wszystkim fit!) przepisy.

Źródło: INSIGNIA

insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe oznakowanie polskich radiowozów: Jak i kiedy?
Podczas zakończonych niedawno targów wyposażenia służb Europoltech policja zaprezentowała koncepcję nowego oznakowania radiowozów. Prace prowadzone są w ramach projektu badawczego mającego na celu poprawę widoczności pojazdów i zwiększenie bezpieczeństwa funkcjonariuszy oraz pozostałych uczestników ruchu. Analizą objęte są 4 pojazdy reprezentujące główne rodzaje sprzętu...
Znamy prelegentów konferencji Marketing Mix
19 września podczas targów FestiwalMarketingu.pl w EXPO XXI Warszawa odwiedzający będą mogli skorzystać z otwartej formuły konferencji. Jedyne co trzeba będzie zrobić, aby wziąć w niej udział to bezpłatnie zarejestrować się na stronie www.marketingmix.com.pl, ale uwaga, ilość miejsc jest ograniczona i przeznaczona dla osób pracujących w branży...
Prawdziwie o PR – PR Silesia Day w Katowicach
Z okazji 25-lecia Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz 20-lecia studenckiego Międzywydziałowego Stowarzyszenia Dziennikarzy MOSTY organizowana jest konferencja dla specjalistów i pasjonatów branży PR. Śląski Oddział PSPR oraz MOSTY zamierzają przy tej okazji podpisać porozumienie o współpracy.
Carlsberg zmienił się dla fanów Liverpool FC
Z okazji rocznicy zmiany barw klubowych Liverpool FC na czerwony, marka Carlsberg także zmienia barwy i wprowadza limitowaną edycję piwa Carlsberg Red Barley, specjalnie uwarzonego dla fanów klubu.
Do przetargu na agencję wspierającą działania promocyjne Banku Gospodarstwa Krajowego stanęło 13 agencji. Wygrała agencja reklamowa DSK i to ona będzie pracowała dla banku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764