logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Zegar dołącza do zespołu social media Insignii

  PR 26.09.2018, przeczytano 252 razy

Katarzyna Zegar w agencji Insignia jest dedykowaną specjalistką do kompleksowej obsługi moderacyjnej marki Bosch Home i cyklu konkursów organizowanych w ramach projektu Akademia Smaku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-zegar-dolacza-do-zespolu-social-media-insignii,379503,artykul.html

Z branżą związana jest od 2015 roku. Do tej pory prowadziła działania content marketingowe i reklamowe dla branż turystycznej, finansowej, edukacyjnej oraz RTV/AGD. Miała przyjemność współpracować m.in. z takimi klientami jak Biuro Informacji Kredytowej (BIK), Biuro Informacji Gospodarczej (BIG InfoMonitor) czy PKL Kasprowy Wierch. W ramach prowadzonych działań Zegar była odpowiedzialna za obsługę klienta, przygotowanie oraz implementację strategii obecności marki na Facebooku i Instagramie, research na potrzeby tworzenia contentu, bieżącą moderację oraz optymalizację kampanii reklamowych Facebook Ads.

Katarzyna to najbardziej skrupulatna i dokładna specjalistka, z którą dotychczas miałam przyjemność pracować! Jej doświadczenie moderacyjne w pracy na trudnych profilach można było zauważyć już w pierwszym dniu. Jestem przekonana, że wybór Kasi jako dodatkowej osoby wspierającej team moderacyjny jednego z naszych najważniejszych klientów jest jedną z najlepszych decyzji – komentuje Anna Ortman, Social Media Manager, INSIGNIA.

Katarzyna Zegar jest absolwentką Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, która swoją przygodę w branży rozpoczęła od połączenia aktywności fizycznej z marketingiem. Jest baczną obserwatorką nowinek technologicznych mających wpływ na rozwój branży marketingowej i przyszłość kanałów social media. Na co dzień kieruje się zasadą work-life balance, umiejętnie łączy pracę kreatywną ze zdrowym stylem życia i z ogromną pasją udoskonala swój kulinarny talent, przygotowując autorskie (przede wszystkim fit!) przepisy.

Źródło: INSIGNIA

insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764