logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Zegar dołącza do zespołu social media Insignii

  PR 26.09.2018, przeczytano 333 razy

Katarzyna Zegar w agencji Insignia jest dedykowaną specjalistką do kompleksowej obsługi moderacyjnej marki Bosch Home i cyklu konkursów organizowanych w ramach projektu Akademia Smaku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-zegar-dolacza-do-zespolu-social-media-insignii,379503,artykul.html

Z branżą związana jest od 2015 roku. Do tej pory prowadziła działania content marketingowe i reklamowe dla branż turystycznej, finansowej, edukacyjnej oraz RTV/AGD. Miała przyjemność współpracować m.in. z takimi klientami jak Biuro Informacji Kredytowej (BIK), Biuro Informacji Gospodarczej (BIG InfoMonitor) czy PKL Kasprowy Wierch. W ramach prowadzonych działań Zegar była odpowiedzialna za obsługę klienta, przygotowanie oraz implementację strategii obecności marki na Facebooku i Instagramie, research na potrzeby tworzenia contentu, bieżącą moderację oraz optymalizację kampanii reklamowych Facebook Ads.

Katarzyna to najbardziej skrupulatna i dokładna specjalistka, z którą dotychczas miałam przyjemność pracować! Jej doświadczenie moderacyjne w pracy na trudnych profilach można było zauważyć już w pierwszym dniu. Jestem przekonana, że wybór Kasi jako dodatkowej osoby wspierającej team moderacyjny jednego z naszych najważniejszych klientów jest jedną z najlepszych decyzji – komentuje Anna Ortman, Social Media Manager, INSIGNIA.

Katarzyna Zegar jest absolwentką Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, która swoją przygodę w branży rozpoczęła od połączenia aktywności fizycznej z marketingiem. Jest baczną obserwatorką nowinek technologicznych mających wpływ na rozwój branży marketingowej i przyszłość kanałów social media. Na co dzień kieruje się zasadą work-life balance, umiejętnie łączy pracę kreatywną ze zdrowym stylem życia i z ogromną pasją udoskonala swój kulinarny talent, przygotowując autorskie (przede wszystkim fit!) przepisy.

Źródło: INSIGNIA

insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Czeka nas kryzys stulecia, jakiego nie widzieliśmy od czasów II WŚ. Analitycy Banku Światowego straszą nas swoimi prognozami. Cóż, koronawirus zbiera swoje żniwo, a gospodarka, podobnie jak ludzie dotknięci chorobą, boryka się z powirusowymi powikłaniami. Jednak nie dotyczy to wszystkich… W czasie gdy inni cierpią katusze, serwis Amazon notuje rekordowe obroty i...
RECMA: Starcom liderem agencji mediowych w Polsce
Międzynadrowowa firma audytorska RECMA opublikowała najnowszy raport  „Overall 2019 Activity Volume” dla najważniejszych rynków światowych, w tym Polski.  Według raportu agencja mediowa Starcom, należąca do Publicis Groupe, umocniła się na  pozycji lidera agencji mediowej w Polsce, a Zenith (Publicis Groupe) awansował w rankingu na 4 miejsce.
3 główne trendy zmian w zachowaniach konsumentów w czasach Covid-19
Pomimo tego, że dla wielu osób pandemia dobiega końca i panuje coraz powszechniejsze poczucie wracania do „normalności”, to nie ulega wątpliwości, że życie codzienne zmieniło się nieodwracalnie. Maciej Nałęcz, analityk sektorowy Santander Bank Polska, wskazuje 3 główne trendy zmian, które już teraz można zauważyć w zachowaniach...
Olympus Imaging funkcjonuje bez utrudnień dla klientów
Niedawno marka Olympus podpisała porozumienie z Japan Industrial Partners dotyczące przeniesienia działalności Olympus Imaging (aparaty fotograficzne i rejestratory dźwięku) do nowej firmy. Użytkownicy produktów tej marki nie powinni martwić się o usługi związane z naprawami gwarancyjnymi, bo te realizowane są w normalnym trybie. Ponadto firma nie zwalnia tempa i intensywnie...
Moniecka Spółdzielnia Mleczarska zaprezentowała nowe logo
Logo Mońki składa się z ilustracji oraz logotypu. Ilustracja przedstawia wypasającą się na łące krowę, co ma wprowadzać szerszy kontekst marki, której produkty są naturalne i wytwarzane według tradycyjnej receptury z regionu Podlasia.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764