logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Zegar dołącza do zespołu social media Insignii

  PR 26.09.2018, przeczytano 846 razy

Katarzyna Zegar w agencji Insignia jest dedykowaną specjalistką do kompleksowej obsługi moderacyjnej marki Bosch Home i cyklu konkursów organizowanych w ramach projektu Akademia Smaku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-zegar-dolacza-do-zespolu-social-media-insignii,379503,artykul.html

Z branżą związana jest od 2015 roku. Do tej pory prowadziła działania content marketingowe i reklamowe dla branż turystycznej, finansowej, edukacyjnej oraz RTV/AGD. Miała przyjemność współpracować m.in. z takimi klientami jak Biuro Informacji Kredytowej (BIK), Biuro Informacji Gospodarczej (BIG InfoMonitor) czy PKL Kasprowy Wierch. W ramach prowadzonych działań Zegar była odpowiedzialna za obsługę klienta, przygotowanie oraz implementację strategii obecności marki na Facebooku i Instagramie, research na potrzeby tworzenia contentu, bieżącą moderację oraz optymalizację kampanii reklamowych Facebook Ads.

Katarzyna to najbardziej skrupulatna i dokładna specjalistka, z którą dotychczas miałam przyjemność pracować! Jej doświadczenie moderacyjne w pracy na trudnych profilach można było zauważyć już w pierwszym dniu. Jestem przekonana, że wybór Kasi jako dodatkowej osoby wspierającej team moderacyjny jednego z naszych najważniejszych klientów jest jedną z najlepszych decyzji – komentuje Anna Ortman, Social Media Manager, INSIGNIA.

Katarzyna Zegar jest absolwentką Turystyki i Rekreacji Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie, która swoją przygodę w branży rozpoczęła od połączenia aktywności fizycznej z marketingiem. Jest baczną obserwatorką nowinek technologicznych mających wpływ na rozwój branży marketingowej i przyszłość kanałów social media. Na co dzień kieruje się zasadą work-life balance, umiejętnie łączy pracę kreatywną ze zdrowym stylem życia i z ogromną pasją udoskonala swój kulinarny talent, przygotowując autorskie (przede wszystkim fit!) przepisy.

Źródło: INSIGNIA

insignia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764