logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kate Rowlinson i Christine Fang dołączają do Mediacom

  PR 09.04.2019, przeczytano 542 razy

MediaCom wzmocnił swój globalny zarząd (Global Executive Committee), powołując do niego Kate Rowlinson, która objęła stanowisko Managing Director Worldwide Hubs, oraz Christine Fang, która niedawno dołączyła do agencji jako Global Chief Financial Officer.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kate-rowlinson-i-christine-fang-dolaczaja-do-mediacom,382024,artykul.html

Na swoim obecnym stanowisku, Kate Rowlinson będzie odpowiedzialna za rozwój Worldwide Hubs w MediaCom oraz za nadzór nad tym, by działały zgodnie z tymi samymi wytycznymi dotyczącymi najlepszych praktyk, jednocześnie dążąc do lepszej integracji i mobilności pracowników sieci MediaCom.

ilustracjastrzałka

Christine Fang, która ma ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu finansami - zarówno w agencjach, jak i po stronie marketerów - dołączyła do GroupM w 2016 roku, jako CFO GroupM China.

Poprzednio była szefem FP & A w Mondelez China, a wcześniej przez ponad sześć lat w PepsiCo China pracowała na stanowisku CFO Beverages. Pracowała również w Gillette China i Carrefour China.

- Cieszymy się mogąc powitać Kate i Christine w globalnym zarządzie naszej agencji. Kate współpracuje z nami od ponad dziesięciu lat i odegrała znaczącą rolę w rozwoju naszej sieci oraz w rozwoju biznesu naszych klientów. Jej dołączenie do zarządu stanowi dobrą ilustrację naszej filozofii „People First, Better Results”. Z kolei Christine przynosi ze sobą doświadczenie na stanowiskach kierowniczych zarówno w pracy po stronie agencji, jak i po stronie klientów, a jej wiedza, szczególnie z perspektywy marketera, jest bezcenna – powiedział Stephen Allan, prezes i dyrektor generalny MediaCom Worldwide.

Źródło: MediaCom Warszawa

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764