kate spade new york zaprezentowała dziś globalną kampanię na sezon wiosna-lato 2025 zatytułowaną „To The Ones Who Carry Us” z udziałem nominowanej do nagrody Grammy Ice Spice oraz tancerki i wszechstronnie utalentowanej gwiazdy mediów społecznościowych, Charli D’Amelio. Stawiając na śmiałą kampanię w odświeżonym wydaniu, które ma przemówić do młodszego pokolenia, marka postanowiła podkreślić uniwersalne znaczenie przyjaciółek w życiu każdej dziewczyny, prezentując kreatywne scenki tryskające nowoczesną energią, z którą łatwo się utożsamić.
Kampania marki na sezon wiosna-lato 2025 pod hasłem „To the Ones Who Carry Us” ma na celu podkreślenie znaczenia osób, które towarzyszą nam przez całe życie, zapewniając niezbędne wsparcie, niczym kultowa torebka Deco, z której słynie marka.
„Ta kampania jest niczym tętniący życiem list pełen uwielbienia, adresowany do najlepszych przyjaciółek w życiu dziewczyny – powiedziała Eva Erdmann, dyrektorka generalna i prezeska marki kate spade new york. - Od czasu dołączenia do marki nieustannie poszukujemy nowych, znaczących sposobów nawiązania więzi z młodszym pokoleniem. W świecie, w którym relacje w sferze cyfrowej coraz częściej wypierają prawdziwy, istotny kontakt z drugim człowiekiem, głęboka więź płynąca z przyjaźni zyskuje dziś większe znaczenie niż kiedykolwiek dotąd. Najnowsza kampania kate spade new york uwydatnia rolę wiernych przyjaciółek, którym nie straszne żadne przeciwności losu: zawsze możemy na nie liczyć, gdy potrzebujemy wsparcia, otuchy, a nawet po prostu szczerego śmiechu. Jak powiedziała kiedyś sama Kate Spade, >>dobra przyjaciółka jest niczym idealna torebka - zawsze jest blisko, by podnieść nas na duchu i sprawić, że każda przygoda będzie niezapomnianym przeżyciem<<.”
W najnowszej kampanii kate spade new york, w której wezmą udział słynąca z bezwzględnej autentyczności Ice Spice oraz Charli D’Amelio, która jak nikt potrafi nawiązać kontakt z obserwującymi ją fanami, na pierwszym planie znajdzie się torebka na ramię Deco z łańcuszkiem dostępna w dwóch nowych wersjach kolorystycznych w sam raz na nowy sezon. Filmik promujący kampanię przedstawia tętniące życiem miasto, w którym dynamicznie toczy się życie przedstawicielek pokolenia Z, którym nieodłącznie towarzyszą wierne przyjaciółki. W samym sercu znajduje się oczywiście Deco - wszechstronny niezbędnik, który sprawdzi się zarówno w dzień, jak i wieczorową porą, zarówno w casualowych, jak i bardziej finezyjnych stylizacjach, ponieważ ta torebka po prostu może wszystko. Najnowsza kampania marki stawia na podkreślenie znaczenia naszych najwierniejszych towarzyszek życia, z którymi śmiejemy się i płaczemy, i zawsze przeżywamy wyjątkowe chwile razem.
Jak wskazuje Erdmann, „celebrujemy wiele aspektów przyjaźni, kładąc nacisk na unikalne cechy, dzięki którym każde grono przyjaciółek jest prawdziwie wyjątkowe. Niczym przyjaciółki, na które możemy liczyć w każdej sytuacji, główną bohaterką jest tu torebka Deco od kate spade new york jako symbol prostoty, funkcjonalności i wszechstronności. W końcu to idealna towarzyszka życia”.
„Kiedy dorastałam w Nowym Jorku, kultowe propozycje kate spade zawsze zwracały moją uwagę. Bardzo się cieszę z tej kampanii, ponieważ chodzi w niej przede wszystkim o przyjaźń - mówi Ice Spice. - Przyjaciółki są dla mnie wszystkim. Są dla mnie oparciem, zwłaszcza siostra i kuzynki. To do nich dzwonię, gdy tęsknię za domem, jestem czymś podekscytowana lub po prostu potrzebuję sobie przypomnieć, kim tak naprawdę jestem i skąd pochodzę”.
„Bardzo się cieszę ze współpracy z kate spade new york - wskazuje Charli D’Amelio. - Od dawna kocham tę markę; podoba mi się zwłaszcza to, że jej nowoczesne propozycje umożliwiają mi wyrażenie własnego stylu i osobowości. To wspaniale, że ta kampania podkreśla siłę przyjaźni i płynącej z niej radości. Przywodzi mi na myśl wieloletnie przyjaźnie, które towarzyszą mi od dziecka, przyjaciółki, z którymi chodziłam do szkoły, na tańce, a potem te, które poznałam w trakcie kariery zawodowej lub po przeprowadzce do nowego miasta. Jestem ogromnie wdzięczna za to, że miałam okazję nawiązać tak wiele wspaniałych przyjaźni przez całe życie”.
W tym sezonie torebka Deco prezentuje się w nowej, oryginalnej kolorystyce w sam raz na wiosnę i lato – marka proponuje urzekające odcienie Blue Multi Denim, Jungle Vine, Pistachio, Sweet Cream oraz Apricot Cream. Jako nowoczesny wyraz istoty designu kate spade, torebka Deco łączy schludne wzornictwo, minimalistyczny kształt i subtelny luksus na co dzień. Powstała z myślą o kobietach, którym oprócz codziennych niezbędników nieustannie towarzyszą również najbliżsi. A one zawsze są gotowe im zapewnić wsparcie.
Kampania zadebiutowała w kanałach kate spade new york 30 kwietnia.
Źródło: kate spade new york