logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kategoria kawy w portfolio M&CC

  PR 12.05.2021, przeczytano 310 razy

Agencja M&CC rozpoczęła pracę na rzecz Fundacji Żywność, Aktywność Fizyczna i Zdrowie. Celem działań jest promocja kawy, jako kategorii. Kontrakt obowiązuje do końca 2021 roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kategoria-kawy-w-portfolio-mandcc,391423,artykul.html

Choć zdecydowana większość Polaków kocha kawę i deklaruje, że pije ją regularnie (80 proc.), średnie, dzienne spożycie kawy wynosi 2 filiżanki. W porównaniu do innych krajów europejskich to niewiele. Niemcy piją jej o 60 proc. więcej, a Szwedzi aż o ponad 100 proc. więcej.

Na przeszkodzie w zwiększeniu konsumpcji kawy w Polsce stoją liczne mity, które narosły wokół jej spożycia. Głównym celem działań jest zmiana sposobu postrzegania kawy – w oparciu o dane naukowe. Motywem przewodnim prowadzonych aktywności będzie hasło „Od 3 do 5 filiżanek kawy dziennie. Codziennie. Dla zdrowia.”

- Niezwykle cieszy nas fakt, że pod skrzydła agencji trafił kolejny klient, dla którego prowadzone są działania informacyjne i edukacyjne na rzecz całej kategorii. Rozumienie różnorodnych potrzeb branż z sektora spożywczego z pewnością jest naszą mocną stroną. Cieszymy się, że dotychczasowe doświadczenia będziemy mogli wykorzystać w pracy na rzecz promocji kawy w Polsce – mówi Sylwia Samborska, client service director.

W 2021 roku kampania obejmie przede wszystkim działania digitalowe, w tym kampanię natywną na portalach horyzontalnych, content marketing, SEM i SEO, social media i public relations. Pracę agencji wspierać będzie naukowa Rada Ekspertów. Projekt został pozyskany w drodze konkursu. Zespołem odpowiedzialnym za realizację kampanii kawy kieruje Agnieszka Oryszczyn, account manager.  Postępy kampanii będzie można śledzić na stronie Kawa i Zdrowie.

Źródło: M&CC

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764