logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Katowice 2019

   26.05.2019, przeczytano 2194 razy
ilustracjastrzałka

W naszym cyklu prezentującym stan prac nad uchwałami krajobrazowymi czas na Katowice, które zamykają przegląd aktualnej sytuacji. Aktualnej - ponieważ mimo iż od publikacji raportu IGRZ minęło ponad 2 miesiące, w Katowicach nic nowego się w tej sprawie oficjalnie nie wydarzyło. Prace trwają - trwa również przedłużający się od 2017 roku stan zawieszenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uchwaly-krajobrazowe---stan-prac%3A-katowice-2019,382606,artykul.html

W Katowicach zaproponowano nieco odmienne podejście do tematu i rozpisano przetarg na wykonanie inwentaryzacji wybranych miejsc i obszarów miasta, określenie podziału miasta na strefy oraz przygotowanie wstępnych założeń dla zasad i warunków na potrzeby opracowania projektu uchwały.

Przetarg wygrała firma PwC Polska Sp. z o.o., która po wykonaniu pracy przedstawiła wnioski na spotkaniu ze wszystkimi zainteresowanymi stronami. Spotkanie odbyło się we wrześniu 2017 roku. Przedstawione na nim wnioski były mało precyzyjne i wykazały niewielkie zgłębienie tematu przez PwC.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

30 października 2017 roku odbyło się ostatnie spotkanie konsultacyjne. Do końca marca 2018 roku miała zostać przedstawiona analiza finansowa dotycząca skutków wprowadzenia uchwały krajobrazowej – nie została. Pod koniec ubiegłego roku miasto opublikowało wyniki konsultacji społecznych oraz stanowisko Prezydenta Miasta Katowice do zgłoszonych wniosków. Obecnie w Wydziale Architektury i Budownictwa trwają prace projektowe. Po ich zakończeniu i opublikowaniu projektu planowane są spotkania konsultacyjne.

Miasto udostępniło stronę o kodeksie reklamowym, jednak ostatni wpis jest z października
2017 (na dzień publikacji tekstu):

Źródło: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej

www.igrz.com.pl

Dodatkowe informacje:

Tekst pochodzi z opublikowanego przez IGRZ opracowania Reklama OOH w Polsce. raport 2018

Autor: Marcin Maszewski, Jet Line
Raport dostępny jest również na stronie https://jetline.pl/blog

Zdjęcia: Google

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Odczyt Barometru EFL na II kwartał br. wyniósł 52,6 pkt. i jest o 0,1 pkt. wyższy w ujęciu kwartalnym i o 4,9 pkt. wyższy w ujęciu rocznym. Obecnie odnotowana wartość to najwyższy wynik od II kwartału 2021 roku (52,8 pkt.), a w ostatnich pomiarach zauważalny jest systematyczny wzrost wartości wskaźnika Barometru. Eksperci EFL zwracają także uwagę na rosnący już od roku...
Inflacja spadła. Co z płacami?
Trzynaście miesięcy temu ceny rosły w tempie niemal 20 proc. rok do roku, obecnie spadły poniżej 2 proc. Ekonomiści są jednak zgodni, że w kolejnych miesiącach znowu znajdzie się powyżej celu inflacyjnego. W niewielkim stopniu wpłynie na to przywrócenie od kwietnia 5-proc. VAT-u na żywność, natomiast niewiadomą pozostaje kształtowanie się cen surowców...
Europa nie dogania USA i Chin w rozwoju sztucznej inteligencji
Światowym liderem rynku sztucznej inteligencji są Stany Zjednoczone, które mocno inwestują w opracowywanie i wdrażanie nowych rozwiązań. Za nimi plasują się Chiny, w których rozwijane są z jednej strony aplikacje mobilne czy przydatne algorytmy, a z drugiej – mocno kontrowersyjny social scoring, w wyniku którego nawet to,...
Jeżeli chce się skorzystać z ulg podatkowych, należy sprawdzić i uzupełnić zeznania przygotowane przez administrację skarbową. Jak podaje serwis Prawo.pl, należy uważać zwłaszcza na ulgi: rodzinną i dla seniora, które - nawet jeśli fiskus je uwzględnił - mogą zawierać nieprawidłowości.
Pokolenie Z - tendencje zakupowe wg Mediamarkt
Łatwy dostęp, szybkość procesu oraz sprawne, intuicyjne rozwiązania odgrywają ogromną rolę w decyzjach zakupowych pokolenia Z. Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że młodzi Polacy preferują kupowanie w sieci. Aż 86,2% robi to przynajmniej raz w miesiącu bądź...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764