logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Katowice 2024

   23.07.2024, przeczytano 567 razy
ilustracja
Katowice, Drogowa Trasa Średnicowa

W Katowicach rozpisano przetarg na wykonanie inwentaryzacji wybranych miejsc i obszarów miasta. Określono podział miasta na strefy oraz przygotowano wstępne założenia dla zasad i warunków na potrzeby opracowania projektu uchwały.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uchwaly-krajobrazowe---stan-prac%3A-katowice-2024,405095,artykul.html

Prace nad uchwałą

Przetarg wygrała firma PwC Polska Sp. z o.o., która po wykonaniu prac przedstawiła wnioski na spotkaniu z zainteresowanymi stronami. Spotkanie odbyło się we wrześniu 2017 r. W mojej opinii przedstawione wnioski okazały się mało precyzyjne i wykazały niewielką znajomość tematu przez autorów opracowania.

30 października 2017 r. odbyło się ostatnie spotkanie konsultacyjne. Pod koniec 2017 roku miasto opublikowało wyniki konsultacji społecznych oraz stanowisko Prezydenta Miasta Katowice wobec zgłoszonych wniosków.

Dodajmy, że Katowice mają w planach miejscowych wiele przepisów odnoszących się do reklam.

O samym projekcie poza tym, że jest gotowy, niewiele wiadomo. Przeprowadzono konsultacje ustawowe z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, ministrem do spraw zdrowia, marszałkiem województwa i Państwową Strażą Pożarną. Po tych konsultacjach wpłynęło wiele uwag.

Obecnie prowadzone są rozmowy z prawnikami, co do dalszych losów uchwały.

Źródło: Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej

www.igrz.com.pl

Dodatkowe informacje:

Stan na luty 2023. Tekst pochodzi z opublikowanego przez IGRZ opracowania Reklama OOH w Polsce. raport 2022

Autor: Marcin Maszewski, Jet Line
Raport dostępny jest również na stronie https://jetline.pl/blog#ustawa-krajobrazowa

Zdjęcie: Google

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

oS3 i ONE House z jubileuszową kampanią Rolmlecz
Rolmlecz świętuje pół wieku obecności na polskich stołach, a wraz z nim pokolenia, które dorastały, delektując się jego jedynym w swoim rodzaju smakiem. Kampania „50 lat i zawsze w smak!” ma na celu nie tylko przypomnienie legendy, jaką stał się serek z krówką, ale również przybliżenie go młodszemu pokoleniu. Jubileuszowa kampania stanowi...
Publicis Groupe wspieraja ofiary powodzi
Kampania charytatywna „Po powodzi” – zainicjowana i prowadzona pro publico bono przez Agencje należące do Publicis Groupe ma na celu zebranie funduszy na wsparcie powiatów, które ucierpiały w wyniku ostatniej powodzi. Akcja koncentruje się na pomocy dla mieszkańców powiatów, dotkniętych stanem klęski żywiołowej, takimi jak Nysa, Lewin Brzeski, Prudnik, Strzeleczki,...
WEC Communication poszerza współpracę z Acer w obszarze EMEA
Agencja WEC Communication oraz firma Acer kontynuują i rozwijają wieloletnią współpracę, której początki sięgają 2013 roku. Obie firmy zdecydowały się na zawarcie jednej, kompleksowej umowy ramowej. Porozumienie, które obowiązuje od września 2024 r., obejmuje zarządzanie działaniami w zakresie komunikacji marketingowej na wielu rynkach oraz konsolidację...
Inspirujące różnice w kampanii Wyborowa Pernod Ricard
Wyborowa Pernod Ricard prowadzi regularne działania edukacyjne zwiększające wiedzę i świadomość pracowników w obszarze różnorodności i inkluzywności (D&I). Z początkiem października firma wystartowała z kampanią „Nas różnice inspirują!”, w której udział biorą pracownicy. Jej celem jest promowanie wartości firmowych oraz wspieranie...
MullenLowe Group dla Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie
Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie powierzyło MullenLowe Group przygotowanie działań marketingowych związanych z otwarciem nowej siedziby Muzeum, które odbędzie się 25 października 2024 roku.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764