logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Uchwały krajobrazowe - stan prac: Katowice: Konsultacje w sprawie uchwały krajobrazowej

   30.10.2017, przeczytano 1008 razy
ilustracjastrzałka
fot. Lestat (Jan Mehlich)

Władze Katowic zapraszają wszystkich zainteresowanych tematem postępu prac nad przygotowaniem propozycji rozwiązań dla miasta Katowice w zakresie ochrony krajobrazu na spotkanie informacyjne podsumowujące proces konsultacyjny dot. zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń w mieście Katowice.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/uchwaly-krajobrazowe---stan-prac%3A-katowice%3A-konsultacje-w-sprawie-uchwaly-krajobrazowej,34301,artykul.html

Spotkanie odbędzie się 30 października 2017 r. o godz. 17:00 w sali gimnastycznej Szkoły Podstawowej nr 10 przy ul. Sokolskiej 23.

Po spotkaniu zostanie sporządzony raport końcowy z przeprowadzonych konsultacji, zawierający zestawienie wszystkich zebranych uwag i propozycji rozwiązań w zakresie ochrony krajobrazu. Raport ten następnie zostanie opublikowany wraz ze stanowiskiem Prezydenta Miasta wobec zgłoszonych wniosków.

14 lutego 2017 r. Prezydent Miasta Katowice podpisał zarządzenie nr 1235/2017 w sprawie przeprowadzenia konsultacji społecznych dotyczących zasad i warunków sytuowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń w mieście Katowice (z dokumentem PDF można zapoznać się TUTAJ), które zostało zmienione zarządzeniem nr 1629/2017 r. z dnia 3.10.2017 r. (z dokumentem PDF można zapoznać się TUTAJ).

Źródło: Urząd Miasta Katowice

www.katowice.eu

Zdjęcie na licencji CC BY-SA 3.0

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Fundacja Bądź rozpoczęła kampanię 1,5 proc. podatku
W tym tygodniu rozpoczęła się kampania Fundacji Małgosi Braunek Bądź zachęcająca do przekazywania 1,5 proc. podatku na jej działania statutowe. Kampanię wspiera seria spotów reklamowych w których udział wzięli m. in. Jakub Żulczyk oraz Wojciech Eichelberger.
Streetcom z kampanią influencer marketingową dla Philips
Agencja Streetcom wygrała przetarg i zrealizuje kampanię influencer marketingową dla urządzeń z linii Philips OVI. Głównym celem realizowanych działań jest poszerzanie świadomości i budowanie zaufania do nowej kategorii produktów oraz wygenerowanie pozytywnego buzz w sieci. Działania potrwają do końca kwietnia br.
Sama Wybierz Samorząd: kampania profrekwencyjna
Kobiety już raz osiągnęły duży sukces. Pokazały, jaką mają moc – tłumnie poszły głosować w wyborach 15 października, podnosząc znacznie ogólną frekwencję. To wciąż za mało, żeby zmienić świat – każdymi wyborami możemy i powinnyśmy decydować o kluczowych dla nas sprawach. Ważne jest, by istotne dla nas kwestie wreszcie miały wystarczający priorytet w...
Inglot klientem agencji Lepont
Polska marka kosmetyczna Inglot, istniejąca na rynku od 1983 roku, dołączyła do grona klientów Lepont, powierzając agencji adaptację strategii komunikacji PR i influencer marketingową, działania media relations, prowadzenie biura prasowego, wysyłki kreatywne oraz projekty specjalne.
Endorfina Events świętuje 15 urodziny
21 marca w warszawskim klubie Moon odbył się jubileusz agencji endorfina events. Przyjaciele, rodzina, partnerzy biznesowi, klienci, obecni oraz byli pracownicy, celebrowali ten wyjątkowy moment w historii firmy. 200 gości miało okazję wspólnie wspominać kluczowe momenty w historii firmy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764