logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”

  PR 23.02.2024, przeczytano 575 razy
ilustracjastrzałka

Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem „bangera”. Klip jest autorską wariacją na temat całego obszaru działalności firmy Kaufland, a także podkreśleniem rangi wszystkich pracowników sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland%3A-klip-_balon_-wyrozniony-w-konkursie-olx-_liderzy-rekrutacji_,403220,artykul.html

Klip „Balon” został wyprodukowany w 2023 r. Ten rekrutacyjny i wizerunkowy hit Kaufland został nagrany w jednym z marketów oraz w centrum dystrybucyjnym sieci w Woli Krzysztoporskiej. Nowy klip został zrealizowany w profesjonalny sposób przy współpracy ze Studiem Produkcyjnym Vayra i ze wsparciem Pionu Rekrutacji i Marketingu Personalnego Kaufland, a większość osób, które wystąpiły przed kamerą, to pracownicy Kaufland – na czele z Tomaszem Bogusławskim, utalentowanym fanem rapu, który już wcześniej przygotował odnoszący sukcesy utwór rekrutacyjny „Towar na palecie”. Utwór do dziś wyświetlono na YouTube blisko trzy tysiące razy. Wideo zostało okrzyknięte przez internatów mianem „bangera” i zebrało dużo entuzjastycznych komentarzy i opinii.

Autentyczność i nagroda za kreatywność

Nagranie oddaje pozytywną atmosferę, jaka panuje w firmie, a sam tekst utworu w niecodzienny sposób podkreśla, że bycie częścią Kaufland stanowi powód do dumy.  Tę autentyczność, nietuzinkowość i połączenie pasji pracowników z wartościami firmy doceniło jury tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji” – projekt otrzymał wyróżnienie w kategorii „Kampania Kreatywna”. Ta sama nagroda przypadła również kampanii rekrutacyjnej „Więcej, niż myślisz!” przygotowanej we współpracy Kaufland z agencją Job’n’Joy.

K-Beats! Czyli rapowanie w Kaufland na co dzień

Sukcesy klipów „Balon” oraz „Towar na palecie” Kaufland przekuł na codzienną praktykę komunikacji marketingowej. Kontynuacją jest cykl rapowanych krótkich utworów pod nazwą „K-Beats”. Te materiały wideo nawiązujące bezpośrednio do ofert produktowych w sklepach Kaufland są publikowane cyklicznie co dwa tygodnie w kanałach social mediowych sieci – Instagramie, TikToku, Facebooku oraz WhatsApp Channels i YouTube Shorts.

K-Beats:

Źródło: Kaufland Polska Markety

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
Festiwal Nowego Europejskiego Bauhausu (NEB) - inicjatywa Komisji Europejskiej, łącząca Europejski Zielony Ład z codziennym życiem i otaczającą nas przestrzenią - powraca do Brukseli po raz drugi. Z tej okazji Komisja Europejska opublikowała specjalny raport, podkreślający osiągnięcia inicjatywy oraz najważniejsze fakty i liczby.
SEC Newgate CEE nominowana w PR Week Global Awards za Lex TVN
Kampania w obronie niezależnych mediów, stworzona przez SEC Newgate CEE dla TVN Warner Bros. Discovery, otrzymała nominację do nagrody PR Week Global Awards w kategorii Issues and Crisis. To jedyny projekt z Polski, który znalazł się w tym prestiżowym gronie i walczy o zwycięstwo w konkursie wyróżniającym najlepsze agencje i kampanie na świecie.
Global Good Awards 2024. Canon nagradza młodych aktywistów
Canon EMEA, światowy lider technologii obrazowania już piąty rok z rzędu patronuje nagrodzie Canon Young Champion of the Year przyznawanej w ramach projektu Global Good Awards. Wspierając wydarzenie, firma popularyzuje osiągnięcia młodych liderów. Zgłoszenia do kategorii Canon Young Champion of the Year rozpoczęły się w lutym, a kończą 3 maja 2024 r.
Znamy skład Komitetu Organizacyjnego Effie Poland 2024
Komitet Effie Awards Poland 2024 to 15 przedstawicieli agencji członkowskich SAR i marketerów. Zaproszenie do Komitetu specjalistów zarówno ze strony agencyjnej, jak i klienta, daje całościowe spojrzenie na branżę komunikacji marketingowej w zakresie trendów i zmian, ale przede wszystkim oczekiwań i potrzeb konsumenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764