logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland: Klip „Balon” wyróżniony w konkursie OLX „Liderzy Rekrutacji”

  PR 23.02.2024, przeczytano 898 razy
ilustracjastrzałka

Połączenie działań komunikacyjnych Kaufland z pasją jednego z pracowników zostało nie tylko pozytywnie odebrane przez internautów, ale także docenione przez ekspertów HR i employer brandingu. Utwór „Balon” został wyróżniony w tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji”, a sami odbiorcy okrzyknęli go mianem „bangera”. Klip jest autorską wariacją na temat całego obszaru działalności firmy Kaufland, a także podkreśleniem rangi wszystkich pracowników sieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland%3A-klip-_balon_-wyrozniony-w-konkursie-olx-_liderzy-rekrutacji_,403220,artykul.html

Klip „Balon” został wyprodukowany w 2023 r. Ten rekrutacyjny i wizerunkowy hit Kaufland został nagrany w jednym z marketów oraz w centrum dystrybucyjnym sieci w Woli Krzysztoporskiej. Nowy klip został zrealizowany w profesjonalny sposób przy współpracy ze Studiem Produkcyjnym Vayra i ze wsparciem Pionu Rekrutacji i Marketingu Personalnego Kaufland, a większość osób, które wystąpiły przed kamerą, to pracownicy Kaufland – na czele z Tomaszem Bogusławskim, utalentowanym fanem rapu, który już wcześniej przygotował odnoszący sukcesy utwór rekrutacyjny „Towar na palecie”. Utwór do dziś wyświetlono na YouTube blisko trzy tysiące razy. Wideo zostało okrzyknięte przez internatów mianem „bangera” i zebrało dużo entuzjastycznych komentarzy i opinii.

Autentyczność i nagroda za kreatywność

Nagranie oddaje pozytywną atmosferę, jaka panuje w firmie, a sam tekst utworu w niecodzienny sposób podkreśla, że bycie częścią Kaufland stanowi powód do dumy.  Tę autentyczność, nietuzinkowość i połączenie pasji pracowników z wartościami firmy doceniło jury tegorocznej edycji konkursu OLX „Liderzy Rekrutacji” – projekt otrzymał wyróżnienie w kategorii „Kampania Kreatywna”. Ta sama nagroda przypadła również kampanii rekrutacyjnej „Więcej, niż myślisz!” przygotowanej we współpracy Kaufland z agencją Job’n’Joy.

K-Beats! Czyli rapowanie w Kaufland na co dzień

Sukcesy klipów „Balon” oraz „Towar na palecie” Kaufland przekuł na codzienną praktykę komunikacji marketingowej. Kontynuacją jest cykl rapowanych krótkich utworów pod nazwą „K-Beats”. Te materiały wideo nawiązujące bezpośrednio do ofert produktowych w sklepach Kaufland są publikowane cyklicznie co dwa tygodnie w kanałach social mediowych sieci – Instagramie, TikToku, Facebooku oraz WhatsApp Channels i YouTube Shorts.

K-Beats:

Źródło: Kaufland Polska Markety

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Platige Image z nagrodą Golden Cube
Studio Platige Image zdobyło Gold Cube w prestiżowym konkursie ADC Awards 2025 za zwiastun gry „The Witcher 4 – Cinematic Reveal Trailer”, wyreżyserowany przez Tomka Suwalskiego i zrealizowany we współpracy z CD PROJEKT RED. Produkcja została nagrodzona w kategorii Gaming – Marketing – Trailer podczas 104. edycji wydarzenia organizowanego przez The One Club for Creativity w...
SOFTSWISS laureatem nagrody Eventex Award za Kids Camp
SOFTSWISS, międzynarodowa marka technologiczna, zdobyła nagrodę Eventex Award 2025 w kategorii Corporate Event za projekt Kids Camp. Program został stworzony z myślą o wspieraniu pracowników poprzez zaangażowanie ich dzieci w wyjątkowe, transgraniczne doświadczenie. To prestiżowe wyróżnienie plasuje SOFTSWISS obok takich marek jak Disney, Nike czy...
Performics ponownie z tytułem Agencji Roku
Agencja marketingu efektywnościowego Performics, należąca do Publicis Groupe, po raz kolejny nagrodzona tytułem Agency of the Year w międzynarodowym konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025, organizowanym przez Izbę Gospodarki Elektronicznej (e-Izbę).
Znamy zwycięzców konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025
Najważniejsza wiadomość w branży marketingu efektywnościowego w tym sezonie to ogłoszenie laureatów 7. edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. W piątek, podczas wielkiego towarzyskiego wydarzenia, jakim była Diamentowa Gala, przekonaliśmy się kto dołączył do strefy performance’owej mocy, a kto utrwalił w niej swoją pozycję.
Finaliści Sony Future Filmmaker Awards 2025
Organizatorzy konkursu Sony Future Filmmaker Awards ogłosili nazwiska 30 filmowców, którzy znaleźli się na krótkiej liście tegorocznej edycji. O ich wyborze zadecydowała wyjątkowa oryginalność filmów, które mogli zgłaszać w jednej z czterech kategorii: film fabularny, film dokumentalny, animacja i filmy studenckie. W nagrodę wszyscy finaliści otrzymają zaproszenie na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764