logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland głównym sponsorem szóstej edycji Masterchef Junior

  PR 03.03.2021, przeczytano 166 razy
ilustracjastrzałka

Kaufland wspiera dobre nawyki żywieniowe i stara się zwiększyć świadomość w tym zakresie zwłaszcza wśród najmłodszych. Po zrealizowaniu konkursu „Stołówka z klasą” i nawiązaniu współpracy z Fundacją Szkoła na Widelcu sieć została sponsorem głównym programu kulinarnego MasterChef Junior. Zaangażowanie Kauflandu nie ograniczy się jednak tylko do dostarczenia produktów spożywczych do każdego z dziesięciu odcinków programu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-glownym-sponsorem-szostej-edycji-masterchef-junior,390457,artykul.html

W programie MasterChef Junior, znanym i lubianym przez dzieci oraz dorosłych telewizyjnym show, najlepsi młodzi kucharze w Polsce będą prezentować swoje umiejętności kulinarne, wykorzystując do tego produkty marki Kaufland. Pod czujnym okiem jurorów programu: Anny Starmach, Michela Morana oraz Mateusza Gesslera przygotują nawet najbardziej wymagające dania. Siedemnastu młodych uczestników będzie rywalizować o tytuł szóstego MasterChef Juniora, wycieczkę oraz nagrody pieniężne. Telewizja TVN w ramach wiosennej edycji programu wyemituje 10 odcinków show.

Idea programu, która zachęca dorosłych i dzieci do spędzania wspólnie czasu w kuchni oraz do nauki w konwencji zabawy, w jaki sposób przyrządzać zdrowe i smaczne posiłki z produktów kupionych w sklepie, jest szczególnie bliska sieci Kaufland. W jednym z odcinków MasterChef Junior młodych pasjonatów gotowania w drodze do spełnienia ich kulinarnych marzeń będzie wspierać ambasadorka kuchni Kaufland – Beata Śniechowska, zwyciężczyni drugiej edycji programu MasterChef, z którą Kaufland od lat współpracuje.

Beata Śniechowska, która sama uwielbia gotować z synem, na zaproszenie sieci Kaufland przygotowała specjalne przepisy kulinarne nawiązujące do tematyki MasterChef Junior, które dzieci mogą przyrządzić z pomocą rodziców w domu. Te „dziecinnie proste” propozycje słynnej restauratorki dla najmłodszych adeptów sztuki kulinarnej będzie można znaleźć po emisji każdego odcinka programu w specjalnej zakładce na stronie internetowej www.kaufland.pl, a także w mediach społecznościowych − w postach na fanpage’ach Kauflandu na Facebooku oraz na Instagramie.

To jednak nie wszystko, co sieć Kaufland, proponuje kucharzom, ponieważ pod adresem www.kaufland.pl/przepisy dostępna jest baza z ciekawymi przepisami dla dużych i małych na różne pory roku. Ciekawe propozycje, również w formie wideo, znajdą zarówno początkujący, jak i bardziej zaawansowani adepci sztuki gotowania.

Sponsoring jednego z najpopularniejszych formatów kulinarnych dla dzieci na świecie jest kontynuacją przyjętej idei: „Kochamy gotowanie”. Każda edycja MasterChef Junior przyciąga miliony widzów. W Polsce program zadebiutował w 2016 roku i od tego czasu cieszy się rosnącym zainteresowaniem, promując rozwój kulinarnych zamiłowań wśród najmłodszych. Zmagania młodych adeptów gotowania będzie można oglądać co niedzielę o 20.00 w telewizji TVN. Start programu już 7 marca.

Źródło: Kaufland Polska

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Podczas konferencji w dniu 28 kwietnia 2021 r. w godz. 10–15 na platformie Click Meeting (wszyscy zarejestrowani na konferencję otrzymają zaproszenia z linkiem do wejścia na wydarzenie) będą Państwo mogli wysłuchać prezentacji ekspertów z branży oraz wziąć udział w pokazach pracy maszyn.
Tomasz Lewandowski nowym kierownikiem marketingu Centrum Medycznego CMP
Od stycznia br. Tomasz Lewandowski pełni funkcję kierownika marketingu w Centrum Medycznym CMP. Wcześniej związany był z Tramwajami Warszawskimi.
W czasie pandemii COVID-19 polskie firmy wolały ograniczać koszty pozapłacowe i inwestycje niż obniżać wynagrodzenia – wynika z „Badania Polskiej Przedsiębiorczości” zleconego przez inFakt agencji ARC Rynek i Opinia. Wśród małych firm co piąta zdecydowała się podnieść płace.
Związek Cyfrowa Polska wspiera i edukuje polskich przedsiębiorców w dostosowywaniu  do zmian cyfrowych. W tym celu  wspólnie z Obserwatorium.biz oraz partnerami: Asseco, Certum oraz Samsung, przygotował specjalny e-poradnik, który ma pomóc polskim firmom  rozpoczęcie cyfryzacji  poprzez wdrożenie idei paperless. Projekt powstał w ramach...
Firma PU HETMAN po raz pierwszy w historii zdecydowała się rozpocząć działania komunikacyjne w zakresie PR. Na swojego przedstawiciela wybrała agencję keyPR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764