logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland głównym sponsorem szóstej edycji Masterchef Junior

  PR 03.03.2021, przeczytano 564 razy
ilustracjastrzałka

Kaufland wspiera dobre nawyki żywieniowe i stara się zwiększyć świadomość w tym zakresie zwłaszcza wśród najmłodszych. Po zrealizowaniu konkursu „Stołówka z klasą” i nawiązaniu współpracy z Fundacją Szkoła na Widelcu sieć została sponsorem głównym programu kulinarnego MasterChef Junior. Zaangażowanie Kauflandu nie ograniczy się jednak tylko do dostarczenia produktów spożywczych do każdego z dziesięciu odcinków programu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-glownym-sponsorem-szostej-edycji-masterchef-junior,390457,artykul.html

W programie MasterChef Junior, znanym i lubianym przez dzieci oraz dorosłych telewizyjnym show, najlepsi młodzi kucharze w Polsce będą prezentować swoje umiejętności kulinarne, wykorzystując do tego produkty marki Kaufland. Pod czujnym okiem jurorów programu: Anny Starmach, Michela Morana oraz Mateusza Gesslera przygotują nawet najbardziej wymagające dania. Siedemnastu młodych uczestników będzie rywalizować o tytuł szóstego MasterChef Juniora, wycieczkę oraz nagrody pieniężne. Telewizja TVN w ramach wiosennej edycji programu wyemituje 10 odcinków show.

Idea programu, która zachęca dorosłych i dzieci do spędzania wspólnie czasu w kuchni oraz do nauki w konwencji zabawy, w jaki sposób przyrządzać zdrowe i smaczne posiłki z produktów kupionych w sklepie, jest szczególnie bliska sieci Kaufland. W jednym z odcinków MasterChef Junior młodych pasjonatów gotowania w drodze do spełnienia ich kulinarnych marzeń będzie wspierać ambasadorka kuchni Kaufland – Beata Śniechowska, zwyciężczyni drugiej edycji programu MasterChef, z którą Kaufland od lat współpracuje.

Beata Śniechowska, która sama uwielbia gotować z synem, na zaproszenie sieci Kaufland przygotowała specjalne przepisy kulinarne nawiązujące do tematyki MasterChef Junior, które dzieci mogą przyrządzić z pomocą rodziców w domu. Te „dziecinnie proste” propozycje słynnej restauratorki dla najmłodszych adeptów sztuki kulinarnej będzie można znaleźć po emisji każdego odcinka programu w specjalnej zakładce na stronie internetowej www.kaufland.pl, a także w mediach społecznościowych − w postach na fanpage’ach Kauflandu na Facebooku oraz na Instagramie.

To jednak nie wszystko, co sieć Kaufland, proponuje kucharzom, ponieważ pod adresem www.kaufland.pl/przepisy dostępna jest baza z ciekawymi przepisami dla dużych i małych na różne pory roku. Ciekawe propozycje, również w formie wideo, znajdą zarówno początkujący, jak i bardziej zaawansowani adepci sztuki gotowania.

Sponsoring jednego z najpopularniejszych formatów kulinarnych dla dzieci na świecie jest kontynuacją przyjętej idei: „Kochamy gotowanie”. Każda edycja MasterChef Junior przyciąga miliony widzów. W Polsce program zadebiutował w 2016 roku i od tego czasu cieszy się rosnącym zainteresowaniem, promując rozwój kulinarnych zamiłowań wśród najmłodszych. Zmagania młodych adeptów gotowania będzie można oglądać co niedzielę o 20.00 w telewizji TVN. Start programu już 7 marca.

Źródło: Kaufland Polska

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764