logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland kusi podczas Talent Days 2023

  PR 12.10.2023, przeczytano 441 razy
ilustracjastrzałka

Pan Benefit to bohater nowej odsłony kampanii employer brandingowej Kaufland, która wystartowała w sierpniu. Tym razem pod hasłem „Kaufland – więcej niż myślisz” sieć prezentuje cztery benefity pozapłacowe uznane przez pracowników za najbardziej atrakcyjne: pakiet medyczny, kartę sportową, bony pracownicze i paczki świąteczne oraz wyprawkę dla maluszka. O tym, że praca w Kaufland to również ogromne korzyści rozwojowe, sieć przekonywać będzie podczas jesiennej edycji Talent Days 2023 we Wrocławiu, jako oficjalny partner wydarzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-kusi-podczas-talent-days-2023,401702,artykul.html

Benefity pozapłacowe – dodatkowe, ale niezbędne

Aż 75% osób poszukujących pracy deklaruje, że oferta benefitów jest dla nich ważna i zwraca na nią uwagę podczas aplikowania do danej firmy. Połowa badanych uważa dodatki pozapłacowe za kluczowe uzupełnienie wynagrodzenia1. Benefity pracownicze to również istotne korzyści, dla których warto rozwijać karierę zawodową w Kaufland, o czym sieć przekonuje w kolejnej odsłonie kampanii „Kaufland – więcej niż myślisz”. Jej bohater – Pan Benefit – występuje tu w czterech odsłonach: jako Pan Opieka Medyczna, Pan Karta Sportowa, Pan Bon oraz Pan Wyprawka Dla Maluszka. W każdej z postaci ma jedno główne zadanie – dbanie o dobrostan pracowników sieci.

Kontynuujemy nasze działania employer brandingowe, tym razem w formie humorystycznych spotów wideo z udziałem bohatera kampanii. Chcemy przekonać poszukujących pracy, że poza atrakcyjnym wynagrodzeniem i rozwojem zawodowym znajdą w sieci Kaufland to, czego potrzebują, czyli wartościowe dodatki do pensji. Oferujemy pracownikom takie benefity, które realnie odciążają miesięczny budżet m.in. z wydatków na opiekę medyczną czy karnet do siłowni – mówi Katarzyna Łosińska Burdzy, dyrektorka Pionu Rekrutacji i Marketingu Personalnego w Kaufland Polska.

Kampania widoczna jest w kanałach digitalowych sieci – w wybranych mediach społecznościowych sieci Kaufland (Tik-Tok, Instagram, LinkedIn, YouTube i Facebook), a także na portalu kariery oraz na stronie kampanii „Więcej, niż myślisz” https://kariera.kaufland.pl/kampanie.html.

Porozmawiajmy o rozwoju kariery – Talent Days 2023

Działania employer brandingowe Kaufland realizować będzie również podczas targów pracy. Jak co roku firma weźmie udział w Talent Days we Wrocławiu. Wydarzenie odbędzie się 12 października na stadionie Tarczyński Arena, a Kaufland będzie jego oficjalnym partnerem. Do odwiedzenia stoiska firmowego sieci zachęci m.in. szkolenie o nazwie Talent Class, którego tematem będzie rozwój osobisty i przebranżowienie. Spotkanie poprowadzi Paulina Katana, dyrektorka Pionu Digital, Planowania i Zakupu Mediów oraz CRM. Podczas szkolenia opowie m.in. o tym, jak magister geografii może zmienić branżę i w międzynarodowej sieci marketów podjąć wyzwanie wprowadzenia rozbudowanego programu lojalnościowego.

Kolejnym wydarzeniem będzie spotkanie typu „round table”,w którym wezmą udział: Mariola Świgoń-Kozub z Pionu Zarządzania i Procesów Kaufland Polska oraz przedstawiciele sieci Lidl i firmy Amrest. Tematem dyskusji będzie kariera w branży spożywczej. Przez cały czas trwania targów zainteresowani będą mogli aplikować do nowej odsłony programu Absolwent, dedykowanego studentom ostatnich lat wszystkich kierunków studiów, a także absolwentom uczelni wyższych. Ponadto do dyspozycji odwiedzających na stoisku Kaufland dostępni będą rekruterzy, którzy pomogą przejrzeć oferty pracy, udzielą wartościowych porad i dodatkowych informacji o firmie. Odwiedzający stoisko sieci w trakcie Talent Days otrzymają nie tylko porady rekrutacyjne, ale będą mogli także posilić się wyciskanym na miejscu naturalnym sokiem z owoców dostępnych w sklepach Kaufland.

Źródło: Kaufland Polska Markety

Dodatkowe informacje:

1 Raport Benefitów 2023, Eter The Code.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Monitory wieloformatowe Newline Direct View LED all-in-one
Do oferty Newline Interactive wchodzą wielkoformatowe monitory Direct View LED all-in-one w rozmiarach – 120”, 150” i 180 cali. Seria Newline DV to połączenie najnowocześniejszej technologii z eleganckim designem.
New Balance powraca z kampanią Run Your Way
Niezależnie od płci, wieku, pochodzenia, intensywności treningów, motywacji czy wyznaczonych celów, dla marki New Balance jeśli biegasz, jesteś biegaczem. Kampania ‘Run Your Way’ skierowana jest do każdego, kto mierzy się z tym sportem, bez względu na poziomu zaawansowania. Kolejna odsłona tej aktywacji wzmacnia przesłanie marki zachęcając...
McCann Poland globalnym partnerem XTB w obszarze kreacji
McCANN Poland został globalnym partnerem kreatywnym XTB. Agencja będzie odpowiadała za stworzenie międzynarodowej kampanii obejmującej opracowanie kreacji dla nowej platformy komunikacyjnej oraz za produkcję materiałów foto i wideo na wszystkich 13 rynkach, na których jest obecny XTB. Agencja została wybrana w drodze przetargu.
Badania Havas z serii Meaningful Brands już w nowym serwisie
Havas prowadzi badanie Meaningful Brands już od 15 lat – w tę okrągłą rocznicę agencja prezentuje nowy branding swojego flagowego badania oraz serwis www.meaningful-brands.com, na którym można znaleźć raporty Meaningful Brands z ostatnich 3 lat.
Piotr Grabarczyk w nowej roli w MBridge
Wraz z rozwojem struktur klienckich i agencyjnych w MBridge, Piotr Grabarczyk, który do tej pory realizował swoje zadania jako Digital Strategist, obejmuje stanowisko Team Leadera i tym samym rozwija dział, który łączy kompetencje działów sprzedaży i strategii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764