Okres przedświąteczny to liczne przygotowania związane z zakupem prezentów, dekorowaniem domu czy gotowaniem. Dzięki bogatemu asortymentowi sklepów Kaufland przygotowania do Świąt jeszcze nigdy nie były tak łatwe. Pokazuje to najnowsza świąteczna reklama sieci, której głównym bohaterem jest nie kto inny jak sam Święty Mikołaj.
Z bieguna północnego prosto do sklepu
Jak się okazuje, nawet Mikołajowi może zdarzyć się zapomnieć o świątecznych zakupach. Aby uratować sytuację w ostatnim momencie, Mikołaj może zrobić tylko jedno – udać się do pobliskiego Kauflandu, gdzie znajdzie wszystko, co potrzebne na idealne Święta. Oprócz produktów spożywczych Mikołaj kupuje także parę prezentów dla swojej rodziny, w tym m.in. perfumy o zapachu choinki dla swojej żony. Na koniec punktualnie skuterem śnieżnym zajeżdża z zakupami do swojego domu.
- Towarzyszymy Mikołajowi przy jego własnych przygotowaniach do świąt. Tak jak każdy z nas, ma on swoje obowiązki i stoi przed wieloma wyzwaniami. Zależało nam na tym, aby przedstawić go jako zwyczajnego ojca rodziny, który zastanawia się, co będzie na wigilijnym stole i gdzie można zrobić świąteczne zakupy. W spocie zdradzamy także jak może wyglądać jego nietuzinkowy dom i rodzina – wyjaśnia Holger Oehrlich, szef międzynarodowego Departamentu Marketingu – pomysłodawca tegorocznego spotu.
Bogata oferta świąteczna
W spocie reklamowym Kaufland okazuje się być „oficjalnym sklepem Świętego Mikołaja”. Z bogatym asortymentem sieć realizuje jedną z obietnic wobec klientów, jaką jest szeroki wybór. Warto dodać, że wyjątkowe świąteczne produkty dostępne w marketach Kaufland w tym roku zostały oznaczone także znaczkiem przedstawiającym wizerunek Świętego Mikołaja. Dzięki temu klienci będą mogli łatwo i szybko odnaleźć artykuły, które pomogą w przygotowaniu niezwykłych Świąt.
Szczegóły dotyczące spotu
Kreacją spotu zajął się dom mediowy Inhouse. Film został wyprodukowany przez agencję Tony Petersen Film we współpracy z Regieduo Tania Verduzco i Adrian Pérez. Muzyka została skomponowana przez Yessian Music.
Spot reklamowy będzie można zobaczyć już od 15.11 w telewizji oraz w kanałach social media sieci Kaufland.
Źródło: KAUFLAND