logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kampania employer brandingowa Kaufland przygotowana przez Kamikaze

  PR 18.11.2019, przeczytano 1071 razy
ilustracja

Kaufland Polska prowadzi kampanię employer brandingową pod hasłem „Kto jak nie Ty?” przygotowaną przez agencję Kamikaze. Akcja zachęca do podjęcia pracy w sieci Kaufland poprzez prezentację sylwetek obecnych pracowników tej sieci oraz prezentację możliwości rozwoju w firmie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kampania-employer-brandingowa-kaufland-przygotowana-przez-kamikaze,384742,artykul.html

Działania marketingowe są prowadzone przede wszystkim w kanałach social mediowych. Zostały podzielone na cztery cykle tematyczne:

  • #LudzieWKaufland – cykl poświęcony pracownikom firmy
  • #PracaWKaufland – cykl poświęcony ofertom pracy i wakatom w firmie
  • #KarieraWKaufland – cykl ukazujący możliwości rozwoju w firmie
  • #ChwalimySię / #DziejeSię – cykl poświęcony nowościom, innowacjom, ciekawym akcjom i wydarzeniom

ilustracjastrzałka

- Wierzymy, że najlepszymi ambasadorami naszej firmy są sami pracownicy, dlatego też naturalną koleją rzeczy było zaangażowanie ich do najnowszej kampanii. Proponując takie rozwiązanie nie spodziewaliśmy się aż tak dużego zainteresowania i zaangażowania ze strony pracowników. Bardzo nas ono cieszy – mówi Małgorzata Ławnik, Dyrektor Pionu Personalnego w Kaufland Polska.

ilustracjastrzałka

Strategia komunikacji i idea kreatywną została przygotowana przez Kamikaze na bazie materiałów od Kaufland Polska, w tym m.in. zorganizowanych przez klienta materiałów z sesji zdjęciowych z pracownikami oraz ich prawdziwych wypowiedzi i relacji, co jeszcze bardziej wzmacnia i uwiarygadnia kreację kampanii. Agencja była również odpowiedzialna za produkcję i obsługę publikacji materiałów w social mediach.

ilustracjastrzałka

Agencja obsługuje Kaufland Polska w zakresie działań w social mediach oraz w szeroko pojętym digitalu.

Źródło: Kaufland Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764