logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024

  PR 13.06.2024, przeczytano 847 razy
ilustracja

Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland Card kuponami rabatowymi w wysokości 10 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-rusza-z-kampania-na-euro-2024,404628,artykul.html

Mistrzostwa Europy w Piłce nożnej rozpoczną się już w najbliższy piątek, 14 czerwca, w Niemczech, a w meczu otwarcia gospodarze zmierzą się na stadionie w Monachium z drużyną Szkocji. Pierwsza okazja do kibicowania polskiej drużynie nadarzy się równie szybko – 16 czerwca biało-czerwoni zagrają w Hamburgu z reprezentacją Holandii.

Warto kibicować naszym piłkarzom i trzymać kciuki za wynik meczu, a temperaturę emocji podkręci akcja „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”, która powiązana będzie z osiągnięciami drużyny trenera Michała Probierza. Zasady akcji są proste – wystarczy, że podczas EURO 2024 biało-czerwoni od najbliższego meczu będą strzelać gole, a za każdą celną bramkę użytkownicy Kaufland Card zyskają 10 zł rabatu na kolejne zakupy. Aby z niego skorzystać należy aktywować kupon, a następnie wykorzystać go już dzień po meczu reprezentacji przy zakupach za min. 100 zł. Kolejne okazje do kibicowania Polakom i szanse na zdobycie nowych kuponów będą 21 czerwca – nasi reprezentanci zmierzą się wówczas w Berlinie z Austriakami oraz 25 czerwca – mecz w Dortmundzie z Francją. Akcja zaplanowana jest na cały czas trwania EURO 2024, aż do 15 lipca, dlatego warto gorąco kibicować biało-czerwonym.

Okazji do realizacji kuponów będzie wiele, bo sieć przewidziała szereg rabatów i promocji specjalnych na produkty, które pomogą zorganizować idealne kibicowanie. Można je znaleźć w najnowszej gazetce, dostępnej już od czwartku 13 czerwca. Wśród nich znajdują się oczywiście napoje i przekąski – w promocyjnych cenach, a także gadżety w postaci flag, koszulek, czapek i innych ozdób w biało-czerwonych barwach, których nie może zabraknąć w niezbędniku kibica.

Akcja „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie” w futbolowym klimacie będzie komunikowana w gazetce dla klientów, a także w kreacjach digitalowych.

Źródło: Kaufland Polska Markety

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Delta Robots z nowym wizerunkiem od Brandglow
Delta Robots (dawniej: Weegree One) to marka działająca w branży robotyki. Dostarcza ona rozwiązań w oparciu o roboty humanoidalne dla sektora B2B.
Marka Orbit i grupa DRE$$CODE organizują letnie eventy
Tego lata, marka Orbit we współpracy z grupą DRE$$CODE organizuje miejskie wydarzenia z serii Summer City z myślą o młodej publiczności. Uczestnicy będą mogli spotkać się z członkami jednej z najbardziej rozpoznawalnych grup influencerów, zanurzyć się w wakacyjnym klimacie, posłuchać muzyki na żywo i po prostu dobrze się bawić.
Accor Głównym Partnerem Parady Równości w Warszawie
Accor Services Poland, zgodnie ze strategią światowego lidera branży hotelarskiej, wzmacnia swoje zaangażowanie na rzecz różnorodności, równości i otwartości, dołączając jako Główny Partner do Parady Równości w Warszawie. To pierwsza współpraca z Fundacją Wolontariat Równości i kolejny krok w długofalowej strategii firmy, której...
Adheads wspiera społecznościowy debiut Nexen Tire
Marka oponiarska NEXEN TIRE zadebiutowała w polskiej przestrzeni social mediów. Za przygotowanie i realizację komunikacji odpowiada agencja Adheads.
Facet na 100 PRO - czwarta edycja kampanii
Z okazji Dnia Ojca rusza 4. edycja kampanii „Facet na 100 PRO”, realizowanej przez Fundację Share the Care we współpracy z marką Gillette. Jej głównym celem jest pokazanie, jak istotna i niezastąpiona jest rola taty w życiu dziecka - i jak bardzo ojcostwo buduje także samych mężczyzn.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764