logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland rusza z kampanią na EURO 2024

  PR 13.06.2024, przeczytano 426 razy
ilustracja

Emocje związane z rozgrywkami EURO 2024 w piłce nożnej ogarnęły miliony fanów tego sportu. Kibicować można na różne sposoby – swoją akcję rozpoczyna właśnie Kaufland, pod hasłem „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”. Za każdego gola strzelonego przez reprezentację Polski sieć nagrodzi uczestników programu lojalnościowego Kaufland Card kuponami rabatowymi w wysokości 10 zł.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-rusza-z-kampania-na-euro-2024,404628,artykul.html

Mistrzostwa Europy w Piłce nożnej rozpoczną się już w najbliższy piątek, 14 czerwca, w Niemczech, a w meczu otwarcia gospodarze zmierzą się na stadionie w Monachium z drużyną Szkocji. Pierwsza okazja do kibicowania polskiej drużynie nadarzy się równie szybko – 16 czerwca biało-czerwoni zagrają w Hamburgu z reprezentacją Holandii.

Warto kibicować naszym piłkarzom i trzymać kciuki za wynik meczu, a temperaturę emocji podkręci akcja „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie”, która powiązana będzie z osiągnięciami drużyny trenera Michała Probierza. Zasady akcji są proste – wystarczy, że podczas EURO 2024 biało-czerwoni od najbliższego meczu będą strzelać gole, a za każdą celną bramkę użytkownicy Kaufland Card zyskają 10 zł rabatu na kolejne zakupy. Aby z niego skorzystać należy aktywować kupon, a następnie wykorzystać go już dzień po meczu reprezentacji przy zakupach za min. 100 zł. Kolejne okazje do kibicowania Polakom i szanse na zdobycie nowych kuponów będą 21 czerwca – nasi reprezentanci zmierzą się wówczas w Berlinie z Austriakami oraz 25 czerwca – mecz w Dortmundzie z Francją. Akcja zaplanowana jest na cały czas trwania EURO 2024, aż do 15 lipca, dlatego warto gorąco kibicować biało-czerwonym.

Okazji do realizacji kuponów będzie wiele, bo sieć przewidziała szereg rabatów i promocji specjalnych na produkty, które pomogą zorganizować idealne kibicowanie. Można je znaleźć w najnowszej gazetce, dostępnej już od czwartku 13 czerwca. Wśród nich znajdują się oczywiście napoje i przekąski – w promocyjnych cenach, a także gadżety w postaci flag, koszulek, czapek i innych ozdób w biało-czerwonych barwach, których nie może zabraknąć w niezbędniku kibica.

Akcja „Zostań mistrzem oszczędzania w Kauflandzie” w futbolowym klimacie będzie komunikowana w gazetce dla klientów, a także w kreacjach digitalowych.

Źródło: Kaufland Polska Markety

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) przypomina, że zbliża się termin zakończenia naboru „Wzornictwo w MŚP” z programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej 2021-2027 (FEPW). W ramach działania można otrzymać środki na opracowaną strategię wzorniczą, która będzie przedmiotem wdrożenia innowacji w przedsiębiorstwie. Budżet naboru to 100 mln...
czołowi międzynarodowi eksperci i działacze w obszarze zdrowia publicznego wzywają do rezygnacji ze sponsoringu dużych imprez sportowych przez duże marki słodzonych napojów. Nowa kampania pt. "Kick Big Soda Out of Sport” („Pozbądźmy się dużych marek napojów z imprez sportowych”) zwraca uwagę na szkodliwość obecnego modelu współpracy...
Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764