Świąteczna kampania, w której rozbrzmiewa nowa aranżacja bożonarodzeniowego przeboju Andy’ego Williamsa z 1963 r. pt. „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z Polską Akcją Humanitarną charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników na rzecz fundacji i domu pomocy społecznej − to tylko część aktywności podjętych przez Kaufland w związku ze zbliżającymi się świętami.
Okres Bożego Narodzenia to czas, w którym wszystkie problemy, troski i zmartwienia możemy odłożyć na chwilę na bok. Na przeżywanie cudownych chwil przy wigilijnym stole postanowił postawić w tegorocznej kampanii świątecznej Kaufland. A jeśli stół to oczywiście i jedzenie – np. barszcz, uszka, kapusta z grzybami – którego w tegorocznych, świątecznych kreacjach jest niemało. Hasłem przewodnim kampanii jest bowiem: „To co najlepsze na święta: wspólne jedzenie”. Bożonarodzeniowy koncept jest mieszanką międzynarodowego pomysłu z niemałym polskim wkładem. Autorem spotu jest agencja Sterntag, a za jego adaptację na polski rynek odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Dostępny w różnych wariantach spot będzie można zobaczyć zarówno w telewizji, jak i w internecie. Specjalną wersję spotu usłyszymy także w radiu.
Dodatkowym elementem bożonarodzeniowej kampanii jest loteria „Świąteczne odliczanie” skierowana do posiadaczy karty PAYBACK. Na jej uczestników czeka blisko 1 500 nagród. Loteria startuje 1 grudnia i potrwa do 24 grudnia – do gry można przystąpić każdego dnia jeden raz. W puli loterii znajdują się m.in. trzy samochody marki BMW, kultowe włoskie skutery, vouchery podróżne, telewizory, tablety, smartfony, a także nagrody od partnerów Programu PAYBACK.
Boże Narodzenie w Kauflandzie to również czas zaangażowania na rzecz potrzebujących. Aktualnie trwa zbiórka żywności w ponad 90 sklepach Kaufland organizowana wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności. Poza tym w ofercie sieci można znaleźć charytatywny kalendarz adwentowy. Złotówka ze sprzedaży każdego egzemplarza zostanie przekazana Polskiej Akcji Humanitarnej. Projekt realizowany jest drugi rok z rzędu.
Z kolei pracownicy marketów, centrów dystrybucyjnych oraz wrocławskiej centrali sieci Kaufland podjęli się roli Świętego Mikołaja i przygotowali specjalne paczki dla podopiecznych z Fundacji „Serca dla Maluszka” oraz Domu Pomocy Społecznej „Samarytanin” we Wrocławiu. To już piąta edycja akcji realizowanej pod nazwą „List do Św. Mikołaja”. W paczkach znajdują się upominki, o które zarówno ci mali, jak i ci duzi podopieczni prosili wcześniej osobiście (lub przez rodziców) wlistach pisanych do Świętego Mikołaja. Są to m.in. zabawki, słodycze, książki i kosmetyki.
Źródło: Kaufland Polska