logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland rusza ze świąteczną kampanią i loterią

  PR 25.11.2020, przeczytano 333 razy
ilustracja

Świąteczna kampania, w której rozbrzmiewa nowa aranżacja bożonarodzeniowego przeboju Andy’ego Williamsa z 1963 r. pt. „It’s The Most Wonderful Time Of The Year”, loteria „Świąteczne odliczanie”, opracowany z Polską Akcją Humanitarną charytatywny kalendarz adwentowy, a także wolontariat pracowników na rzecz fundacji i domu pomocy społecznej − to tylko część aktywności podjętych przez Kaufland w związku ze zbliżającymi się świętami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-rusza-ze-swiateczna-kampania-i-loteria,389319,artykul.html

Okres Bożego Narodzenia to czas, w którym wszystkie problemy, troski i zmartwienia możemy odłożyć na chwilę na bok. Na przeżywanie cudownych chwil przy wigilijnym stole postanowił postawić w tegorocznej kampanii świątecznej Kaufland. A jeśli stół to oczywiście i jedzenie – np. barszcz, uszka, kapusta z grzybami – którego w tegorocznych, świątecznych kreacjach jest niemało. Hasłem przewodnim kampanii jest bowiem: „To co najlepsze na święta: wspólne jedzenie”. Bożonarodzeniowy koncept jest mieszanką międzynarodowego pomysłu z niemałym polskim wkładem. Autorem spotu jest agencja Sterntag, a za jego adaptację na polski rynek odpowiada agencja Schulz Brand Friendly. Dostępny w różnych wariantach spot będzie można zobaczyć zarówno w telewizji, jak i w internecie. Specjalną wersję spotu usłyszymy także w radiu.

Dodatkowym elementem bożonarodzeniowej kampanii jest loteria „Świąteczne odliczanie” skierowana do posiadaczy karty PAYBACK. Na jej uczestników czeka blisko 1 500 nagród. Loteria startuje 1 grudnia i potrwa do 24 grudnia – do gry można przystąpić każdego dnia jeden raz. W puli loterii znajdują się m.in. trzy samochody marki BMW, kultowe włoskie skutery, vouchery podróżne, telewizory, tablety, smartfony, a także nagrody od partnerów Programu PAYBACK.

Boże Narodzenie w Kauflandzie to również czas zaangażowania na rzecz potrzebujących. Aktualnie trwa zbiórka żywności w ponad 90 sklepach Kaufland organizowana wspólnie z Federacją Polskich Banków Żywności. Poza tym w ofercie sieci można znaleźć charytatywny kalendarz adwentowy. Złotówka ze sprzedaży każdego egzemplarza zostanie przekazana Polskiej Akcji Humanitarnej. Projekt realizowany jest drugi rok z rzędu.

Z kolei pracownicy marketów, centrów dystrybucyjnych oraz wrocławskiej centrali sieci Kaufland podjęli się roli Świętego Mikołaja i przygotowali specjalne paczki dla podopiecznych z Fundacji „Serca dla Maluszka” oraz Domu Pomocy Społecznej „Samarytanin” we Wrocławiu. To już piąta edycja akcji realizowanej pod nazwą „List do Św. Mikołaja”. W paczkach znajdują się upominki, o które zarówno ci mali, jak i ci duzi podopieczni prosili wcześniej osobiście (lub przez rodziców) wlistach pisanych do Świętego Mikołaja. Są to m.in. zabawki, słodycze, książki i kosmetyki.

Źródło: Kaufland Polska

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Blum w trasie online - event w czasach pandemii
Wydarzenie Blum w trasie zmieniło tryb i pojawiło się online. Za to legalne zgromadzenie było odpowiedzialne wrocławskie OMI Media House.
Firma Epson została wysoko oceniona za działania na rzecz ochrony środowiska oraz transparentności.
Robert Kubica, kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen, ambasadorem marki Alfa Romeo w Polsce
Po ogłoszeniu 5-letniej gwarancji na wszystkie nowe samochody, Alfa Romeo prezentuje drugi filar nowej strategii marki w Polsce. Ambasadorem marki zostaje Robert Kubica, najsłynniejszy kierowca wyścigowy w Polsce i jednocześnie kierowca F1 Alfa Romeo Racing Orlen.
CES 2021: Udoskonalone monitory LG z serii LG Ultra na 2021 rok
Prezentując podczas targów CES 2021 nową linię monitorów Ultra, firma LG Electronics umacnia swoją ugruntowaną już pozycję w segmencie monitorów premium. Najnowsze monitory z serii UltraGear, UltraWide i UltraFine opracowano z myślą o graczach, artystach oraz profesjonalistach. Zapewniają znakomitą produktywność oraz najwyższą satysfakcję z rozrywki, a tym...
Świąteczne piżamy z nawiązaniem do kampanii Coca-Coli
Coca-Cola połączyła siły z włoską marką Tezenis. W efekcie powstała świąteczna kolekcja bielizny nocnej i piżam, przeznaczona na zimowe wieczory. Każde ubranie nawiązuje do kampanii świątecznych Coca-Cola, które towarzyszą nam już od 100 lat.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764