logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland ruszył z bożonarodzeniową kampanią w rytm przeboju „Sweet Dreams”

  PR 13.12.2021, przeczytano 736 razy
ilustracja

Kampania pod hasłem: „Gdzie wielki wybór na święta mam?” wystartowała na początku grudnia. Kaufland zachęca w niej do przedświątecznych przygotowań w rytm światowego hitu, podkreślając różnorodny i szeroki asortyment produktów dostępny w sklepach. Dopasowane do specyfiki danego rynku spoty są emitowane we wszystkich krajach, w których działa sieć. Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada wewnętrzna agencja firmy, a za przeniesienie kreacji na polski rynek – agencja Ancymony.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-ruszyl-z-bozonarodzeniowa-kampania-w-rytm-przeboju-_sweet-dreams_,394123,artykul.html

W spocie w ciepły, nastrojowy i humorystyczny sposób przedstawiono przygotowania do świąt Bożego Narodzenia. Uchwycono również serdeczną atmosferę, która towarzyszy nam w tym czasie. Pyszne jedzenie, świetliste dekoracje, wspaniałe prezenty, ale przede wszystkim radość wynikająca z przebywania w gronie najbliższych – to właśnie dzięki tym elementom Boże Narodzenie jest wyjątkowe.

W świątecznej kampanii Kaufland podkreśla swój szeroki asortyment, który obejmuje nie tylko produkty niezbędne do przygotowania tradycyjnych czy mniej konwencjonalnych potraw, ale także wybór inspiracji prezentowych dla całej rodziny. Na sklepowych półkach nie brakuje również choinek, bombek, lampek i innych elementów dekoracyjnych, które pomogą w stworzeniu wyjątkowej, bożonarodzeniowej atmosfery. Do przystrojenia domu zachęca główny bohater spotu, który z dumą prezentuje swój pomysł na świąteczną iluminację.

– Światowy przebój „Sweet dreams” w nowej aranżacji przenosi nas w świat marzeń o świętach Bożego Narodzenia. Aromatyczne potrawy, prezenty wywołujące uśmiech na twarzy najbliższych, dekoracje, które pozwalają stworzyć niezapomniany klimat, a przede wszystkim spotkania w gronie najbliższych czynią grudzień wyjątkowym. W tym szczególnym okresie niezmiennie zadbaliśmy o to, aby w sklepach Kaufland klienci mogli poczuć świąteczną magię i zaopatrzyć się we wszystkie produkty potrzebne do przygotowania niezapomnianych Świąt Bożego Narodzenia, zyskując tym samym więcej czasu na to, co najważniejsze – mówi Maja Szewczyk, dyrektor Działu Komunikacji Korporacyjnej Kaufland Polska.

Koncepcja tegorocznej kampanii świątecznej 360° została przygotowana przez wewnętrzną agencję sieci Kaufland. Reżyserem międzynarodowego wideo jest Jason Smith. Za przygotowanie kreacji na potrzeby rynku polskiego odpowiada agencja Ancymony. Kampania jest promowana w telewizji, kinach, w Internecie, sklepach Kaufland, mediach społecznościowych – m.in. na kanale YouTube, a także na ekranach paczkomatów. Jej elementem jest także trwająca do 24.12 świąteczna loteria Payback, w której do wygrania są m.in. samochody i bony na zakupy w sklepach sieci.

Źródło: Kaufland Polska

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764