logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland sponsorem Biegu Kobiet. Promocja profilaktyki HPV

  PR 21.03.2024, przeczytano 423 razy
ilustracja

W niedzielę 21 kwietnia we Wrocławiu odbędzie się Kaufland Bieg Kobiet Zawsze Pier(w)si, któremu towarzyszy hasło “Badam HPV!”. Kaufland angażuje się w to prokobiece wydarzenie w roli sponsora tytularnego, aby zwiększać świadomość dotyczącą wirusa HPV, promować konieczność badań profilaktycznych i aktywność fizyczną. Udział w wydarzeniu zgłosiło już 5000 fanek i fanów biegania, w tym aż blisko 600 pracowniczek i pracowników Kaufland. Każde 5 zł od pakietu startowego zostanie przeznaczone na cel związany z profilaktyką raka szyjki macicy.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-sponsorem-biegu-kobiet.-promocja-profilaktyki-hpv,403551,artykul.html

Kaufland Bieg Kobiet to akcja, której celem jest zwrócenie uwagi na chorobę dotykającą rocznie prawie trzy tysiące Polek, jaką jest rak szyjki macicy. W niedzielę 21 kwietnia o godz. 11:30 zgłoszeni uczestnicy ruszą w pięciokilometrową trasę po Parku Szczytnickim we Wrocławiu, aby w ten symboliczny sposób zwrócić uwagę na konieczność zwiększania świadomości na temat wirusa HPV i motywować do regularnego wykonywania badań profilaktycznych. Celem biegu jest także zbiórka środków, które pozwolą na ich finansowanie oraz edukację w zakresie sposobów zapobiegania rakowi szyjki macicy czy objęcia profesjonalnym, kompleksowym leczeniem.

Już po raz szósty angażujemy się w Bieg Kobiet i za każdym razem zachęcamy do udziału również pracowników naszej firmy. Do tegorocznej edycji zgłosiła się rekordowa liczba reprezentantów Kaufland – blisko 600 osób, które wezmą udział w biegu w Parku Szczytnickim lub też zdalnie z aplikacją mobilną z dowolnego miejsca. Wszystkim biegaczkom i biegaczom z naszej sieci sponsorujemy pakiety startowe, w którym znajdą się upominki od Kauflandu, ale nie tylko. Zależy nam na tym, aby wspólnie mobilizować kobiety do badań w kierunku wirusa HPV poprzez nagłaśnianie związanych z tym inicjatyw. Dlatego wszystkie uczestniczki wydarzenia w ramach pakietu startowego dostaną zaproszenie do bezpłatnego testu na obecność wirusa HPV. Pokazując, że badania są tak łatwo dostępne, chcemy zachęcić kobiety do regularnego sprawdzania stanu zdrowia. Kaufland Bieg Kobiet jest idealną okazją do tego, aby poprzez aktywność fizyczną i budowanie zaangażowanej społeczności dołożyć swoją cegiełkę w szczytnym celu – mówi Kalina Kordalska, dyrektor Działu Relacji Pracowniczych w Kaufland Polska .

Atrakcje specjalne

Kaufland zaprasza w trakcie wydarzenia do swojej strefy regeneracji, gdzie przygotował dla biegaczek i biegaczy wiele atrakcji i możliwości złapania oddechu, takich jak m.in. zdrowe napoje, dzięki którym będzie można odpowiednio się nawodnić przed biegiem lub po jego zakończeniu, masaże, jak również atrakcyjne animacje dla dzieci, konkursy z nagrodami czy fotościanka, na tle której każdy będzie mógł zrobić sobie pamiątkowe selfie. To jeszcze nie wszystko, ponieważ Kaufland przygotował dla uczestniczek i uczestników biegu nie lada niespodziankę – rozgrzewkę przed startem poprowadzi gość specjalny, znany i uwielbiany przez kobiety specjalista od zdrowego stylu życia, dla którego dobra forma, komfort psychiczny i sport to codzienność. Ponadto na mecie biegu na uczestników czekać będzie strefa nawadniania z logo Kaufland, w której wolontariusze rozdawać będą wodę wszystkim spragnionym. Kaufland Bieg Kobiet to wydarzenie, w którym biorą udział dorośli, ale nie zapomniano również o dzieciach, które chciałyby — dopingowane przez swoich rodziców i opiekunów — spróbować swoich sił w Kaufland Bieg Kobiet Kids Run.

Warto przypomnieć, że Bieg Kobiet nie jest jedyną akcją prozdrowotną dedykowaną kobietom, w którą angażuje się Kaufland. Wspólnie z partnerami LUX MED oraz Geneva Trust sieć udostępnia mobilne punkty pobrań, które ustawiane są pod wybranymi sklepami w całej Polsce – co miesiąc w blisko 100 lokalizacjach. W profesjonalnych mammobusach panie w wieku od 45 do 74 lat mogą wykonać bezpłatne badania profilaktyczne w ramach Programu Profilaktyki Raka Piersi. Aktualny harmonogram postojów pojazdów znajduje się na stronie firma.kaufland.pl/odpowiedzialnosc/zaangazowanie-spoleczne.html.

Źródło: Kaufland Polska Markety

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

IV Konferencja Olimp Marketplace: sekrety skutecznej sprzedaży online
Już 27 września w warszawskim Multikinie Złote Tarasy odbędzie się IV edycja Konferencji Olimp Marketplace. To wydarzenie jest przeznaczone dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe na Allegro, Amazon, eMAG, Kaufland, Pigu, Empik i 17 innych platformach.
DIMAQ Day wkrótce w trzech polskich miastach
Na ewolucję współczesnego digital marketingu wpływa wiele czynników, a do najważniejszych należy zaliczyć rozwój sztucznej inteligencji, zmieniające się potrzeby odbiorców, coraz większe znaczenie cyberbezpieczeństwa oraz kształtowanie się nowych grup konsumentów. To właśnie między innymi te kwestie zostaną poruszone podczas tegorocznej konferencji DIMAQ Day, którą...
Dolina Dobra rusza z kampanią „ŚniadaTAK”
BudzeNIE, ubieraNIE, śniadaNIE, czekaNIE na autobus – czy każdy poranek musimy zaczynać na „NIE”? Dolina Dobra ruszyła z kampanią „ŚniadaTAK”, w której pokazuje, że jeśli zaczniesz dzień pozytywnie to wszystko inne też jest na „TAK”. Kampania koncentruje się na sposobach na szybkie, pożywne i lekkie śniadania.
Saint-Gobain, lider w dziedzinie lekkiego i zrównoważonego budownictwa, wybrał Havas PR Warsaw do współpracy związanej z działaniami komunikacyjnymi na rynku w Ukrainie. Agencja jest odpowiedzialna za doradztwo strategiczne, a także działania obszaru hub management i poprowadzi projekt we współpracy z Havas PR Kyiv. 
PR Calling z obsługą funduszu YouNick Mint
Do grona stałych klientów PR Calling dołączył YouNick Mint – fundusz VC od 12 lat inwestujący w projekty deep tech w sektorach Healthcare i Industry 4.0. W ramach współpracy agencja wesprze YouNick Mint w zwiększeniu widoczności na rynku inwestycji venture capital poprzez budowanie relacji z mediami i kluczowymi interesariuszami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764