logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland stawia na świeżość w swoich sklepach i… nowej kampanii marketingowej

  PR 01.06.2023, przeczytano 751 razy
ilustracjastrzałka

Świeżość produktów, w szczególności artykułów wrażliwych, tj. owoców i warzyw, pieczywa oraz asortymentu oferowanego w ladzie obsługowej, to główny temat najnowszej kampanii marketingowej sieci Kaufland. Detalista, wykorzystując wiele kanałów komunikacji, podkreśla swoje zaangażowanie w dostarczeniu konsumentom wysokojakościowych produktów, do czego nawiązuje również hasło przewodnie kampanii: „Gdzie przebojową świeżość mam”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-stawia-na-swiezosc-w-swoich-sklepach-i%E2%80%A6-nowej-kampanii-marketingowej,400242,artykul.html

Jak pokazują dane GfK Polonia, w 2022 r. ponad połowę koszyka zakupowego konsumentów stanowiły artykuły świeże[1]. Z obserwacji wynika, że to właśnie ta kategoria produktów ma największy wpływ na wybór sklepu, do którego uda się klient. Świadoma tego jest sieć Kaufland, która zainaugurowała kampanię marketingową pod hasłem: „Gdzie przebojową świeżość mam”. W materiałach promocyjnych Kaufland podkreśla, w jaki sposób wypełnia obietnicę polegającą na zapewnieniu konsumentom świeżych produktów każdego dnia.  

Krótkie drogi transportu

W sklepach Kaufland klienci przez cały rok mogą znaleźć ponad 500 różnych odmian owoców i warzyw pochodzących ze sprawdzonych i certyfikowanych upraw, w tym produkty convenience, kiszonki i wyciskane soki. Sieć preferuje współpracę z polskimi i lokalnymi dostawcami, co zapewnia krótką drogę transportu, a tym samym świeżość produktów. Jakość owoców i warzyw jest regularnie kontrolowana zarówno w magazynach, jak i przez pracowników sklepów. Dostawy owoców i warzyw odbywają się codziennie, dlatego sieć dostosowuje ceny produktów w zależności od pory dnia.

Bezpieczne przechowywanie i ekspozycja

Wyróżnikiem sklepów Kaufland jest bez wątpienia lada obsługowa. W ciągu roku Kaufland oferuje klientom ok. 100 rodzajów wędlin, ok. 60 rodzajów sera z Europy i różnych regionów Polski, ponad 40 rodzajów mięsa i wyrobów mięsnych, które są restrykcyjnie kontrolowane na każdym etapie produkcji. Klienci mogą zaopatrzyć się także w szeroką gamę przekąsek, takich jak oliwki, nadziewane pieczarki, sałatki, polskie specjały rybne. Wiele produktów oferowanych w ladzie pochodzi od krajowych oraz lokalnych producentów. W przypadku tej kategorii asortymentu bardzo ważne jest utrzymanie odpowiedniej temperatury, dlatego Kaufland dba o transport, przechowywanie i eksponowanie produktów z zachowaniem ciągu chłodniczego.

Regularna kontrola

W przypadku owoców i warzyw, produktów z lady oraz piekarni pracownicy sklepów Kaufland kontrolują jakość produktów wielokrotnie w ciągu dnia. Pieczywo jest wypiekane wg ściśle określonego planu, aby o każdej porze klienci mieli dostęp do świeżych chlebów, bułek, słodkich i słonych przekąsek. Pracownicy sieci Kaufland przechodzą regularne szkolenia dotyczące oceny jakości produktów oraz działań, które pozwalają zachować świeżość artykułów.

Kampania „Gdzie przebojową świeżość mam” obecna jest w telewizji, radiu, a także w mediach własnych sieci Kaufland — na platformach społecznościowych Facebook, TikTok, Instagram, w serwisie Youtube, w aplikacji mobilnej Kaufland dla konsumentów, a także na stronie internetowej, w gazetkach dla konsumentów oraz sklepach — w materiałach POS. W kampanii sieć stosuje charakterystyczny znak „Obietnica świeżości dla najlepszej jakości”. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 7 czerwca, natomiast druga zaplanowana jest na jesień.

Źródło: Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j.

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Biuro Coca-Cola HBC w Warszawie projektu Bit Creative
Biuro firmy Coca-Cola HBC w warszawskim budynku Business Garden rozlokowane zostało na 3 piętrach o łącznej powierzchni 5,5 tys. mkw. Inwestorowi zależało by było ono nie tylko funkcjonalne i dopasowane do stylu pracy korporacji, ale też zaprojektowane zgodnie z brandbookiem firmy. Do współpracy przy projekcie wnętrza zaprosili więc architektów...
Projekt „Fokus na Allure” w kampanii Peugeot E-3008
Agencja Leo Burnett Warszawa na zlecenie marki Peugeot zrealizowała projekt wokół kampanii wprowadzającej na rynek nowego elektrycznego SUV-a typu fastback „Next-Level” – Peugeot E-3008. Innowacyjny model promuje wirtualna galeria, prezentująca wynik współpracy marki Peugeot z wybitnymi fotografami.
Marka Tygryski stawia na multibranding
W poszukiwaniu jeszcze bardziej atrakcyjnych rozwiązań dla swoich Klientów, marka Tygryski specjalnie dla sieci sklepów Lidl przygotowała coś wyjątkowego! W ramach akcji multibrandingu razem z Grupą JuraPark, Tygryski o smaku toffi i miód malina pojawiły się na sklepowych półkach w nowych, większych opakowaniach. Lecz to nie wszystko… W...
Warszawski Maraton Fotograficzny. Ruszyły zapisy do 5. edycji
Kolejna odsłona Warszawskiego Maratonu Fotograficznego organizowanego przez Green Caffè Nero odbędzie się 14 września 2024 roku. Uczestnicy będą mieli do wykonania 8 zdjęć w 8 godzin, a tematykę tegorocznego konkursu poznają dopiero podczas startu. Wydarzenie skierowane jest do wszystkich pasjonatów fotografii – zarówno amatorów i debiutantów,...
FoodCare na dłużej z Betclic 1 Liga
Foodcare przedłuża współpracę z Betclic 1 Liga. W ramach współpracy piłkarze pierwszoligowych klubów będą korzystać z wody Ostromecko oraz napojów izotonicznych 4MOVE. Marki z portfolio firmy będą obecne na stadionach oraz w kanałach digitalowych rozgrywek.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764