logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland stawia na świeżość w swoich sklepach i… nowej kampanii marketingowej

  PR 01.06.2023, przeczytano 828 razy
ilustracjastrzałka

Świeżość produktów, w szczególności artykułów wrażliwych, tj. owoców i warzyw, pieczywa oraz asortymentu oferowanego w ladzie obsługowej, to główny temat najnowszej kampanii marketingowej sieci Kaufland. Detalista, wykorzystując wiele kanałów komunikacji, podkreśla swoje zaangażowanie w dostarczeniu konsumentom wysokojakościowych produktów, do czego nawiązuje również hasło przewodnie kampanii: „Gdzie przebojową świeżość mam”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-stawia-na-swiezosc-w-swoich-sklepach-i%E2%80%A6-nowej-kampanii-marketingowej,400242,artykul.html

Jak pokazują dane GfK Polonia, w 2022 r. ponad połowę koszyka zakupowego konsumentów stanowiły artykuły świeże[1]. Z obserwacji wynika, że to właśnie ta kategoria produktów ma największy wpływ na wybór sklepu, do którego uda się klient. Świadoma tego jest sieć Kaufland, która zainaugurowała kampanię marketingową pod hasłem: „Gdzie przebojową świeżość mam”. W materiałach promocyjnych Kaufland podkreśla, w jaki sposób wypełnia obietnicę polegającą na zapewnieniu konsumentom świeżych produktów każdego dnia.  

Krótkie drogi transportu

W sklepach Kaufland klienci przez cały rok mogą znaleźć ponad 500 różnych odmian owoców i warzyw pochodzących ze sprawdzonych i certyfikowanych upraw, w tym produkty convenience, kiszonki i wyciskane soki. Sieć preferuje współpracę z polskimi i lokalnymi dostawcami, co zapewnia krótką drogę transportu, a tym samym świeżość produktów. Jakość owoców i warzyw jest regularnie kontrolowana zarówno w magazynach, jak i przez pracowników sklepów. Dostawy owoców i warzyw odbywają się codziennie, dlatego sieć dostosowuje ceny produktów w zależności od pory dnia.

Bezpieczne przechowywanie i ekspozycja

Wyróżnikiem sklepów Kaufland jest bez wątpienia lada obsługowa. W ciągu roku Kaufland oferuje klientom ok. 100 rodzajów wędlin, ok. 60 rodzajów sera z Europy i różnych regionów Polski, ponad 40 rodzajów mięsa i wyrobów mięsnych, które są restrykcyjnie kontrolowane na każdym etapie produkcji. Klienci mogą zaopatrzyć się także w szeroką gamę przekąsek, takich jak oliwki, nadziewane pieczarki, sałatki, polskie specjały rybne. Wiele produktów oferowanych w ladzie pochodzi od krajowych oraz lokalnych producentów. W przypadku tej kategorii asortymentu bardzo ważne jest utrzymanie odpowiedniej temperatury, dlatego Kaufland dba o transport, przechowywanie i eksponowanie produktów z zachowaniem ciągu chłodniczego.

Regularna kontrola

W przypadku owoców i warzyw, produktów z lady oraz piekarni pracownicy sklepów Kaufland kontrolują jakość produktów wielokrotnie w ciągu dnia. Pieczywo jest wypiekane wg ściśle określonego planu, aby o każdej porze klienci mieli dostęp do świeżych chlebów, bułek, słodkich i słonych przekąsek. Pracownicy sieci Kaufland przechodzą regularne szkolenia dotyczące oceny jakości produktów oraz działań, które pozwalają zachować świeżość artykułów.

Kampania „Gdzie przebojową świeżość mam” obecna jest w telewizji, radiu, a także w mediach własnych sieci Kaufland — na platformach społecznościowych Facebook, TikTok, Instagram, w serwisie Youtube, w aplikacji mobilnej Kaufland dla konsumentów, a także na stronie internetowej, w gazetkach dla konsumentów oraz sklepach — w materiałach POS. W kampanii sieć stosuje charakterystyczny znak „Obietnica świeżości dla najlepszej jakości”. Pierwsza odsłona kampanii potrwa do 7 czerwca, natomiast druga zaplanowana jest na jesień.

Źródło: Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. j.

www.kaufland.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764