logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland w metaversum: Kaufland World na platformie Roblox

  PR 24.01.2024, przeczytano 531 razy
ilustracjastrzałka

Kaufland rozpoczyna kolejną przygodę w wirtualnej przestrzeni – tym razem na platformie Roblox. „Kaufland World” w charakterystycznym kształcie litery „K” jest już dostępny dla użytkowników, którzy mogą m.in. poszukiwać skarbów, przygotowywać zdrowe koktajle i dania oraz zbierać wirtualne owoce i warzywa. Gra zaprojektowana przez sieć ma w rozrywkowy sposób wprowadzić młodych miłośników gier w tematy istotne społecznie, takie jak ograniczenie marnowania żywności i świadome odżywianie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-w-metaversum%3A-kaufland-world-na-platformie-roblox,402854,artykul.html

Roblox jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się platform gamingowych, która gromadzi każdego dnia ponad 65 mln aktywnych użytkowników. Na platformie użytkownicy mogą tworzyć własne gry komputerowe i udostępniać je innym, co czyni ją jednocześnie siecią społecznościową. Zarejestrowani gracze otrzymują awatara, za pomocą którego zanurzają się w wirtualnych światach 3D.

Dostrzegając ogromny potencjał metaversum, Kaufland opracował własną przestrzeń na platformie Roblox dla wszystkich krajów, w których obecna jest sieć. W „Kaufland World”, mającym charakterystyczny kształt litery „K”, użytkownicy mogą m.in. zbierać wirtualne owoce i warzywa, przygotowywać smakowite dania oraz sprawdzić swoje umiejętności w poszukiwaniu skarbów. Kaufland wprowadził do gry walor edukacyjny, tworząc zadania, które mają przybliżyć użytkownikom tematykę świadomego odżywiania i ograniczenia marnowania żywności. Produkty, które zostały zebrane, ale nie są potrzebne do przygotowania potraw, można uratować przed zmarnowaniem – wystarczy przekazać je do dedykowanej stacji. W ten sposób gracz otrzymuje punkty Kaufland Card, które może później wykorzystać do odblokowania kolejnych funkcji, stroju dla awatara lub zakupu określonych przedmiotów. Ponadto użytkownicy mogą zdobywać „punkty świeżości” po pokonaniu toru przeszkód, przygotowaniu koktajli czy innych dań, w czym pomogą dedykowane przepisy.

Widzimy bardzo duży potencjał w rozwiązaniach oferowanych przez platformę Roblox, dlatego postanowiliśmy stworzyć naszą autorską wirtualną rzeczywistość. Jest w niej duża dawka zabawy, ale także edukacji, która – mamy nadzieję – przypadnie do gustu wszystkim klientom sieci oraz użytkownikom platformy – mówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.

Zaprojektowane minigry gwarantują dziesiątki wciągających atrakcji polegających na zbieraniu produktów, gotowaniu, tańczeniu czy podróżowaniu samolotem w kształcie banana. Oprócz tego, w „Kaufland World” znajduje się też wirtualny sklep sieci, przestrzeń do robienia selfie, która odkrywa tajniki czekających gracza przygód czy strefa treningowa umożliwiająca fizyczne przygotowanie się do wszelkich wyzwań.

Kaufland w świecie e-gamingu

Kaufland jest jedną z pierwszych sieci handlowych, które stworzyły wirtualną przestrzeń na platformie Roblox. Ale to nie pierwszy raz, kiedy sieć podbija wirtualny świat. W 2022 r. Kaufland stworzył wirtualną wyspę w grze Animal Crossing. Teraz przyszedł czas na Roblox. Aby rozpocząć grę, wystarczy wejść na platformę Roblox poprzez link lub wyszukać hasło „Kaufland World” w aplikacji lub na stronie Roblox oraz zalogować się. W przyszłości planowane jest wzbogacenie gry o nowe funkcje.

Źródło: Kaufland Polska Markety

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764