logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaufland w metaversum: Kaufland World na platformie Roblox

  PR 24.01.2024, przeczytano 1148 razy
ilustracjastrzałka

Kaufland rozpoczyna kolejną przygodę w wirtualnej przestrzeni – tym razem na platformie Roblox. „Kaufland World” w charakterystycznym kształcie litery „K” jest już dostępny dla użytkowników, którzy mogą m.in. poszukiwać skarbów, przygotowywać zdrowe koktajle i dania oraz zbierać wirtualne owoce i warzywa. Gra zaprojektowana przez sieć ma w rozrywkowy sposób wprowadzić młodych miłośników gier w tematy istotne społecznie, takie jak ograniczenie marnowania żywności i świadome odżywianie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaufland-w-metaversum%3A-kaufland-world-na-platformie-roblox,402854,artykul.html

Roblox jest obecnie jedną z najszybciej rozwijających się platform gamingowych, która gromadzi każdego dnia ponad 65 mln aktywnych użytkowników. Na platformie użytkownicy mogą tworzyć własne gry komputerowe i udostępniać je innym, co czyni ją jednocześnie siecią społecznościową. Zarejestrowani gracze otrzymują awatara, za pomocą którego zanurzają się w wirtualnych światach 3D.

Dostrzegając ogromny potencjał metaversum, Kaufland opracował własną przestrzeń na platformie Roblox dla wszystkich krajów, w których obecna jest sieć. W „Kaufland World”, mającym charakterystyczny kształt litery „K”, użytkownicy mogą m.in. zbierać wirtualne owoce i warzywa, przygotowywać smakowite dania oraz sprawdzić swoje umiejętności w poszukiwaniu skarbów. Kaufland wprowadził do gry walor edukacyjny, tworząc zadania, które mają przybliżyć użytkownikom tematykę świadomego odżywiania i ograniczenia marnowania żywności. Produkty, które zostały zebrane, ale nie są potrzebne do przygotowania potraw, można uratować przed zmarnowaniem – wystarczy przekazać je do dedykowanej stacji. W ten sposób gracz otrzymuje punkty Kaufland Card, które może później wykorzystać do odblokowania kolejnych funkcji, stroju dla awatara lub zakupu określonych przedmiotów. Ponadto użytkownicy mogą zdobywać „punkty świeżości” po pokonaniu toru przeszkód, przygotowaniu koktajli czy innych dań, w czym pomogą dedykowane przepisy.

Widzimy bardzo duży potencjał w rozwiązaniach oferowanych przez platformę Roblox, dlatego postanowiliśmy stworzyć naszą autorską wirtualną rzeczywistość. Jest w niej duża dawka zabawy, ale także edukacji, która – mamy nadzieję – przypadnie do gustu wszystkim klientom sieci oraz użytkownikom platformy – mówi Marta Rumak, dyrektor Działu Digital w Kaufland Polska.

Zaprojektowane minigry gwarantują dziesiątki wciągających atrakcji polegających na zbieraniu produktów, gotowaniu, tańczeniu czy podróżowaniu samolotem w kształcie banana. Oprócz tego, w „Kaufland World” znajduje się też wirtualny sklep sieci, przestrzeń do robienia selfie, która odkrywa tajniki czekających gracza przygód czy strefa treningowa umożliwiająca fizyczne przygotowanie się do wszelkich wyzwań.

Kaufland w świecie e-gamingu

Kaufland jest jedną z pierwszych sieci handlowych, które stworzyły wirtualną przestrzeń na platformie Roblox. Ale to nie pierwszy raz, kiedy sieć podbija wirtualny świat. W 2022 r. Kaufland stworzył wirtualną wyspę w grze Animal Crossing. Teraz przyszedł czas na Roblox. Aby rozpocząć grę, wystarczy wejść na platformę Roblox poprzez link lub wyszukać hasło „Kaufland World” w aplikacji lub na stronie Roblox oraz zalogować się. W przyszłości planowane jest wzbogacenie gry o nowe funkcje.

Źródło: Kaufland Polska Markety

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ogilvy i Heinz w kampanii grillowej z książką
„Niezwykła księga grillowych poświęceń” – to pierwsza odsłona nowego pozycjonowania marki Heinz w Polsce, przygotowanego przez agencję Ogilvy, które wyraża hasło „Heinz. Dla smaku wszystko”. Agencja Ogilvy we współpracy z marką Heinz wydała książkę, będącą hołdem dla tych, którzy dla smaku grilla robią wszystko – stoją godzinami w dymie czy pilnują żaru,...
Xtreme Fitness Gyms stawia na SEC Newgate CEE
Z początkiem czerwca Xtreme Fitness Gyms – największa polska sieć klubów fitness rozwijana w modelu franczyzowym – rozpoczęła współpracę z SEC Newgate CEE. Do zadań agencji należy wspieranie ekspansji marki poprzez strategiczne doradztwo komunikacyjne oraz wspólne działania PR.
Persil z nową kampanią i wsparciem agencji Chromatique
Persil wystartował z nową kampanią, która zachęca wszystkich do podjęcia aktywności fizycznej w czasie, kiedy robi się pranie. To element szerszej strategii promującej platformę komunikacyjną “Zawsze dajesz z siebie wszystko”. Za wsparcie koncepcyjne i realizacyjne odpowiedzialna jest agencja Chromatique.
EKObarometr. Zielone wartości w odwrocie - Polacy coraz bardziej obojętni
Po chwilowym wzroście świadomości ekologicznej w polskim społeczeństwie przyszło zahamowanie nastrojów. Napływ obojętnych postaw, niski poziom wiedzy na temat podstawowych pojęć, brak wiary w sprawczość regulacji prawnych - taki obraz klaruje się na podstawie najnowszej 7. edycji badania EKObarometr realizowanego przez instytut badawczy SW Research.
Kayah boso na działce w Enklawie Lecha
Lech, sponsor projektu Enklawa przedstawia jego drugą odsłonę. Po inauguracyjnym koncercie Sobla, dziś na kanale YouTube Enklawy premierę ma nagranie wyjątkowego występu Kayah. Ikona polskiej sceny muzycznej zaśpiewała boso, w kameralnej formule jam session, na warszawskim ogródku działkowym.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764