logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaukaskie kilometry dla domów dziecka: Marka Wawel wspiera Runmageddon

  PR 06.11.2018, przeczytano 847 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Runmageddonu Kaukaz, odbywającego się w dniach 3-8 października, marka Wawel i Runmageddon, wraz z charyzmatycznym trenerem Tomkiem Żakiem, przeprowadzili niezwykłą akcję charytatywną. Na internautów czekało wyzwanie – im większe zaangażowanie w akcję z ich strony, tym więcej podopiecznych domów dziecka będzie mogło sprawdzić swoje możliwości w Runmageddon Kids i odebrać zapasy słodyczy Wawel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaukaskie-kilometry-dla-domow-dziecka%3A-marka-wawel-wspiera-runmageddon,380028,artykul.html

Tomek Żak wystartował w Runmageddonie Kaukaz 100, czyli formule stukilometrowego biegu z przeszkodami jako ambasador marki Wawel promujący galaretki Fresh & Fruity. Miał do pokonania łącznie 3 etapy, a każdy z nich dedykował dzieciom z domów dziecka. W trakcie poszczególnych etapów biegu marka Wawel na swoim fanpage’u prowadziła głosowanie wśród internautów. Zadaniem głosujących był wybór domów dziecka, do których trafią pakiety startowe na Runmageddon Kids oraz słodycze. Z oddanych głosów, spośród pięciu zgłoszonych domów dziecka, wyłoniono trzy, a internauci oddali łącznie ponad 5 tysięcy głosów. Marka Wawel, widząc bardzo duże zaangażowanie użytkowników Facebook’a, postanowiła przekazać pakiety i słodycze wszystkim 5 domom dziecka biorącym udział w akacji. Ale to nie wszystkie niespodzianki – ambasador marki, Tomek Żak, osobiście odwiedził placówkę w Kożuchowie, która zebrała największą liczbę głosów i opowiedział o swojej pasji. Dodatkową atrakcją spotkania był Wawel Truck, czyli wóz pełen zabaw, gier i aplikacji oraz słodyczy Wawel.

Wawel ma zamiar kontynuować współpracę z Runmageddonem. W jej ramach podczas eventów pojawiają się specjalne strefy regeneracyjne Fresh & Fruity, a także planowana jest kontynuacja akcji z podopiecznymi domów dziecka.

Tomasz Żak to pasjonat sportów siłowych oraz biegania, od dwóch lat regularnie startujący w polskich edycjach Runmageddonu. W marcu tego roku stanął na starcie pierwszej zagranicznej edycji ekstremalnego biegu z przeszkodami – Runmageddonu Global na Saharze. Po udanym evencie rozpoczął współpracę zawodową z Runmageddonem jako trener i koordynator projektu współpracy z klubami sportowymi.

Źródło: Wawel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764