logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaukaskie kilometry dla domów dziecka: Marka Wawel wspiera Runmageddon

  PR 06.11.2018, przeczytano 445 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Runmageddonu Kaukaz, odbywającego się w dniach 3-8 października, marka Wawel i Runmageddon, wraz z charyzmatycznym trenerem Tomkiem Żakiem, przeprowadzili niezwykłą akcję charytatywną. Na internautów czekało wyzwanie – im większe zaangażowanie w akcję z ich strony, tym więcej podopiecznych domów dziecka będzie mogło sprawdzić swoje możliwości w Runmageddon Kids i odebrać zapasy słodyczy Wawel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaukaskie-kilometry-dla-domow-dziecka%3A-marka-wawel-wspiera-runmageddon,380028,artykul.html

Tomek Żak wystartował w Runmageddonie Kaukaz 100, czyli formule stukilometrowego biegu z przeszkodami jako ambasador marki Wawel promujący galaretki Fresh & Fruity. Miał do pokonania łącznie 3 etapy, a każdy z nich dedykował dzieciom z domów dziecka. W trakcie poszczególnych etapów biegu marka Wawel na swoim fanpage’u prowadziła głosowanie wśród internautów. Zadaniem głosujących był wybór domów dziecka, do których trafią pakiety startowe na Runmageddon Kids oraz słodycze. Z oddanych głosów, spośród pięciu zgłoszonych domów dziecka, wyłoniono trzy, a internauci oddali łącznie ponad 5 tysięcy głosów. Marka Wawel, widząc bardzo duże zaangażowanie użytkowników Facebook’a, postanowiła przekazać pakiety i słodycze wszystkim 5 domom dziecka biorącym udział w akacji. Ale to nie wszystkie niespodzianki – ambasador marki, Tomek Żak, osobiście odwiedził placówkę w Kożuchowie, która zebrała największą liczbę głosów i opowiedział o swojej pasji. Dodatkową atrakcją spotkania był Wawel Truck, czyli wóz pełen zabaw, gier i aplikacji oraz słodyczy Wawel.

Wawel ma zamiar kontynuować współpracę z Runmageddonem. W jej ramach podczas eventów pojawiają się specjalne strefy regeneracyjne Fresh & Fruity, a także planowana jest kontynuacja akcji z podopiecznymi domów dziecka.

Tomasz Żak to pasjonat sportów siłowych oraz biegania, od dwóch lat regularnie startujący w polskich edycjach Runmageddonu. W marcu tego roku stanął na starcie pierwszej zagranicznej edycji ekstremalnego biegu z przeszkodami – Runmageddonu Global na Saharze. Po udanym evencie rozpoczął współpracę zawodową z Runmageddonem jako trener i koordynator projektu współpracy z klubami sportowymi.

Źródło: Wawel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Ruszyła kampania Multimożliwości w Programie Multisport
25 dyscyplin, ponad 4 tysiące obiektów sportowych, treningi online… i kurs języka angielskiego? – tak! To tylko część „MultiMożliwości” dostępnych w ramach karty MultiSport. W jesiennej kampanii wizerunkowo-sprzedażowej marka MultiSport promuje ofertę oraz zachęca do aktywności obecnych i przyszłych klientów.
Nationale-Nederlanden rusza z nową kampanią employer brandingową
Firma Nationale-Nederlanden wystartowała właśnie z kampanią rekrutacyjno-wizerunkową dotyczącą pracy doradcy ubezpieczeniowego. Celem akcji jest pozyskanie w firmie nowych talentów, jak również podnoszenie świadomości na temat pracy w tym zawodzie. Kampanii przyświeca hasło „O pracy Doradcy Ubezpieczeniowego mówimy wprost”, a jej bohaterami zostali...
Rozwiązanie chmurowe Epson Port: optymalizacja pracy drukarek wielkoformatowych
Z myślą o klientach, szukających sposobu na poprawę wydajności oraz lepsze planowanie i zarządzanie kosztem druku, Epson wprowadza rozwiązanie chmurowe PORT. To umieszczona w chmurze platforma, która wspiera drukarki wielkoformatowe Epson. Można ją obsługiwać z komputera stacjonarnego, tabletu lub smartfona. Z jej wykorzystaniem użytkownicy są w wstanie monitorować pracę...
Panasonic: projektory zaczynają dominować nad monitorami LED podczas imprez
Europejskie firmy z sektora wynajmu i obsługi imprez odnoszą korzyści kreatywne, komercyjne i operacyjne wynikające z korzystania z projektora Panasonic RQ50K
Rusza „Różowy październik” - kampania świadomościowa o raku piersi
Fundacja OnkoCafe - Razem Lepiej i PURELLA SUPERFOODS rozpoczynają kampanię świadomościową pt. „Różowy październik”. O profilaktyce, diagnostyce i terapii raka piersi - także w postaci zaawansowanej - organizatorzy będą rozmawiać z ekspertami i znanymi ambasadorkami: Ewą Chodakowską i Anną Starmach. W ramach kampanii powstała limitowana seria zdrowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764