logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaukaskie kilometry dla domów dziecka: Marka Wawel wspiera Runmageddon

  PR 06.11.2018, przeczytano 844 razy
ilustracjastrzałka

Podczas Runmageddonu Kaukaz, odbywającego się w dniach 3-8 października, marka Wawel i Runmageddon, wraz z charyzmatycznym trenerem Tomkiem Żakiem, przeprowadzili niezwykłą akcję charytatywną. Na internautów czekało wyzwanie – im większe zaangażowanie w akcję z ich strony, tym więcej podopiecznych domów dziecka będzie mogło sprawdzić swoje możliwości w Runmageddon Kids i odebrać zapasy słodyczy Wawel.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaukaskie-kilometry-dla-domow-dziecka%3A-marka-wawel-wspiera-runmageddon,380028,artykul.html

Tomek Żak wystartował w Runmageddonie Kaukaz 100, czyli formule stukilometrowego biegu z przeszkodami jako ambasador marki Wawel promujący galaretki Fresh & Fruity. Miał do pokonania łącznie 3 etapy, a każdy z nich dedykował dzieciom z domów dziecka. W trakcie poszczególnych etapów biegu marka Wawel na swoim fanpage’u prowadziła głosowanie wśród internautów. Zadaniem głosujących był wybór domów dziecka, do których trafią pakiety startowe na Runmageddon Kids oraz słodycze. Z oddanych głosów, spośród pięciu zgłoszonych domów dziecka, wyłoniono trzy, a internauci oddali łącznie ponad 5 tysięcy głosów. Marka Wawel, widząc bardzo duże zaangażowanie użytkowników Facebook’a, postanowiła przekazać pakiety i słodycze wszystkim 5 domom dziecka biorącym udział w akacji. Ale to nie wszystkie niespodzianki – ambasador marki, Tomek Żak, osobiście odwiedził placówkę w Kożuchowie, która zebrała największą liczbę głosów i opowiedział o swojej pasji. Dodatkową atrakcją spotkania był Wawel Truck, czyli wóz pełen zabaw, gier i aplikacji oraz słodyczy Wawel.

Wawel ma zamiar kontynuować współpracę z Runmageddonem. W jej ramach podczas eventów pojawiają się specjalne strefy regeneracyjne Fresh & Fruity, a także planowana jest kontynuacja akcji z podopiecznymi domów dziecka.

Tomasz Żak to pasjonat sportów siłowych oraz biegania, od dwóch lat regularnie startujący w polskich edycjach Runmageddonu. W marcu tego roku stanął na starcie pierwszej zagranicznej edycji ekstremalnego biegu z przeszkodami – Runmageddonu Global na Saharze. Po udanym evencie rozpoczął współpracę zawodową z Runmageddonem jako trener i koordynator projektu współpracy z klubami sportowymi.

Źródło: Wawel

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764