logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kawowy tramwaj Tchibo For Black ’n White na ulicach Warszawy

  PR 05.10.2015, przeczytano 2012 razy
ilustracjastrzałka

Trwa kampania nowego wariantu kawy TchiboFOR BLACK ’N WHITE! Na ulicach Warszawy pojawił się zabytkowy tramwaj zaaranżowany na kameralną kawiarnię, w którym każdy może napić się i delektować smakiem wyjątkowej kawy Tchibo. To kolejna nietypowa akcja w ramach działań promocyjnych. W poprzedniej odsłonie kampanii w sześciu miastach Polski pojawiły się artystyczne murale, obrazujące ulubione „momenty kawowe” fanów marki na Facebooku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kawowy-tramwaj-tchibo-for-black-n-white-na-ulicach-warszawy,26157,artykul.html

Kawowy moment … w tramwaju! 

Tramwaj Black&White rozpoczął kursowanie już 1 października i do końca miesiąca będzie zapraszał przechodniów do wejścia i skosztowania nowej kawy z portfolio Tchibo.

Zabytkowy pojazd z 1969 roku wyróżnia się charakterystyczną stylistyką Black&White. Każdy pasażer tramwaju może zrelaksować się w jego komfortowym wnętrzu – naturalnie przy kubku świeżo parzonej kawy. Co istotne – zarówno kawa jak i sam przejazd są zupełnie darmowe.

Trasa dla kawoszy

Mobilna kawiarnia Tchibo FOR BLACK ’N WHITE kursuje w godzinach 7.00 – 15.00 (od poniedziałku do piątku) oraz 11 – 19 (w soboty i niedziele). Od poniedziałku do piątku tramwaj można spotkać na trasie Wyścigi – Puławska – pl. Zbawiciela – Marszałkowska – Andersa – Marymont Potok. W weekendy pojazd pojedzie z Placu Narutowicza, przez Grójecką, Pl. Zawiszy, Al. Jerozolimskie, Most Poniatowskiego, Al. Waszyngtona i skończy kurs na Rondzie Wiatraczna.

Akcja jest częścią kampanii prowadzonej we współpracy z domem mediowym Initiative i Mediabrands Studios – agencją odpowiedzialną za przygotowanie niestandardowych akcji, jak murale oraz tramwaj Black&White. Wykonanie projektu zostało powierzone agencji Business Consulting Media Miejskie

BLACK ‘N WHITE – wyjątkowa głębia smaku, czarna lub z mlekiem

Kawa Tchibo FOR BLACK ´N WHITE smakuje doskonale niezależnie od sposobu przyrządzania. Pasuje do wszystkich upodobań, bez względu na to, czy pijemy ją czarną, czy z mlekiem i nie traci tego, co ją wyróżnia: swojego pełnego smaku. Dzięki specjalnemu procesowi długotrwałego wypalania, podczas którego ziarna są palone aż do trzech razy dłużej niż zazwyczaj, Tchibo FOR BLACK ´N WHITE zapewnia doskonały smak kawy: czarnej, białej, intensywnej, czy delikatnej.

Źródło: Mediabrands Studios

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764