logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kawy Nescafé w nowych opakowaniach

  PR 28.05.2024, przeczytano 391 razy
ilustracjastrzałka

NESCAFÉ, pierwsza kawa rozpuszczalna, której początki sięgają 1938 roku, prezentuje swoją nową odsłonę. Marka zmienia identyfikację wizualną, którą można już zobaczyć m.in. na półkach sklepowych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kawy-nescaf%C3%A9-w-nowych-opakowaniach,404401,artykul.html

Metamorfoza obejmuje wyraźne zmiany w identyfikacji wizualnej produktów NESCAFÉ Classic, NESCAFÉ Crema i NESCAFÉ 3in1. Należą do nich m.in. nowe kolory, odświeżony sposób użycia logo oraz nowoczesne, przejrzyste etykiety opakowań, które odpowiadają na aktualne trendy i wyróżniają się na półkach sklepowych. Konsumenci mogą znaleźć na nich również informacje o inicjatywach, które NESCAFÉ podejmuje na rzecz zrównoważonego rozwoju. Liczne działania marki dotyczące środowiska są realizowane pod hasłem MAKE YOUR WORLD.

ilustracjastrzałka

NESCAFÉ już od ponad 80 lat udoskonala swoją ofertę. Po 1938 roku, w którym powstała jako pierwsza kawa rozpuszczalna na świecie, trafiła do sprzedaży w kilkudziesięciu krajach. Na przestrzeni lat marka wprowadziła do portfolio wiele kategorii produktowych, a także rozszerzyła ofertę o ekspresy do kawy. Najnowsza zmiana identyfikacji wizualnej to kolejna odpowiedź marki na aktualne trendy i potrzeby konsumentów.

- Nowy wizerunek marki NESCAFÉ to po pierwsze odświeżona identyfikacja wizualna, która jest zdecydowanie bardziej minimalistyczna. Pojawiają się wyraźne elementy graficzne i logo przedstawione w przejrzysty, nowoczesny sposób. Dodatkowo, wszystko zostało utrzymane w unikatowych, nawiązujących do marki kolorach, dzięki czemu konsument bez problemu rozpozna swój ulubiony produkt. Oprócz tego, na opakowaniach jeszcze bardziej zaakcentowaliśmy nasze zaangażowanie w działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, którym towarzyszy hasło MAKE YOUR WORLD – mówi Aneta Okunowska-Stępień, CEE Marketing Lead PSC & RTD, Nestlé Polska.

Nowe etykiety opakowań NESCAFÉ, które przedstawiają odświeżoną identyfikację wizualną marki oraz nawiązują do działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, można już zobaczyć w sklepach – zarówno stacjonarnych, jak również online. Dodatkowo, konsumenci będą mogli poznać nowy wizerunek kaw NESCAFÉ Classic i NESCAFÉ Crema dzięki kampanii TV, obecności marki w miejskiej przestrzeni publicznej oraz licznym działaniom w mediach.

Źródło: Nestlé Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kuba Błaszczykowski w spocie o misji Rossmanna
– Jak wyglądało moje życie? Zawsze w biegu. A mówili mi: trzymaj formę, nie zwalniaj. Każdy ma moment, w którym się musi zatrzymać. Chociaż na chwilę… – mówi w najnowszym spocie o misji Rossmanna Kuba Błaszczykowski, b. piłkarz Wisły Kraków i Borusii Dortmund, reprezentant Polski i ćwierćfinalista mistrzostw Europy w 2016...
Konto dla dziecka w kampanii Santander Bank Polska
Bank rozpoczął nową kampanię reklamową z udziałem swojego ambasadora Piotra Adamczyka, która promuje konta dla nastolatków. Kampania pod hasłem „Santander Bank Polska pomaga dzieciom ogarniać pieniądze” zachęca do korzystania z wygodnych i bezpiecznych usług finansowych.
Hologram promuje bankowość dla młodych Banku Pekao S.A.
Na parterze hali głównej Dworca Centralnego w Warszawie pojawiła się wielkoformatowa reklama Banku Pekao w formie hologramu. Za pomocą tego innowacyjnego nośnika bank chce dotrzeć do młodych ludzi i zainteresować ich swoją ofertą Konta Przekorzystnego oraz aplikacją mobilną PeoPay.
Po co Ci rynna? Kampania reklamowa Galeco
„Po co Ci rynna” — czy lider w produkcji systemów rynnowych może promować się tak kontrowersyjnym hasłem? Może! Bo dzięki niemu przewrotnie przypomina, jak ważnym elementem dachu są rynny, także wtedy, gdy chcemy stworzyć minimalistyczną, jednolitą bryłę budynku.
Fundacja Avalon podsumowuje Miesiąc Walki z Dyskryminacją
Czy wiesz, że osoby z niepełnosprawnościami ukazywane są w mediach na ogół jako ludzie bierni i doświadczający wielu negatywnych rzeczy w życiu — choroby, cierpienia, braku pomocy bądź też jako superbohaterowie, którzy każdego dnia przełamują bariery i dokonują niemożliwego - życia z niepełnosprawnością? Czy wiesz, że jedynie co dziesiąta osoba potwierdza, że media...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764