logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kazar nowym klientem Value Media i Salestube

  PR 29.08.2018, przeczytano 899 razy

Do grona klientów Value Media i SalesTube, spółek należących do Group One, dołącza polska marka z kategorii fashion – Kazar. Value Media będzie odpowiedzialne za kompleksową strategię budowania marki. Skalowaniem biznesu marki Kazar w e-commerce zajmie się SalesTube.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kazar-nowym-klientem-value-media-i-salestube,37725,artykul.html

Kazar to marka na polskim rynku, oferująca wysokiej jakości obuwie i akcesoria. Należy do grona najbardziej rozpoznawalnych marek obuwniczych na polskim rynku w segmencie produktów luksusowych. Ukazujące się̨ co sezon kolekcje łączą̨ w sobie oryginalność́, styl oraz wysoką jakość. Kolekcje Kazar stanowią̨ dopełnienie miejskiego, aktywnego stylu życia współczesnej kobiety i mężczyzny. Salony firmowe Kazar mieszczą się w prestiżowych centrach handlowych w największych miastach Polski. Charakteryzują się nowoczesnym designem, przestronnym wnętrzem i elegancką stylistyką.

W ramach rozpoczętej właśnie współpracy Kazar powierzył Value Media opracowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji. Jest to kolejna polska marka, która doceniła doświadczenie, wysokie kompetencje oraz profesjonalne podejście Value Media do realizacji celów biznesowych klienta.

Doradztwem, analityką, a przede wszystkim optymalizacją procesu sprzedaży e-commerce Kazar zajmie się SalesTube, spółka specjalizująca się w działaniach wspierających rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego.

- Szukaliśmy partnera, który łączy kompetencje strategiczne dla budowania silnych marek oraz wiedzę ekspercką w obszarze e-commerce i będzie w stanie zwiększać skalę biznesu Kazar. Nasze salony firmowe stworzone są z myślą o najwyższym komforcie klientów. Zadaniem SalesTube będzie dostarczenie użytkownikom podobnego, unikalnego doświadczenia z marką podczas zakupów on-line. - mówi Bartłomiej German, Dyrektor ds. Kanałów Elektronicznych, Kazar.

Źródło: Group One

www.groupone.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764