Do grona klientów Value Media i SalesTube, spółek należących do Group One, dołącza polska marka z kategorii fashion – Kazar. Value Media będzie odpowiedzialne za kompleksową strategię budowania marki. Skalowaniem biznesu marki Kazar w e-commerce zajmie się SalesTube.
Kazar to marka na polskim rynku, oferująca wysokiej jakości obuwie i akcesoria. Należy do grona najbardziej rozpoznawalnych marek obuwniczych na polskim rynku w segmencie produktów luksusowych. Ukazujące się̨ co sezon kolekcje łączą̨ w sobie oryginalność́, styl oraz wysoką jakość. Kolekcje Kazar stanowią̨ dopełnienie miejskiego, aktywnego stylu życia współczesnej kobiety i mężczyzny. Salony firmowe Kazar mieszczą się w prestiżowych centrach handlowych w największych miastach Polski. Charakteryzują się nowoczesnym designem, przestronnym wnętrzem i elegancką stylistyką.
W ramach rozpoczętej właśnie współpracy Kazar powierzył Value Media opracowanie i realizację kompleksowej strategii komunikacji. Jest to kolejna polska marka, która doceniła doświadczenie, wysokie kompetencje oraz profesjonalne podejście Value Media do realizacji celów biznesowych klienta.
Doradztwem, analityką, a przede wszystkim optymalizacją procesu sprzedaży e-commerce Kazar zajmie się SalesTube, spółka specjalizująca się w działaniach wspierających rozwój e-biznesu na każdym etapie: od przygotowania projektu i zaplecza technologicznego, przez działania marketingowe, magazynowanie i logistykę, po obsługę procesu posprzedażowego.
- Szukaliśmy partnera, który łączy kompetencje strategiczne dla budowania silnych marek oraz wiedzę ekspercką w obszarze e-commerce i będzie w stanie zwiększać skalę biznesu Kazar. Nasze salony firmowe stworzone są z myślą o najwyższym komforcie klientów. Zadaniem SalesTube będzie dostarczenie użytkownikom podobnego, unikalnego doświadczenia z marką podczas zakupów on-line. - mówi Bartłomiej German, Dyrektor ds. Kanałów Elektronicznych, Kazar.
Źródło: Group One