logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Każda kawa wyjdzie na dobre - w kampanii Orlen i WOŚP

  PR 03.01.2025, przeczytano 504 razy
ilustracjastrzałka

ORLEN zachęca, by razem wspierać 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Jak to zrobić? Wystarczy kupić kawę na jednej ze stacji paliw sieci. W akcję promującą włączyła się Anita Włodarczyk, mistrzyni olimpijska. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kazda-kawa-wyjdzie-na-dobre---w-kampanii-orlen-i-wosp,407039,artykul.html

Każdy, kto kupi w styczniu kawę na stacji ORLEN wesprze 33. Finał WOŚP, który w tym roku zagra na rzecz hematologii i onkologii dziecięcej w Polsce. ORLEN przekaże na cel zbiórki złotówkę z każdej sprzedanej kawy, a cała akcja potrwa do 31 stycznia 2025 roku. Zebrane środki pozwolą Fundacji WOŚP na zakup najnowocześniejszego sprzętu diagnostycznego dla placówek w całym kraju.

Kiedy zaangażowaliśmy naszych klientów w pomoc dla powodzian, przeznaczając na wsparcie cały weekendowy wpływ ze sprzedaży kawy, odzew był ogromny i bardzo pozytywny. Tym razem chcemy włączyć się w szlachetną inicjatywę z myślą o najmłodszych i umożliwić wszystkim naszym klientom zaangażowanie w największą i najbardziej rozpoznawalną akcję charytatywną w kraju. Prawie dwa tysiące stacji paliw ORLEN w Polsce i dziesiątki tysięcy obsługiwanych codziennie klientów to ogromny potencjał, który bezpośrednio przełoży się na pomoc dzieciom. Liczymy na to, że nasi klienci chętnie włączą się w te działania – podkreśla Piotr Suchodolski, Dyrektor Marketingu ORLEN.

Przeprowadzone badania pokazały, że ponad 70 proc. klientów stacji ORLEN pozytywnie oceniło zaangażowanie we wsparcie WOŚP. Akcję zbiórki 33. Finału zaakcentuje specjalnie zaprojektowany kubek z motywem WOŚP, który klienci znajdą na stacjach paliw ORLEN. Zbiórkę będzie można także wesprzeć wrzucając pieniądze do puszek skarbonek WOŚP, ustawionych przy kasach. ­­

O sile wspólnego zaangażowania opowiada kampania pod hasłem „Każda kawa wyjdzie na dobre”. Jej bohaterką jest starsza pani, która obserwując osiedlową stację ORLEN, skrupulatnie liczy kawy zakupione w słusznej inicjatywie. Każdy może grać razem z WOŚP, niezależnie od tego kim jest – docentem, emerytką, nastolatkiem czy… mistrzynią olimpijską. Do wsparcia zbiórki przyłączą się aktywnie sportowcy ORLEN Team, na czele z Anitą Włodarczyk jako ambasadorką.

Dzięki zebranym podczas 33. Finału WOŚP środkom możliwe będzie doposażenie placówek medycznych – 18 oddziałów dziecięcych, 17 hospicjów, 5 ośrodków neurochirurgii onkologicznej, 6 ośrodków chirurgii onkologicznej oraz 4 zakładów patomorfologii.

W ciągu 32 Finałów Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zebrała blisko 2,3 miliarda złotych i kupiła 74,5 tysiąca urządzeń. Ostatnia zbiórka – w styczniu 2024 roku – przeznaczona była na rzecz walki z chorobami płuc. Dzięki zaangażowaniu wszystkich Sztabów, wolontariuszy i darczyńców w trakcie 32. Finału WOŚP zebrano ok. 282 mln zł.

Źródło: ORLEN

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Herbaciany Ogród w kampanii „Herbapol. We współpracy z naturą”
W nowej kampanii telewizyjnej i digitalowej Herbapol-Lublin promuje herbatki owocowe z linii Herbaciany Ogród. To kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Herbapol. We współpracy z naturą”, która podkreśla bliskość marki z naturą, a także jej autentyczność i więź ze współczesnym konsumentem.
Jeremy Sochan ambasadorem marki Rabanne
Luksusowa marka Rabanne zainicjowała kampanię promującą nową odsłonę swojego kultowego zapachu – Invictus Parfum, którego twarzą został Jeremy Sochan, jedyny polski koszykarz NBA. Wybór Sochana na ambasadora Invictus Parfum doskonale wpisuje się w wizerunek marki, łącząc sportową pasję z luksusową elegancją. Za realizację działań influencerskich...
Chromatique agencją wiodącą marki Alcalia
Agencja reklamowa Chromatique została wybrana przez markę Alcalia do całościowej obsługi działań reklamowych i marketingowych.
LoveBrands Group ponownie dla AstraZeneca
Agencja komunikacji marketingowej 360° LoveBrands Group po raz kolejny nawiązała współpracę z innowacyjną firmą biofarmaceutyczną AstraZeneca. W ramach umowy agencja realizuje kompleksowe działania komunikacyjne w obszarach diabetologii i kardiologii.
Grupa ONE House rozszerza współpracę z ABB
Grupa ONE House kontynuuje rozwój współpracy z globalnym liderem technologicznym, firmą ABB, rozszerzając swoje działania na nowe rynki międzynarodowe. W wyniku sukcesu wcześniejszych kampanii lead generation realizowanych w wyszukiwarce Google, współpraca została rozszerzona na Zjednoczone Emiraty Arabskie, Australię oraz Indie. Tym samym działania Grupy ONE House obejmują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764