logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Każdy uśmiech jest piękny - aktywacja Orbit White

  PR 13.05.2022, przeczytano 1564 razy
ilustracja

Wszyscy chcemy czuć się ze sobą dobrze, a uśmiech jest tego ważnym elementem. Marka Orbit White w nowej aktywacji mediowej przekonuje, że pewność siebie jest cechą uniwersalną, a sposobem, aby ją wydobyć może być właśnie naturalny i nieskrępowany uśmiech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kazdy-usmiech-jest-piekny---aktywacja-orbit-white,395821,artykul.html

Uśmiechając się wyrażamy nie tylko radość, ale także swoją indywidualność. W stylizowanych, czarno-białych spotach internetowych nowej aktywacji Orbit White pokazane są szczere emocje młodych bohaterów. Są oni różni, ale łączy ich naturalność i pozytywne nastawienie. Co pomogło im w osiągnięciu takiego stanu? Uśmiech, który dodaje niepowtarzalnego błysku i pewności siebie, gdziekolwiek są.  

Aktywacja mediowa „Każdy uśmiech jest piękny” wspiera wprowadzenie na rynek nowości w portfolio marki. Orbit White Raspberry Pomegranate łączy subtelne owocowe nuty słodkiej maliny oraz egzotycznego granatu. Dostarczając przyjemnego odświeżenia, pomaga też zadbać o zdrowy i naturalnie biały uśmiech. Bezcukrowa guma do żucia rekomendowana jest przez ekspertów jako element codziennej higieny jamy ustnej w sytuacjach, gdy nie możemy umyć zębów po jedzeniu i piciu.

Działania reklamowe, które startują w maju obejmują digital, OOH i prasę. Za produkcję materiałów odpowiedzialna jest agencja The & Partnership, a za ich adaptację agencja EG Plus. Zakupem mediów zajęła się z kolei agencja Mediacom.

Źródło: Mars Wrigley

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764