logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Każdy uśmiech jest piękny - aktywacja Orbit White

  PR 13.05.2022, przeczytano 250 razy
ilustracja

Wszyscy chcemy czuć się ze sobą dobrze, a uśmiech jest tego ważnym elementem. Marka Orbit White w nowej aktywacji mediowej przekonuje, że pewność siebie jest cechą uniwersalną, a sposobem, aby ją wydobyć może być właśnie naturalny i nieskrępowany uśmiech.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kazdy-usmiech-jest-piekny---aktywacja-orbit-white,395821,artykul.html

Uśmiechając się wyrażamy nie tylko radość, ale także swoją indywidualność. W stylizowanych, czarno-białych spotach internetowych nowej aktywacji Orbit White pokazane są szczere emocje młodych bohaterów. Są oni różni, ale łączy ich naturalność i pozytywne nastawienie. Co pomogło im w osiągnięciu takiego stanu? Uśmiech, który dodaje niepowtarzalnego błysku i pewności siebie, gdziekolwiek są.  

Aktywacja mediowa „Każdy uśmiech jest piękny” wspiera wprowadzenie na rynek nowości w portfolio marki. Orbit White Raspberry Pomegranate łączy subtelne owocowe nuty słodkiej maliny oraz egzotycznego granatu. Dostarczając przyjemnego odświeżenia, pomaga też zadbać o zdrowy i naturalnie biały uśmiech. Bezcukrowa guma do żucia rekomendowana jest przez ekspertów jako element codziennej higieny jamy ustnej w sytuacjach, gdy nie możemy umyć zębów po jedzeniu i piciu.

Działania reklamowe, które startują w maju obejmują digital, OOH i prasę. Za produkcję materiałów odpowiedzialna jest agencja The & Partnership, a za ich adaptację agencja EG Plus. Zakupem mediów zajęła się z kolei agencja Mediacom.

Źródło: Mars Wrigley

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Polish Graphic Design Talks #11
Głównym tematem konferencji będzie praca nad branding i identyfikacjami wizualnymi. W trakcie wydarzenia poruszymy kwestie współpracy z klientami, poszukiwania zleceń, tworzenia studia, negocjacji wynagrodzeń, etapów pracy nad brandingiem oraz wiele innych kwestii.
Huion, jeden z największych na świecie producentów urządzeń cyfrowych do rysowania, od dziś wprowadza do sprzedaży Inspiroy Giano G930L - nowatorski tablet piórkowy z modułem bluetooth.
Awanse w dziale kreacji VMLY&R
Joanna Paździórko, Joanna Sroka oraz Sławomir Bełch objęli nowe role w agencji. Na stanowiskach associate creative director pokierują pracą zespołów kreatywnych VMLY&R.
Piknik z Kuroniami w towarzystwie polskiego mięsa drobiowego
Sezon na majówki w pełni. Nasze grille są rozpalone od kulinarnych emocji, a na ruszcie coraz częściej gości polski drób. Potwierdzili to uczestnicy „Pikniku z Kuroniami”, który odbył się w ramach IV edycji kampanii „Marka Polskie Mięso. Polska Smakuje". Gościem specjalnym wydarzenia była aktorka - Anna Mucha.
Jedna ludzkość, jedna planeta – w pokoju
„Only One Earth” to przesłanie przyświecające rozpoczynającej się 3 czerwca kampanii zainicjowanej przez UNEP/GRID Warszawa z okazji Światowego Dnia Środowiska (WED) oraz obchodów 50-lecia Konferencji Sztokholmskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764