logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

KBA-Polska wyróżniona''KBA Agency of the Year 2010''

  PR 27.01.2011, przeczytano 2747 razy
ilustracjastrzałka

Podczas dorocznego spotkania przedstawicieli koncernu Koenig & Bauer AG i jego spółek-córek z całego świata, wręczona została nagroda dla najlepszego przedstawicielstwa KBA w 2010 roku. Prestiżowe wyróżnienie „KBA Agency of the Year 2010” otrzymała firma KBA-Polska Sp. z o.o. w uznaniu za odniesione sukcesy na polskim rynku, realizację planów sprzedaży i udaną integrację „pod jednym dachem” działalności dotychczas prowadzonej przez dwa osobne podmioty: KBA-Polska i KBA-Grafitec. W imieniu KBA-Polska z rąk Helge Hansena – CEO firmy KBA i Ralfa Sammeck – wiceprezesa ds. sprzedaży, marketingu i serwisu w dziale offsetowych maszyn arkuszowych KBA nagrodę odebrał jej prezes – Oliver Becker.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kba-polska-wyrozniona--kba-agency-of-the-year-2010--,11932,artykul.html

Nagroda „KBA Agency of the Year” jest przyznawana przez koncern KBA jej przedstawicielstwom najlepiej radzącym sobie w danym roku, przy uwzględnieniu kilku kryteriów: realizacji planów i założeń budżetowych w odniesieniu do danego obszaru rynkowego, wyników sprzedaży, udziałów rynkowych osiągniętych przez firmę a także całokształtu jej działalności. 

Niełatwy dla całej światowej gospodarki rok 2010 z pewnością należał do najbardziej udanych okresów naszej działalności w Polsce – mówi Oliver Becker, prezes KBA-Polska. – Dzięki wysiłkom całego zespołu KBA-Polska udało nam się podtrzymać pozycję lidera sprzedaży w obszarze maszyn półformatowych i wielko- oraz superwielkoformatowych oraz osiągnąć znaczące udziały rynkowe w najbardziej konkurencyjnym segmencie B1. Dzięki przekroczeniu założeń budżetowych, nasze udziały w sprzedaży nowych maszyn arkuszowych w Polsce w 2010 roku szacujemy ostrożnie na 30-35%. Sukcesem zakończyła się także przeprowadzona w tym okresie integracja w ramach jednej firmy całej działalności KBA na obszarze Polski. Obecnie dysponujemy ok. 20-osobowym, fachowym zespołem, bez którego ten sukces nie byłby możliwy. Za to chciałbym w tym miejscu podziękować wszystkim pracownikom KBA-Polska.

Warto podkreślić, że w ubiegłym roku firma zrealizowała w naszym kraju kilka spektakularnych instalacji, m.in. dostarczając pierwsze w Polsce wielkoformatowe maszyny KBA Rapida 162, wyposażone w dwie wieże lakierujące (do znaczących drukarń opakowaniowych) oraz nowej generacji maszynę ćwierćformatową, pracującą w technologii offsetu bezwodnego KBA Genius 52 UV. Dzięki temu w Polsce pracują obecnie maszyny KBA reprezentujące jej pełne portfolio w dziedzinie druku arkuszowego – od modelu w formacie B3 aż po maszyny superwielkoformatowe – podkreśla Oliver Becker. – Co bardzo nas cieszy, wśród ich użytkowników są zarówno nasi stali klienci, jak też drukarnie do tej pory współpracujące z innymi dostawcami. To świadczy o zmianie postrzegania firmy KBA i coraz lepszym jej wizerunku na polskim rynku. Duża w tym zasługa działu sprzedaży i zaangażowania pracujących w nim osób, z których każda w ubiegłym roku mniej więcej 20 razy odwiedziła zakłady w Radebeul prezentując maszyny klientom. Swój udział w tym sukcesie ma też dział serwisu KBA-Polska oraz sieć współpracujących z nami, autoryzowanych firm serwisowych. Dzięki temu jesteśmy bardzo elastyczni w działaniu, jesteśmy blisko naszych klientów – co doceniają firmy ze wszystkich zakątków Polski.

Prezes KBA-Polska ma nadzieję, że bieżący rok będzie stanowił kontynuację dobrej passy z roku 2010: Rozpoczynamy go z kilkoma już podpisanymi, ważnymi kontraktami, które będą realizowane w najbliższych miesiącach. Są wśród nich kolejne spektakularne instalacje maszyn do tej pory niespotykanych na polskim rynku. Naszą obecność w Polsce i znaczenie tego rynku dla firmy KBA chcemy też zaznaczyć poprzez udział w kwietniowych targach Poligrafia 2011, na których zaprezentujemy podczas pokazów na żywo co najmniej jedną maszynę arkuszową. Już dziś zatem serdecznie zapraszam do odwiedzenia naszego stoiska w Poznaniu – kończy Oliver Becker.

Źródło: PrintInPoland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

API Foilmakers przejmuje United Foils Europe
Firma Aldus, wraz wchodzącą w skład tej grupy API Foilmakers, poinformowały o podpisaniu umowy definitywnego przejęcia United Foils Europe BV, wraz z jej spółkami zależnymi: United Transfer Technologies BV, Pack Vision BV, United Foils, Starfoil Technology Netherlands BV oraz Newfoil Machines.
Brother DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN: urządzenia typu 3w1
Firma Brother wprowadza do oferty 3 wydajne monochromatyczne urządzenia laserowe 3w1. Modele DCP-L2600D, DCP-L2622DW i DCP-L2640DN są łatwe w konfiguracji oraz co ważne pozwalają na sprawne wygenerowanie wysokiej jakości wydruków. Urządzenia zostały tak stworzone, aby usprawnić proces druku i zmniejszyć jego koszt.
Sharp BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR: drukarki wielofunkcyjne
Sharp wprowadza trzy kolorowe urządzenia MFP (wielofunkcyjne) A4. Modele BP-C542WD, BP-C533WD i BP-C533WR dołączają do rosnącej linii produktów Sharp, zaprojektowanych dla dynamicznie zmieniających się, hybrydowych miejsc pracy przyszłości. Urządzenia gwarantują nowoczesną komunikację z rozbudowanymi funkcjami bezpieczeństwa oraz redukcję zużycia energii,...
Epson AM-C400 i AM-C550 - atramentowe drukarki A4
Epson kontynuuje rozwój autorskiej technologii druku atramentowego Heat-Free, rozszerzając ofertę dla biur o urządzenia wielofunkcyjne AM-C400 i AM-C550, które usprawniają pracę z dokumentami w formacie A4. Nowe modele zapewniają wszystkie cenione w produktach firmy Epson atuty związane z oszczędnością energii i wydajnością.
Opakowania z maszyną Revoria Press PC1120 w firmie Slodkie
Czekoladowa, karmelowa, bakaliowa – to kolejne linie słodyczy w firmie Slodkie. To producent personalizowanych słodyczy reklamowych, którego produkty z sukcesami uczestniczą w kampaniach największych światowych marek. Jest ich ponad 600 rodzajów, a każdy i dla każdego klienta musi być odpowiednio opakowany. Personalizacja opakowań, wysoka jakość, odpowiednie barwy – to tylko...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764