logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kędzierzyn-Koźle: Kasetony świetlne na Odrzańskich Ogrodach od ADV Experience

  PR 05.10.2012, przeczytano 4966 razy
ilustracjastrzałka

Elewacja nowo wybudowanego miejskiego centrum handlowego „Odrzańskie Ogrody” w Kędzierzynie – Koźlu została wzbogacona o przyciągające uwagę podświetlane kasetony reklamowe. Realizację projektu przeprowadziła firma ADV Experience, specjalizująca się w produkcji reklamy przestrzennej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kedzierzyn-kozle%3A-kasetony-swietlne-na-odrzanskich-ogrodach-od-adv-experience,16838,artykul.html

Na zlecenie giełdowego koncernu LPP SA, działającego w branży fashion & style, ADV Experience przygotowała 13 kasetonów dla uruchomionego niedawno centrum handlowego „Odrzańskie Ogrody” w Kędzierzynie-Koźlu. Projekt został zrealizowany dla takich marek jak House, Reserved, Mohito czy Cropp.

Do zadań agencji należało zaprojektowanie i wyprodukowanie podświetlanych kasetonów o łącznej powierzchni ponad 180m2. W realizacji przedsięwzięcia wykorzystano najwyższej jakości elementy, zapewniające maksymalną widoczność prezentowanych brandów.

Do zadań ADV Experience należała produkcja, transport, montaż na elewacji galerii, podłączenie do istniejącego obwodu elektrycznego, jak również stworzenie dokumentacji technicznej. Całość, od momentu zlecenia do ukończenia i bezawaryjnego oddania prac, zajęła agencji niespełna miesiąc.

Źródło: ADV Experience

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764