logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Keencut Sabre HotCut w ofercie Plus Digital

  PR 01.08.2013, przeczytano 2668 razy
ilustracjastrzałka

Firma Keencut specjalizująca się produkcji trymerów ręcznych wprowadza do swojej oferty kolejne profesjonalne rozwiązania. Tym razem producent skupił się na cięciu materiałów tekstylnych. W związku z tym wieloletni i oficjalny partner, Plus Digital wprowadza do swojej oferty nowy system Sabre HotCut.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/keencut-sabre-hotcut-w-ofercie-plus-digital,19370,artykul.html

Sabre HotCut to połączenie sprawdzonej, niezawodnej konstrukcji klasycznego modelu Sabre w połączeniu z nożem termicznym. Dzięki temu rozwiązaniu mamy możliwość cięcia tekstyliów z wysoką precyzją, oraz wyeliminować efekt strzępienia w trakcie cięcia, i co ważne równie podczas dalszej obróbki takowych materiałów.

  • System Sabre HotCut zawiera:
  • trymer ręczny Sabre wraz ze stołem
  • uchwyt do noża termicznego (HSGM lub AZ)
  • silikonowa taśma odporna na temperaturę


Istnieje możliwość rozbudowania całego systemu o podstawę, kosz na ścinki, oraz podajnik materiału z rolki.

W przeciągu kilku najbliższych dni w ofercie Plus Digital pojawi się najnowszy produkt Keencuta, który niesamowicie ułatwi cięcie płyt flexo. Nowy model Keencut Futura Flexo, to dedykowany trymer do tego typu działań.

Źródło: Plus Digital

www.keencut.pl


brak ikonki
+

Tekst opublikował użytkownik: Kaarina

(Karina )

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764