logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kendall Jenner nową twarzą kampanii Reserved

  PR 04.10.2019, przeczytano 1670 razy
ilustracjastrzałka

Po spektakularnych kampaniach z Kate Moss, Cindy Crawford, Adwoah Abwoah, Irina Shayk, Jeanne Damas czy Joanną Kulig, marka Reserved kolejny raz sięga po największe światowe gwiazdy. W sezonie jesień-zima 19/20 Reserved twarzą kampanii ogłasza ikonę współczesnej pop kultury, królową mediów społecznościowych i top modelkę - Kendall Jenner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kendall-jenner-nowa-twarza-kampanii-reserved,384218,artykul.html

116 milionów obserwujących na Instagramie, 180 cm wzrostu i pierwsze miejsce na liście najlepiej zarabiających modelek Forbesa. Kendall Jenner to dziś bezsprzecznie jedna z największych osobowości świata mody, która co sezon chodzi na wybiegach najlepszych projektantów oraz pozuje w kampaniach najsłynniejszych domów mody.

W wideo zrealizowanym przez reżysera Gordona Von Steinera wciela się ona w role bohaterek najsłynniejszych włoskich filmów. Tańczy, uwodzi i flirtuje z kamerą niczym największe gwiazdy dużego ekranu. W najnowszej produkcji Reserved - Kendall udowadnia, że jest nie tylko świetną modelką, ale pochwalić się też może talentem aktorskim.

W surrealistycznym modowym filmie Reserved nic nie jest oczywiste. Przenosimy się do włoskiej barokowej willi, gdzie Kendall Jenner śni na jawie i wciela się w rozmaite kobiece ideały. Z łatwością może stać się włoską arystokratką ze starych filmów, szaloną retro dziewczyną zatraconą w tańcu, młodą buntowniczką z lat 90., czy syreną pływającą w wielkim akwarium w ogrodzie. Kendall w kampanii Reserved ma wiele twarzy - jest czasem zmysłową Sophią Loren z „Małżeństwa we włoskim stylu”, innym razem dziewczęcą Natalie Portman z „Leona Zawodowca” by na końcu stać się jedyną w swoim rodzaju femme fatale. A w tej niewinnej zabawie doskonale pomaga jej moda. Jesienno-zimowe kolekcje Reserved są źródłem skrajnie różnych inspiracji, moda w kolekcjach Reserved w tym sezonie jest zabawą, ale też formą gry, dzięki której bohaterka — ikona stylu generacji Z wyraża swoje fascynacje i tęsknoty.

Za scenariusz, reżyserię, ale też choreografię #Ciao Kendall odpowiada Gordon Von Steiner. Filmowiec, który ma na swoim koncie m.in. współpracę z Pradą, Guccim i amerykańskim Vogue’iem, a także wcześniejsze filmy Reserved m.in. #ILoveYouCindy czy #IcanBoogie

Twórcą stylizacji Kendall w najnowszej kampanii Reserved jest Jacob K, stylista pokazów Versace, współpracownik takich magazynów jak „W” czy „Dazed”, autor okładkowej sesji Kendall do włoskiego „Vogue’a”.

Reserved w stylu Kendall

W kampanii Reserved Kendall Jenner, wcielając się w skrajnie różne kobiece role, nosi ubrania z najnowszych, jesienno-zimowych kolekcji marki. Na stronie reserved.com w dedykowanej kampanii zakładce, można od dziś znaleźć selekcję modeli w stylu, który na co dzień towarzyszy Kendall. Ubrania z tej sekcji można miksować, według przepisu gwiazdy, albo układać na wiele własnych sposobów.

ilustracjastrzałka

Źródło: Reserved

www.reserved.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764