logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kendall Jenner nową twarzą kampanii Reserved

  PR 04.10.2019, przeczytano 365 razy
ilustracjastrzałka

Po spektakularnych kampaniach z Kate Moss, Cindy Crawford, Adwoah Abwoah, Irina Shayk, Jeanne Damas czy Joanną Kulig, marka Reserved kolejny raz sięga po największe światowe gwiazdy. W sezonie jesień-zima 19/20 Reserved twarzą kampanii ogłasza ikonę współczesnej pop kultury, królową mediów społecznościowych i top modelkę - Kendall Jenner.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kendall-jenner-nowa-twarza-kampanii-reserved,384218,artykul.html

116 milionów obserwujących na Instagramie, 180 cm wzrostu i pierwsze miejsce na liście najlepiej zarabiających modelek Forbesa. Kendall Jenner to dziś bezsprzecznie jedna z największych osobowości świata mody, która co sezon chodzi na wybiegach najlepszych projektantów oraz pozuje w kampaniach najsłynniejszych domów mody.

W wideo zrealizowanym przez reżysera Gordona Von Steinera wciela się ona w role bohaterek najsłynniejszych włoskich filmów. Tańczy, uwodzi i flirtuje z kamerą niczym największe gwiazdy dużego ekranu. W najnowszej produkcji Reserved - Kendall udowadnia, że jest nie tylko świetną modelką, ale pochwalić się też może talentem aktorskim.

W surrealistycznym modowym filmie Reserved nic nie jest oczywiste. Przenosimy się do włoskiej barokowej willi, gdzie Kendall Jenner śni na jawie i wciela się w rozmaite kobiece ideały. Z łatwością może stać się włoską arystokratką ze starych filmów, szaloną retro dziewczyną zatraconą w tańcu, młodą buntowniczką z lat 90., czy syreną pływającą w wielkim akwarium w ogrodzie. Kendall w kampanii Reserved ma wiele twarzy - jest czasem zmysłową Sophią Loren z „Małżeństwa we włoskim stylu”, innym razem dziewczęcą Natalie Portman z „Leona Zawodowca” by na końcu stać się jedyną w swoim rodzaju femme fatale. A w tej niewinnej zabawie doskonale pomaga jej moda. Jesienno-zimowe kolekcje Reserved są źródłem skrajnie różnych inspiracji, moda w kolekcjach Reserved w tym sezonie jest zabawą, ale też formą gry, dzięki której bohaterka — ikona stylu generacji Z wyraża swoje fascynacje i tęsknoty.

Za scenariusz, reżyserię, ale też choreografię #Ciao Kendall odpowiada Gordon Von Steiner. Filmowiec, który ma na swoim koncie m.in. współpracę z Pradą, Guccim i amerykańskim Vogue’iem, a także wcześniejsze filmy Reserved m.in. #ILoveYouCindy czy #IcanBoogie

Twórcą stylizacji Kendall w najnowszej kampanii Reserved jest Jacob K, stylista pokazów Versace, współpracownik takich magazynów jak „W” czy „Dazed”, autor okładkowej sesji Kendall do włoskiego „Vogue’a”.

Reserved w stylu Kendall

W kampanii Reserved Kendall Jenner, wcielając się w skrajnie różne kobiece role, nosi ubrania z najnowszych, jesienno-zimowych kolekcji marki. Na stronie reserved.com w dedykowanej kampanii zakładce, można od dziś znaleźć selekcję modeli w stylu, który na co dzień towarzyszy Kendall. Ubrania z tej sekcji można miksować, według przepisu gwiazdy, albo układać na wiele własnych sposobów.

ilustracjastrzałka

Źródło: Reserved

www.reserved.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
avatar użytkownika
,

Mogli te pieniądze zainwestować w produkcję w Polsce.
W dłuższej perspektywie korzyść byłaby wyraźniejsza, tak dla marki jak i porfeli właścicieli.

avatar użytkownika
,

Taka taktyka pozwala firmie kreować wizerunek producenta ze światowej ligi - i to nie tylko w Polsce. W tej chwili Reserved ma prawie 100 salonów poza Polską - inwestycje reklamowe uwzględniające wyłącznie polski rynek byłyby z punktu widzenia apetytów na zagraniczną ekspansję wyrzucaniem pieniędzy w błoto.  

avatar użytkownika
,

Inwestycja w produkcję w kraju dałaby podobny skutek.   

avatar użytkownika
,

Widać zależało im na tym konkretnym reżyserze, który może mieć swoich ulubionych współpracowników - również po stronie produkcji.  

avatar użytkownika
,

To jest całkiem możliwe.
I teraz miliony na całym świecie kupią bangladeskie ciuchy Re, bo reklamę wyreżyserował... kto?
  

avatar użytkownika
,

Ktoś kto zapewnił im odpowiedni klimat i styl reklamy, dzięki któremu nikt nie będzie pytał o pochodzenie ciuchów?  

avatar użytkownika
,

Prosument nie tylko dopytuje, ale także stawia żądania.

I nie pomoże celebrytka czy znany reżyser.
  

avatar użytkownika
,

Producent prowadzi z prosumentem komunikację, której elementem są takie właśnie zabiegi wizerunkowe. Raz pomogą innym razem nie pomogą. Jak z krawatem podczas rozmowy rekrutacyjnej. Ale generalnie zaleca się zastosowanie krawata.  

avatar użytkownika
,

Na dłuższą metę żadne zabiegi wizerunkowe nie są w stanie zrekompensować konsumentowi jakości produktu i warunków jego produkcji, jeśli ma to dla niego znaczenie.
Zatrudnienie celebryty nie sprawi też, że przeciętna marka przeskoczy o klasę wyżej.
  

avatar użytkownika
,

A na jakiej podstawie wygłaszasz takie prognozy? Znane są przykłady marek, które przeskakiwały kilka klas wyżej wyłącznie dzięki zabiegom wizerunkowym, a ich klienci przestawali zwracać uwagę na praktyczne względy o których piszesz. Przykładem jest choćby Apple.  

avatar użytkownika
,

Apple nie jest przeciętną firmą z przeciętnym produktem. Można tej firmy nie lubić, ale przekonywać, że za jej sukcesami stoją wyłącznie zabiegi wizerunkowe, mógłby tylko totalny niedouk.
  

avatar użytkownika
,

Wystarczy ocenić obiektywnie jakość i parametry oferowanego przez tę firmę sprzętu i zestawić ją z niemal nabożną czcią jaką otaczają jej produkty fani marki aby zobaczyć, że nie ma tu żadnego innego łącznika niż sprawne zabiegi wizerunkowe. Produkty Apple mimo ich przyzwoitej jakości i nieraz innowacyjnej koncepcji nie są darami bożymi, tymczasem badania prowadzone z udziałem klientów marki pokazują, że obcowanie z nimi uruchamia w ich mózgach te same obszary, które uaktywniają się w czasie przeżyć religijnych. Jeśli chcesz udowadniać, że to zasługa mocniejszego procesora albo fajniejszego interfejsu, to masz błogosławieństwo. Marketingowców Apple.  

avatar użytkownika
,

Produkty Apple to przede wszystkim dobra jakość podzespołów i spójny ekosystem.
Nawet jeśli firma zmieni strategię reklamową, obronią się bez trudu.

Czy to samo można powiedzieć o ciuchach Reserwed?
Szczerze wątpię.
Takich szmat produkuje się na pęczki w Azji, tylko logo się naszywa zgodnie z życzeniem.
  

avatar użytkownika
,

Niezależnie od Twojej oceny produktów Apple, stosunek do nich jaki obserwuje się u fanów marki nie da się uzasadnić ich walorami praktycznymi. Nawet najlepsze podzespoły i spójność "ekosystemu" nie tłumaczą quasi-religijnego nabożeństwa z jakim klienci traktują te produkty. Wytłumaczeniem jest sprawny marketing, dzięki któremu nawet najtańszy badziew można sprzedać ludziom jako bilet wstępu do lepszej klasy i lepszego towarzystwa. Zarówno ciuchy jak i smartfony sprzedawane są właśnie jako takie bilety - kwestie praktyczne, użytkowe są dla klientów zainteresowanych takim towarem nawet nie drugo - raczej dwudziesto-drugo rzędne.  

avatar użytkownika
,

Oczywiście, że nie.
Gdy klient powie sprawdzam, Apple, nawet w ocenie najbardziej krytycznych krytyków się obroni.
Re, nie ma na to szans.
  

avatar użytkownika
,

Klient owszem - jeśli dał się już przekonać marketingowcom, będzie bronił się zaciekle przed dysonansem poznawczym. Będzie dowodził, że bebechy Samsunga w ich iPhonie dystansują Samsunga co najmniej tak samo jak cena ich iPhone'a dystansuje ceny produktów z Korei... I na tym polega siła marketingu, której nie doceniasz. Używasz iPhone'a?  

avatar użytkownika
,

Apple bez emejzingu jest producentem dobrego sprzętu.
Reserved bez reklam z celebrytami jest jednym z wielu importerów tanich szmat z Azji.
  

avatar użytkownika
,

Co to znaczy "dobry", albo "tani"? Smartfon Apple za 8 tys. zł zostałby uznany za niesmaczny żart gdyby nie emejzing. To samo można powiedzieć o ciuchach projektu znanych kreatorów mody - bez emejzingu ludzie piejący nad nimi z zachwytu potraktowaliby je pewnie jak zwykłą szmatę z Bangladeszu.  

avatar użytkownika
,

I dlatego właśnie, poza drogimi celebrytami w reklamach, trzeba mieć podstawę w postaci dobrze wykonanego produktu.

Apple to ma. Reserved tego nie ma.
  

avatar użytkownika
,

Ma smartfona wartego 8 tysięcy? Na prawdę? Jesteś żywmy przykładem potęgi marketingu...  

avatar użytkownika
,

Czy Kendall Jenner jest warta zapłaconych pieniędzy?
Ilu bangladeskich pracowników żyłoby z jej honorarium przez wiele lat?
  

avatar użytkownika
,

Wiesz ilu ludzi można by wyżywić za majątek firmy Apple sprzedającej bardzo drogo podzespoły Samsunga?  

avatar użytkownika
,

Nie wiem. Szybko policz i napisz.  

avatar użytkownika
,

Na szybko - znacznie więcej niż ze wspomnianego przez Ciebie honorarium.  

avatar użytkownika
,

A czego to dowodzi?  

avatar użytkownika
,

Że Twój argument o honorarium był od czapy.  

avatar użytkownika
,

A Twój o cenie ajfona był rzeczowy...  

avatar użytkownika
,

Chcesz uzasadniać rzeczowo, że bebechy które Samsung sprzedaje za 2 tys. po dodaniu logo z jabłkiem zyskują 6 tys. na wartości? Trzeba uczciwie ostrzec - będziesz w ten sposób dowodził siły marketingu, podważając swoją własną tezę.  

avatar użytkownika
,

To może weź pod uwagę nie cenę sprzedaży, ale koszt produkcji, będzie jeszcze większa przebitka, ale będziesz musiał wytłumaczyć, czemu Samsung tyle za nie kasuje.  

avatar użytkownika
,

Dzięki marketingowi?  

avatar użytkownika
,

Mnie to nie interesuje.

Interesuje mnie natomiast czemu Reserved wydaje pieniądze na celebrytkę, zamiast zainwestować w produkcję w warunkach nieurągających człowieczeństwu.
Czemu robi krzywdę swojej marce, usiłując drogą celebrytką reklamować szmaty produkowane w Azji.

I w dupie mam, ile innych firm tak robi. Ja jestem wybiórczy i pytam o Reserved, pod tekstem o Reserved.
  

avatar użytkownika
,

Ach chodzi Ci o produkcję ubrań, a nie kampanii? Daruj - news jest o kampanii, a nie o ciuchach, więc wydawało się oczywiste że komentujesz sprawę kampanii. Z resztą akurat w produkcji spotu z Kendall Jenner brało udział polskie studio Platige Image.

To zmienia postać rzeczy, ale nie zmienia linii sporu który tak czy inaczej wyklarował się wokół tego czy dzięki marketingowi można manipulować postrzeganiem cech użytkowych i wartości produktu. Upierasz się że nie można. Taka ideowość budzi respekt.
  

avatar użytkownika
,

News jest o firmie.
Upraszczając do minimum jest to spięcie:
wydawanie masy pieniędzy na celebryckie kampanie reklamowe vs oszczędzanie na produkcji, gdzie się da, jak się da, kosztem każdego, kto się da oszczędzić.

I moja konstatacja
W dłuższej perspektywie, inwestycja w produkcję w Polsce, zamiast w Kendall Jenner, przyniosłaby więcej korzyści marce i firmie.
  

avatar użytkownika
,

Żeby to oceniać trzeba by mieć pojęcie na temat perspektyw tego przemysłu w Polsce - my się tym tutaj nie zajmujemy.  

Najnowsze w tym dziale

Nowa odsłona kampanii Nutricia
W poniedziałek 21 października rusza nowa odsłona kampanii dla kaszek BoboVita PORCJA ZBÓŻ, której koncepcję kreatywną opracowała agencja Havas Warsaw. Kampania swoim zasięgiem obejmie telewizję oraz internet, w tym media społecznościowe.
PKN ORLEN został Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. W ramach współpracy w sezonie 2019/2020 marka będzie promowana na stadionach oraz podczas transmisji meczów już od najbliższej, 12. kolejki rozgrywek.
Kampania teaserowa „Idealiści” promuje czwartą edycję Open Eyes Economy Summit
Agencja Eskadra startuje z oryginalną kampanią outdoorową „Idealiści”, która promuje międzynarodowy kongres ekonomii wartości – Open Eyes Economy Summit. Nowe billboardy, citylighty i cityscrolle są odpowiedzią na kontrowersyjne hasła sprzed tygodnia.
ICE z nową strategią komunikacji od Hand Made
Centrum Kongresowe ICE Kraków odświeża strategię komunikacji, którą będzie wdrażać w latach 2020-2025. Twórcą kompleksowej koncepcji jest krakowska agencja reklamowa Hand Made, która dostarczyła zwycięską ideę i wizję kolejnych pięciu lat dla tego niezwykłego miejsca na mapie Krakowa.
Wraz z rozpoczęciem sezonu jesienno-zimowego ruszyła kolejna odsłona akcji Nikon „Natychmiastowy Rabat”, dzięki której przy zakupie aparatu z obiektywem zaoszczędzić można nawet do 1720 zł. Promocja obejmuje szeroką gamę produktów marki, w tym lustrzanki cyfrowe, bezlusterkowce i obiektywy Nikkor.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764