logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kerris dla Tołpy

  PR 22.03.2023, przeczytano 385 razy

Agencja KERRIS realizuje kampanię promującą kosmetyki z linii tołpa. dermo face sebio.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kerris-dla-tolpy,399376,artykul.html

Agencja stworzyła koncept kreatywny "Ekspertki od niedoskonałości polecają tołpa. sebio" promujący kosmetyki z linii tołpa. dermo face sebio. do skóry problematycznej. Do współpracy zostały zaproszone cztery influencerki, które same na co dzień mierzą się z niedoskonałościami  i trądzikiem. Ambasadorki w krótkich spotach video opowiadają o wybranych kosmetykach tołpa z perspektywy ich użytkowniczek.

Poza formatami video, agencja odpowiada także za przygotowanie KV i assetów do kampanii digital oraz OOH - kreacji produktowych, animacji oraz materiałów promocyjnych dla drogerii Hebe i Rossmann. We współpracy z software housem 300.codes, powstał także landing page dla kampanii.

Źródło: KERRIS

www.kerris.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania #Beatplasticpollution na nośnikach Screen Network i AMS
AMS i Screen Network łączą siły i realizują wspólnie z organizacją UNEP/GRID-Warszawa wyjątkową interaktywną kampanię społeczną dotyczącą problemu mikroplastiku w środowisku, w tym również w kroplach deszczu, w ramach akcji pod hasłem #BeatPlasticPollution z okazji 50. Światowego Dnia Środowiska.
Hand Made promuje produkty marki Rossmann
Agencja Hand Made odpowiada za kreację i nadzór produkcyjny najnowszego spotu reklamowego marki Babydream z portfolio Rossmann.
Zielona kampania Energi Obrotu
Z natury dobra energia – to hasło przewodnie najnowszej eko-kampanii Energi Obrotu, spółki z Grupy ORLEN. Kampania jest skierowane do gospodarstw domowych i ma zachęcać do inwestycji w ekologiczne i energooszczędne rozwiązania: fotowoltaikę oraz wprowadzone niedawno do oferty pompy ciepła. Ogólnopolska kampania Energi Obrotu ma wzmacniać jej wizerunek wśród...
Żabka Jush - aktywacja promocyjna z dowozami w plener
Żabka Jush w najnowszej kampanii wizerunkowej podkreśla, że jest obecna wszędzie tam, gdzie jej użytkownicy. Działaniom towarzyszy aktywacja konsumencka, polegająca na polowaniu na ukryte w przestrzeni miejskiej, a także w sieci kody promocyjne. Kampania pod hasłem  „Zamawiaj tam, gdzie się dzieje! Do domu i w plener” potrwa do ostatniego dnia sierpnia.
Streetcom z kampanią influencerską pizzy Feliciana Dr. Oetkera
Agencja Streetcom została wybrana do  realizacji działań z zakresu Influencer Marketingu. Agencja przygotowała oraz realizuje kampanię z 40 mikroinfluencerami dla marki Pizzy Feliciana Dr. Oetkera. W kampanii pokazywane są topowe smaki pizzy oraz roślinne nowości – dwa smaki pizzy Feliciana Vegan.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764